חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להיות חנון מחשבים 19 הצעדים החשובים

19 הצעדים שיהפכו אותך מחנון רגיל לטכנאי מחשבים או חנון מחשבים מופלג

למד להיות טכנאי מחשבים ואודות תיקון מחשבים

ראו גם: http://xblogimx.wordpress.com

צעד 1 - למד אודות חומרה: חומרה היא החלקים הפיזיים אשר מהם בנויים מחשבים. בשביל לעשות תיקון מחשבים בצורה טובה ולדעת לחבר חלקי מחשבים יחדיו ניתן ללמוד אודות חומרה.

צעד 2 - למד אודות תוכנה: תוכנה היא הדברים שגורמים למחשב לעבוד ולפעול והתוכנה כוללת אפליקציות, פרוטוקולים ומערכות הפעלה. כל טכנאי מחשבים מומחה יודע הרבה אודות תוכנה.

צעד 3 - למד להשתמש בשורות הפעולה של המחשב - מה שנקרא CMD אבל השתמש בו רק כאשר זה נחוץ. ללמוד להשתמש בחלק זה של המחשב הינו חלק חשוב מהיכולת לנצל עד תומו את יעילות המחשב שלך. במערכות הפעלה של windows הCMD אינו שימושי במיוחד אך לדעת להשתמש בו זה עדיין עניין חשוב. במערכות הפעלה אחרות כמו לינוקס וMAC עניין זה הוא חשוב ביותר.

מחשבים

צעד 4 - למד אודות פרטים של מחשב: כלומר אודות הכוח של הזיכרון הפיזי, מהירות המעבד וכו'. ישנם תוכנות מחשב שניתן להוריד בחינם כדי לברר בדיוק אודות פרטי המחשב עליו אתם עובדים למשל תוכנה בשם CPU-Z.

צעד 5 - למד הקלדה עיוורת: תעד זה אינו חשוב בצורה מיוחדת אבל זה ייתן לך שיפור משמעותי ביעילותך על גבי מחשב ותרגיש ככה גם יותר מקצועי.

צעד 6 - שאל שאלות: אם יש לך חבר שעובד בתחום תיקון מחשבים ויש לך שאלה בנוגע למחשב שלך, אל תתבייש לשאול אותו. תוכל גם לשאול שאלות בפורומים ברחבי האינטרנט.

צעד 7 - למד שפת תכנות: זה הוא אחד מהצעדים החשובים ביותר, יש הרבה שפות תכנות, מומלץ להתחיל בבחירת שפת תכנות אחת וללמוד אותה.

צעד 8 - למד פעולות תיקון מחשבים בסיסיות: זה יעזור לך המון כאשר יגיע יום בו המחשב שלך יתחיל לעבוד בצורה לקויה, תדע בסופו של יום איזה חלק של המחשב עבר תקלה ותוכל להחליף אותו בחלק ממוחזר ממחשב ישן או בחלקים חדשים. תדע להגיד מתי הגיע הזמן לקנות חלקים או מחשב חדש לגמרי. תוכל להיעזר בחנון מחשבים מנוסה יותר או בטכנאי מחשבים כדי ללמוד אודות תיקון תקלות כאלו.

צעד 9 - צור קשרים: יצירת קשרים עם טכנאי מחשבים אחרים וחנונים של מחשבים נוספים זה צעד חשוב ביותר.

צעד 10 - תעזור לאחרים: תעזור לחברים ומשפחה עם בעיות המחשבים שלהם. קבל ניסיון.

צעד 11 - למד אודות Drivers: למד להתקין ולחדש דרייברים. למד אודות דברייברים של סאונד ווידיאו ומדפסות בתור התחלה.

צעד 12 - למד לזהות וירוסים: למד לזהות וירוס או Malware במחשב שלך או של אחרים. תוכל אחר כך אפילו לעזור לאחרים או לעשות מכך פרנסה.

צעד 13 - למד אודות Firewalls: למד אודות תוכנות חומת אש מורכבות אשר אנשים אחרים לא ידעו בכלל איך להשתמש בה. למד להשתמש בה בצורה הכי טובה שיש.

צעד 14 - למד להשתמש במערכת הפעלה בקוד פתוח: מערכות הפעלה בקוד פתוח ייתן לכם יד חופשית יותר בלימודיכם.

צעד 15 - השתמש בקיצורי דרך: Shortcuts - השתמש בהם כדי לחסוך בזמן אך שמור על Desktop נקי ומאורגן.

צעד 16 - למד אודות האינטרנט: למד אודות דרתים, אתרים, מנועי חיפוש, IPs  וכו'.

צעד 17 - שמור על פשטות: אל תלמד נושאים מורכבים מידי או לא מובנים, תתמקד ברכישת הידע והיכולת שתצטרך בשביל להשיג מטרה גדולה יותר בעתיד.

צעד 18 - הרחב את גבולות הידע שלך במחשבים על ידי לימוד דבר אחד חדש כל יום. טכנאי מחשבים או חנון מחשבים מומחה אמיתי עושה זאת כל יום. מומחה אמיתי שואל שאלות כאשר הוא אינו מבין. רכוש ידע והרכב את הפאזלים בראש לך.

צעד 19 - מתמטיקה: יש כמה סוגי מתמטיקה אשר חשובים מאד לדעת, תלמד אודות מספרים בינרים (0-1) למד אודות ביטים, בייטים, קילובייטים, מגה-בייטים, וגיגה-בייטים. למד אודות כל תחום הקוד הבינרי. למד הקסהדקסימל ואוקטל לאחר מכן ואיך להעביר מקוד בינרי אחד למשנהו. כאשר תבין למה חנון מחשבים תמיד מתבלבל בין פסח וחנוכה, תדע שאתה בדרך הנכונה.

פורסם על ידי צוות בלוג מומחים

 



תגיות המאמר: מחשבים, טכנאי מחשבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15863 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151478 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14973 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131213 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13966 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131085 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131141 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195896 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189101 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica