חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דירות להשכרה בירושלים – מאפיינים מיוחדים

מאת: avi kanuzenנדל"ן04/03/20121540 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירות להשכרה בירושלים ועליית המחירים

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה בכל מחירי הדירות ברחבי הארץ וגם בירושלים. הדבר נובע מביקוש גדול יותר מההיצע של דירות, במיוחד בערים הגדולות כמו תל אביב, ירושלים חיפה וכדומה. כל עוד הביקוש יהיה גדול על ההיצע, המחירים יעלו. כך נוצר מצב, שלמרות עליית המחירים הגדולה יחסית של השנים האחרונות היצע הדירות להשכרה רק הולך וקטן, מכיוון שרבים מן האנשים ומן הזוגות הצעירים מעדיפים לשכור דירה במצב מחירים זה,  מאשר להיכנס להתחייבות כה גבוהה. בנוסף לכל זאת, גם אנו בישראל מודעים למשבר הכלכלי העולמי, ובמצב של משבר רבים מעדיפים לשכור דירה מאשר להשקיע מזומנים רבים ברכישת דירה יקרה. למרות כל זאת ניתן למצוא דירות רבות להשכרה בירושלים. תלוי איפה מחפשים.

דירות לסטודנטים

ירושלים היא בין היתר עיר אוניברסיטאית ורוב הסטודנטים של האוניברסיטה העברית מחפשים דירות להשכרה לתקופת הלימודים. דירות אלה ממוקמות בדרך כלל בסביבות האוניברסיטה, והמדובר על שכונות בית הכרם ושכונת קריית משה הצמודות לקמפוס גבעת רם ושכונת קריית יובל וקריית מנחם, הסמוכות לעין כרם ובית הספר לרפואה שבו.

בנוסף לכך, הסטודנטים הלומדים בהר הצופים שוכרים דירות בגבעה הצרפתית, רמת אשכול, וכן בשכונת פסגת זאב ונווה יעקב. בשתי שכונות אלה יש דירות להשכרה במחירים סבירים ביותר עבור הסטודנטים. אוכלוסיית הסטודנטים מצליחה לשמור על "שפיות מחירים" מסויימת למרות עליית המחירים הכללית בשוק.

השכרת דירות לאוכלוסיות נוספות

ירושלים ידועה בחלוקה שלה לשכונות מגורים שונות, המאפיינות את העיר במידה רבה. שכונות רחביה וטלביה היוקרתיות לצד שכונת מוסררה קטמון, בית וגן או שכונות חרדיות כמו מאה שערים, בית ישראל וכדומה. בכל שכונה ושכונה, תוכלו למצוא דירות רבות להשכרה והמחירים יהיו שונים משכונה אחת לשנייה, וגם בתוך השכונות עצמם המחיר יהיה פונקציה של מיקום ספציפי, גודל הדירה, זמן ההשכרה המבוקש וכדומה.

במידה ואתם מעוניינים להשכיר דירה בירושלים, בכל שכונה שעולה על דעתכם ובכל גודל שאתם זקוקים לו, כדאי לבדוק אצלנו באתר ולהשוות את כל הנתונים ואת כל המחירים באופן מיידי וזמין ללא תשלום וללא עמלות.

דירות להשכרה בירושלים יכולה להיות משימה מעיקה במידה ותתחילו ללכת מדירה לדירה, ורוב הסיכויים שתפספסו את רוב הדירות המתאימות לכם. חיפוש באתר האינטרנט יכול לקצר לכם את התהליך, לחשוף אתכם לכל הדירות הרלבנטיות עבורכם ולחסוך לכם זמן וכסף רב בזמן החיפוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב מאמרים וחיית אינטרנט בנושאי ביטוח נדל"ן וצרכנות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת avi kanuzen

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121136 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח בריאות03/06/121117 צפיות
בשנים האחרונות, ניתן להבחין במגמה הולכת וגדלה של רכישת ביטוחי בריאות. ביטוחים אלו נרכשים כביטוחים משלימים לשירותים הרפואיים המוצעים על ידי קופות החולים במדינה וכביטוחים פרטיים הנרכשים ישירות מחברת הביטוח.

מאת: avi kanuzenביטוח רכב03/06/121124 צפיות
כל אדם אשר בבעלותו אופנוע מודע לעובדה כי ביטוח לאופנוע הוא אחד הדברים החשובים ביותר אך גם היקרים יותר בכל הקשור אל תחזוקת האופנוע.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון25/03/121264 צפיות
מדינות רבות בעולם מציעות מאכלים לאומיים משלהם. מאכלים אשר מזוהים באופן מובהק עם מקום מסוים. הצרפתים היו משך שנים בירה של אוכל גורמה הנחשב לאיכותי בעולם; האמריקאים תרמו לעולם את ההמבורגרים ותרבות המזון המהיר; ספק אם יש בעולם מדינה אשר תרמה כל כך הרבה לתרבות האוכל העולמית מאשר איטליה.

מאת: avi kanuzenנדל"ן25/03/12941 צפיות
תל אביב – העיר הראשית והמרכזית בארץ מציעה מגוון ענק של דירות מכל הגדלים והסוגים להשכרה. דירות להשכרה בתל אביב יש כל השנה ומכל הגדלים.

מאת: avi kanuzenמתכונים ואוכל - כללי22/12/111205 צפיות
פיצה מצטיירת כמאכל האוניברסאלי המושלם- אין כמעט אדם אשר יכול להעיד על עצמו שאינו חובב את המאכל האיטלקי המפורסם, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה עם תוספות בהתאם להעדפתו האישית.

מאת: avi kanuzenעסקי מזון22/11/111386 צפיות
לא משנה אם אתם יושבים בכרמל הצרפתי, מהלכים על החוף או מטיילים בגנים הבהאיים - תמיד יש מאיפה להזמין פיצות בחיפה . אכן, אין אחד שיכול לעמוד בפני המאכל האיטלקי המשובח, בייחוד כאשר הפיצה מגיעה חמה וטרייה. כתבה זו מיועדת לאוהבי פיצות בחיפה , המעוניינים ללמוד קצת יותר על המשלוח של המאכל האהוב עליהם.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222704 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202517 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183250 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183253 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182596 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182259 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica