חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות לשחזור סיסמה בווינדוס 7

מאת: שי יחזקאלתוכנה23/10/20112011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מה הן הפתרונות ?

במאמר זה אני אשתף אתכם בשתי שיטות יעילות לאיפוס סיסמת הכניסה שלכם בווינדוס 7 כך שבפעם הבאה לא תצתרכו בשירותטכנאי מחשבים.

שיטה 1: השתמש בחשבון מנהל זמין

אתם צריכים חשבון מנהל זמין, אז אם יש לכם חשבון מנהל זמין על המערכת, אתם יכולים לקבל את הסיסמה בקלות. היכנסו למערכת ווינדוס 7 בעזרת חשבון המנהל (admin) ולאחר מכן אתם יכולים לגשת אל לוח הבקרה ולשנות או למחוק סיסמאות לחשבונות אחרים, בעזרת השלבים הבאים:

שלב 1: לחץ על התחל > לוח הבקרה > הוספה או הסרה של חשבונות משתמשים

שלב 2: בחרו את חשבון מנהל הנעול

שלב 3: לחצו על שינוי סיסמה או הסר את הסיסמה. ואז כבר יש באפשרותכם לשנות או להסיר את הסיסמה.


שיטה 2: השתמשו  בדיסק לאיפוס הסיסמה של ווינדוס

אתם צריכים דיסק לאיפוס סיסמת הכניסה לווינדוס (דיסק נשלף USB ), ווינדוס 7 מאפשרת לנו ליצור דיסק לאיפוס סיסמת הכניסה שלנו למערכת. כאשר אנו מאבדים את סיסמת הכניסה למערכת ווינדוס 7 , יש באפשרותנו לאפס את הסיסמה באמצעות הדיסק שיצרנו. החיסרון בשיטה זו שאתם יכולים ליצור את דיסק איפוס הסיסמה אחרי שאיבדתם את סיסמת הכניסה לווינדוס 7. אם לא יצרתם דיסק זה, השיטה זו לא תעבוד.

לפני שאמשיך לפרט ליצור דיסק לאיפוס סיסמת הכניסה לווינדוס 7.

יצירת דיסק איפוס סיסמה

יצירת דיסק איפוס סיסמה למקרה ואנחנו מאבדים את סיסמת הכניסה למשתמש במערכת ההפעלה.

שלב 1: לחץ על התחל > לוח בקרה > חשבונות ומשתמשים > לחץ על חשבון המשתמש שלך.

שלב 2: הוספת הכונן הבזק מסוג  USB למחשב.

שלב 3: לחץ על צור דיסק לאיפוס הסיסמה (מופיע בחלון הימני , בממשק העברי).

שלב 4: נפתח חלון חדש, לחץ על הבא ואז שוב הבא כאשר הוא מציין אשף הסיסמה שנשכחה.

שלב 5: הקלד את הסיסמה הנוכחית שלך.

שלב 6: לחץ הבא > הבא > סיום.

לשחזור או איפוס סיסמת הכניסה למשתמש בווינדוס 7, היעזרו בחמשת השלבים הבאים:

שלב 1: כאשר אתם מקלידים את סיסמת הכניסה השגויה במסך הכניסה, יופיע רמז: שם המשתמש או סיסמה שגויה. תלחצו על אישור וזה יחזיר אתכם חזרה למסך הכניסה. כדי לאפס את הסיסמה הכנס את הדיסק לאיפוס הסיסמה שיצרנו, ולאחר מכן לחצו על איפוס סיסמה.

שלב 2: לחץ על הבא

שלב 3: בחר את הדיסק  שיצרנו ולחץ על הבא

שלב 4: הקלד את הסיסמה החדשה ולחץ על הבא

שלב 5: לחץ על סיום, והמערכת תאפס את סיסמתך הישנה.

ישנם תוכנות רבות אשר מאפסות את סיסמת הכניסה למערכת ווינדוס אך יש צורך בידע קודם על מנת להשתמש בתוכנות אילו.

אם בכל זאת אתם מעוניינים לנסות אותם אז ישנה תוכנה אחת שהרבה חברות שירותי מחשוב משתמשות בה ככלי עבודה והיא נקראת  ERD-COMANDER תוכנה מעולה שאפשר באמצעותה גם לאפס את סיסמת הכניסה למחשב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אי אס פי סי מחשבים - שירותי מחשוב למגזר העסקי והפרטי. אנו נותנים תמיכה ושירות למשרדים ולקוחות עסקיים. תמיכת משתמשים. מתן פתרונות בתחום המחשוב האישי, כמו כן גם מתן פתרונות מחשוב לפרטיים. מכירה, תיקון ושדרוג מחשבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי יחזקאל

מאת: שי יחזקאלתוכנה14/08/121473 צפיות
ווינדוס7 היא תוכנת מחשב לכל דבר אשר עשויה לקרוס בעקבות תחזוקה או שימוש לקוי. מערכת ההפעלה ווינדוס 7 מועדפת על המשתמשים יותר ממערכות הפעלה קודמות מכמה סיבות והבולטת שבניהן זה שמערכת ההפעלה ווינדוס 7 הרבה יותר יציבה ממערכות הפעלה קודמות.

מאת: שי יחזקאלמחשבים וטכנולגיה - כללי14/08/121469 צפיות
תיקון מחשבים הוא מצרך נפוץ בימים אלו. חלק גדול מהאנשים משתמשים במחשב במקום העבודה או בבית, אך מעטים מהם ברי מזל כדי להבין נכון את עקרון פעולה הטכנית של המערכת הממוחשבת ולהיות מסוגלים לתקן אותה לבד. ברוב המקרים של כשל טכני כזה או אחר במחשב אנו נאלצים להזמין את שירותיו של טכנאי מחשבים.

מאת: שי יחזקאלמחשבים ניידים14/08/121164 צפיות
חלק גדול מאיתו מעדיף לעבור לעבוד ממחשב נייח למחשב נייד בגלל הנוחות, הניידות והחופש לעבוד בו מכל מקום שנרצה. לעיתים אנו שוכחים עד כמה שמכשיר הזה עדין או שמתעלמים מהעובדה שכל חבלה במחשב ושימוש לקוי עשוי לגרום למחשב להספיק לעבוד. שזה אומר צריך לתקן אותו או להחליף חלקים ואולי גם בנוסף לזה אתם עשויים לאבד את המידע במחשב בעקבות הנזק. גם תיקון המחשב יקר ואם זה לא מספיק אתם גם תבזבזו זמן יקר על משהו שלא היה צריך לקרות. לכן חשוב תמיד לשמור עליו לפעול נכון במחשב.

מאת: שי יחזקאלאבטחת מידע02/06/128698 צפיות
מרבית התקלות התוכנה במחשב נגרמות לאחר חדירת תוכנות זדוניות למחשב ופוגעות בתפעולה השותפת עד לכדי קריסת המערכת ואיבוד נתונים. שואלים מי אשם? המשתמשים שהפקירו את מחשבם ולא דאגו להגן על המחשב כראוי.

מאת: שי יחזקאלחומרה02/06/121513 צפיות
כיום כמעט בכל בית או משרד יש יותר ממחשב אחד ולרוב רק מחשב אחד מחובר למדפסת, אך אם ברצוננו להדפיס מכל מחשב אחר שאינו מחובר ישירות למדפסת? במערכות ההפעלה יש אפשרות לקבוע את תצורת Windows כדי לשתף מדפסת ובאפשרותך להדפיס מכל מחשב שמחובר לרשת שלך למדפסת אחת או יותר. כדי לשתף מדפסת עם מחשבים נוספים בבית או במשרד אתה צריך להגדיר את המחשב שאליו מחוברת המדפסת ולאחר מכן להגדיר את המדפסת בכל שאר המחשבים שמחוברים באותה הרשת.

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118594 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

מאת: שי יחזקאלחומרה23/10/111389 צפיות
סוללת ה- CMOS היא זו שדואגת לספק זרם מחשב באופן קבוע על מנת לשמוע על ההגדרות הבסיסיות של המערכת , לעיתים הסוללה הסוללה אינה פועלת כראוי.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162650 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152276 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151861 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151785 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151801 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151799 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica