חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות למען בריאות טובה יותר

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/20121134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח. מאמר יסביר מהם ביטוחי בריאות פרטיים ומה ההבדל בין ביטוחים משלימים הנעשים דרך קופות החולים לבין ביטוחי בריאות פרטיים המוצעים ישירות על ידי חברות הביטוח.

מהו ביטוח בריאות?

החל משנת 1995, השנה בה חוק ביטוח הבריאות הממלכתי נכנס לתוקף, רבים החלו להבין כי קופות החולים מתחייבות להעניק לכל אדם טיפולים רפואיים שונים, אך זאת בהתאם לשיקול דעת של הרופאים והצוות הרפואי ובמסגרת יכולת המימון של הקופה. דבר זה יצר מצב בו הקופה אכן מעניקה טיפולים רפואיים שונים אך היא זו שמחליטה מתי, איך ולמי נדרש הטיפול.

על מנת להבטיח טיפולים רפואיים, ניתוחים, השתלות וחוות דעת רפואיות על ידי טובי המומחים בתחום הרפואה, כל אדם צריך להשלים את הסל הבסיסי אותו מציע חוק ביטוח הבריאות על ידי רכישת כיסויים נוספים, דבר המוביל רבים לרכישת פוליסת ביטוח בריאות פרטי.

חברות ביטוח שונות מציעות מסלולים שונים של ביטוחי בריאות פרטיים המותאמים על ידי סוכן הביטוח של החברה לאותו אדם המחליט לרכוש אותם. כל חברה מציעה סל כיסויים משתנה והעלות של הביטוח נקבעת בהתאם לגילו של המבוטח, מצבו המשפחתי ומצבו הבריאותי בעת רכישת הפוליסה. כל אדם יכול לרכוש ביטוח בריאות פרטי, גם אם הוא רכש ביטוח בריאות משלים מאחת מקופות החולים.

ביטוחים שונים- בחירת הפוליסה המתאימה

נכון להיום, כל חברת ביטוח במדינתנו מציעה מגוון רחב של ביטוחי בריאות פרטיים הכוללים הרחבות וכיסויים שונים. רכישת הביטוח תעשה תמיד על ידי פנייה ישירה אל חברות הביטוח או אחד מסוכני הביטוח אשר עובדים עם חברת הביטוח.  כיוון שמבחר מסלולי ביטוחי הבריאות הפרטיים הוא גדול חשוב מאוד להקפיד לבצע את הבחירה הנכונה. דבר זה יעשה על ידי עבודת הכנה מקדימה אשר תכלול בחירת חברות ביטוח ותיקות ובעלות מוניטין אשר יוכלו לממש את הכתוב בפוליסה בכל מצב בו תצטרכו.

קבלת הצעת מחיר מכל חברת ביטוח התואמת את גיל הצרכן, הסטאטוס המשפחתי שלו וההיסטוריה רפואית אשר תכלול מחלות ואירועים רפואיים אשר התרחשו בעבר ומצבכם הרפואי בהווה. חשוב להקפיד כי הצעות המחיר יכללו את הכיסויים הבאים: סל תרופות, טיפולים מיוחדים בחו"ל, השתלות, חוות דעת מומחה וניתוחים בארץ ובחו"ל. בנוסף, לשוב לקחת בחשבון כי העלות של פוליסת בריאות בגיל צעיר תהיה נמוכה יותר מאשר עלות הפוליסה בגיל מבוגר יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים וחיית אינטרנט בנושאי ביטוח נדל"ן וצרכנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi kanuzen

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121117 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח רכב03/06/121122 צפיות
כל אדם אשר בבעלותו אופנוע מודע לעובדה כי ביטוח לאופנוע הוא אחד הדברים החשובים ביותר אך גם היקרים יותר בכל הקשור אל תחזוקת האופנוע.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון25/03/121263 צפיות
מדינות רבות בעולם מציעות מאכלים לאומיים משלהם. מאכלים אשר מזוהים באופן מובהק עם מקום מסוים. הצרפתים היו משך שנים בירה של אוכל גורמה הנחשב לאיכותי בעולם; האמריקאים תרמו לעולם את ההמבורגרים ותרבות המזון המהיר; ספק אם יש בעולם מדינה אשר תרמה כל כך הרבה לתרבות האוכל העולמית מאשר איטליה.

מאת: avi kanuzenנדל"ן25/03/12940 צפיות
תל אביב – העיר הראשית והמרכזית בארץ מציעה מגוון ענק של דירות מכל הגדלים והסוגים להשכרה. דירות להשכרה בתל אביב יש כל השנה ומכל הגדלים.

מאת: avi kanuzenנדל"ן04/03/121539 צפיות
דירות להשכרה בירושלים היו מאז ומעולם. ירושלים היא אחת הערים המרכזיות בארץ והיא עדיין מושכת אליה אנשים רבים מכל שדרות האוכלוסייה. לירושלים היצע רחב של דירות להשכרה גם למגזר החילוני – סטודנטים וזוגות צעירים, וגם למגזר הדתי והחרדי. מכיוון שכך, לירושלים מאפיינים מיוחדים בכל הקשור לשוק השכרת הדירות. אם חשבתם לשכור דירה בירושלים לכל תקופה שהיא, כדאי שתישארו אתנו.

מאת: avi kanuzenמתכונים ואוכל - כללי22/12/111205 צפיות
פיצה מצטיירת כמאכל האוניברסאלי המושלם- אין כמעט אדם אשר יכול להעיד על עצמו שאינו חובב את המאכל האיטלקי המפורסם, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה עם תוספות בהתאם להעדפתו האישית.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון22/11/111386 צפיות
לא משנה אם אתם יושבים בכרמל הצרפתי, מהלכים על החוף או מטיילים בגנים הבהאיים - תמיד יש מאיפה להזמין פיצות בחיפה . אכן, אין אחד שיכול לעמוד בפני המאכל האיטלקי המשובח, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה. כתבה זו מיועדת לאוהבי פיצות בחיפה , המעוניינים ללמוד קצת יותר על המשלוח של המאכל האהוב עליהם.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155097 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142878 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143379 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144753 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148013 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148546 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148188 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica