חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה חכמה של ביטוח אופנוע

מאת: avi kanuzenביטוח רכב03/06/20121123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כל אדם אשר בבעלותו אופנוע מודע לעובדה כי ביטוח לאופנוע הוא אחד הדברים החשובים ביותר אך גם היקרים יותר בכל הקשור אל תחזוקת האופנוע. נכון לשנת 2012 חברות הביטוח אינן ששות לבטח אופנועים, דבר אשר הופך פעמים רבות את פרוצדורת הביטוח לארוכה ויקרה.

רכישת ביטוח אופנוע- מדוע זה כה קשה?

האופנועים נחשבים ככלי תחבורה מסוכן ביותר. הפגיעות הגופניות בעקבות תאונות חמורות ביותר וחברות הביטוח אשר מתפרנסות מסיכונים, מודעות לעובדה כי ביטוח של אופנוע אינו משתלם להם מבחינה כלכלית. בנוסף, גניבה של חלקי אופנוע או אופנוע שלם קלה יותר מאשר גניבת רכב, האופנועים מעורבים בתאונות דרכים רבות והפגיעות הגופניות חמורות יותר.

חברות ביטוח אשר מסכימות למכור לבעלי האופנועים ביטוח אופנוע יגבו מהם תעריפים גבוהים מאוד אשר יכולים להגיע לפי שלוש מהסכום אותו משלמים בעלי רכבים על ביטוחי חובה. בעלי אופנוע אשר מעוניינים להוסיף גם ביטוח מקיף וביטוח צד ג' לאופנוע שלהם, יצטרכו לקחת בחשבון כי התחזוקה השנתית של האופנוע תהיה יקרה מאוד וזאת משום התיקונים היקרים הנדרשים לאופנוע ומחיר הביטוחים המשתייכים אליו.

המחירים הגבוהים של הביטוחים, אי הסכמתן של חלק מחברות הביטוח לבטח אופנועים והעובדה כי כל בעל אופנוע בישראל מחויב ברכישת ביטוח חובה לאופנוע שלו מביאים פעמים רבות למפח נפש בקרב בעלי האופנועים. הפתרון כאן יהיה מורכב משני דברים: השוואת ביטוח רכב ופנייה אל ה"פול".

השוואת ביטוח ועזרה של ה'פול'

הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם מחירי הביטוח הגבוהים והסירוב של חלק מחברות הביטוח לבטח אופנועים מורכבת משתי פעולות חשובות ביותר אשר יוכלו לקצר את התהליך הארוך והמייגע ובחירת הביטוח המתאים ביותר. הצעד הראשון יהיה מורכב מפנייה אל כל חברות הביטוח הגדולות בארץ ובקשת הצעת מחיר מכל אחד מהן.  לאחר מכן יש לבחון את כל הצעות המחיר ולבחור את ההצעה אשר מעניקה לכם את הכיסויים הרלוונטיים ביותר ומתאימה לתקציב אותו תוכלו לשלם מדי חודש.

במקרים בהם בעלי אופנועים נתקלים בסירוב ביטוח אופנוע מטעם חברות הביטוח יש לפנות אל ארגון הפול. ארגון זה הוקם על ידי הרשות המפקחת ומטרתו לבטח כל אופנוע וזאת על מנת שלא ייווצר מצב בו אדם נוהג על אופנוע ללא ביטוח חובה. יש לקחת בחשבון כי מחירי הצעות הביטוח הניתנים על ידי הפול לרוב גבוהים יותר מאשר כל הצעה אותה תקבלו מחברת ביטוח ולכן רוב נהגי האופנועים מעדיפים לפנות אל ארגון זה רק אם אין להם שום אפשרות אחרת.

ביטוח אופנוע- רגע הבחירה

בחירת ביטוח חובה לאופנוע חייבת להיות הצעד הראשון אותו כל בעל אופנוע יעשה. פנייה אל חברות ביטוח בבקשה להצעה תהיה הצעד החכם והזול ביותר (לעומת הפול). הוספת כיסויים שונים וביטוחים מקיפים וצד שלישי יעשו רק לאחר רכישת ביטוח החובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים וחיית אינטרנט בנושאי ביטוח נדל"ן וצרכנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi kanuzen

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121136 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121117 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון25/03/121263 צפיות
מדינות רבות בעולם מציעות מאכלים לאומיים משלהם. מאכלים אשר מזוהים באופן מובהק עם מקום מסוים. הצרפתים היו משך שנים בירה של אוכל גורמה הנחשב לאיכותי בעולם; האמריקאים תרמו לעולם את ההמבורגרים ותרבות המזון המהיר; ספק אם יש בעולם מדינה אשר תרמה כל כך הרבה לתרבות האוכל העולמית מאשר איטליה.

מאת: avi kanuzenנדל"ן25/03/12940 צפיות
תל אביב – העיר הראשית והמרכזית בארץ מציעה מגוון ענק של דירות מכל הגדלים והסוגים להשכרה. דירות להשכרה בתל אביב יש כל השנה ומכל הגדלים.

מאת: avi kanuzenנדל"ן04/03/121540 צפיות
דירות להשכרה בירושלים היו מאז ומעולם. ירושלים היא אחת הערים המרכזיות בארץ והיא עדיין מושכת אליה אנשים רבים מכל שדרות האוכלוסייה. לירושלים היצע רחב של דירות להשכרה גם למגזר החילוני – סטודנטים וזוגות צעירים, וגם למגזר הדתי והחרדי. מכיוון שכך, לירושלים מאפיינים מיוחדים בכל הקשור לשוק השכרת הדירות. אם חשבתם לשכור דירה בירושלים לכל תקופה שהיא, כדאי שתישארו אתנו.

מאת: avi kanuzenמתכונים ואוכל - כללי22/12/111205 צפיות
פיצה מצטיירת כמאכל האוניברסאלי המושלם- אין כמעט אדם אשר יכול להעיד על עצמו שאינו חובב את המאכל האיטלקי המפורסם, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה עם תוספות בהתאם להעדפתו האישית.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון22/11/111386 צפיות
לא משנה אם אתם יושבים בכרמל הצרפתי, מהלכים על החוף או מטיילים בגנים הבהאיים - תמיד יש מאיפה להזמין פיצות בחיפה . אכן, אין אחד שיכול לעמוד בפני המאכל האיטלקי המשובח, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה. כתבה זו מיועדת לאוהבי פיצות בחיפה , המעוניינים ללמוד קצת יותר על המשלוח של המאכל האהוב עליהם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171739 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164129 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163371 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163094 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163075 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143617 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147855 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica