חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמירה על הפרטיות באמצעות חלונות ודלתות

מאת: ברטה חניעיצוב פנים04/06/2012969 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל הבתים הקיימים כיום מותקנים חלונות ודלתות. חלונות מאפשרים לאוויר להיכנס אל תוך הבית ולאוורר אותו. חלונות מאפשרים גם לאור לחדור בעדם, כך שניתן לחסוך בחשמל על אורות בבית בשעות היום. ללא חלונות בבתים, הייתה קיימת תחושה של מחנק ושל חלל קטן מאד בתוך הבית. חלונות מאפשרים לנו להרגיש תחושת מרווח, ולכן בחדרים או בבתים קטנים מומלץ להתקין מספר חלונות אלומיניום, על מנת לשפר את תחושת המרווח במרחב הבית, הדירה או החדר. חלונות מונעים כניסה של ציפורים או חרקים שונים לתוך הבית, ואוטמים את הפתחים שלו על מנת שלא יכנסו פורצים. זאת, מבלי למנוע מאיתנו את מה שקורה בחוץ. החלונות מאפשרים לנו להציץ החוצה, בין אם זה על מנת לבדוק את מזג האוויר או רק להתבונן בנוף הנשקף מהחלון. דלתות מאפשרות לנו להגן על הבית שלנו מפני כניסה של אנשים לא מוכרים ואורחים לא רצויים כמו פורצים או חיות שנמצאות בסביבות הבתים כמו חתולים, כלבים ואף נחשים.

בבתים הראשונים שבנה האדם היו רק פתחים. האמצעי היחיד לכיסוי היה סכך, וגם הוא היה משמש אך ורק לצורך כיסוי תקרת הבתים, לפני שחשבו על האפשרות לבנות תקרה. לאורך השנים הפכו הבתים של האדם למקומות קבועים, כלומר – האדם הפסיק לנדוד כמו כל החיות ושאף למצוא מקום קבוע, מוגן ובטוח. כך הפך הבית למשכן פרטי בו מאוחסנים כל הרכוש והכסף של האדם, ועל מנת להגן על הפרטיות הזו החל למלא האדם את הפתחים בבתים בחומרים שונים. כך נוצרו החלונות והדלתות הראשונים, ששינו לעד את מראה הבתים. מי מאיתנו מכיר בית בעולם המפותח ללא חלונות או בית שבמקום דלת כניסה וחלונות יש בו רק פתחים? הדבר אינו הגיוני עבור אף אחד מאיתנו. גם במדינות עולם שלישי, בבתים העשויים מפחונים או מבוץ, ישנם אמצעים שונים להגנה על הפתחים כגון סוככים שונים, פח, במבוק, עץ ועוד. חלונות ודלתות כניסה בבתים הם חלק אינטגראלי מההגנה על האדם הנמצא בתוכם, ולא רק על בטחונו או על רכושו, אלא גם על פרטיותו.

החלונות והדלתות הקיימים כיום שומרים על פרטיות האדם המתגורר בבית במספר דרכים. ראשית, הדלתות בכניסות הבתים עשויות מחומר אטום, כך שלא ניתן לראות דרכו. החומרים האטומים מהם עשויות הדלתות הם גם חזקים במיוחד וקשים לשבירה. המנעולים המורכבים כיום בדלתות הכניסה הם מנעולים חזקים במיוחד, שאין אפשרות לפרוץ אותם ללא שימוש בדיסק, מקדחה או מסור חשמלי, כלים שעושים רעש ולא ניתן להסתיר בקלות. כך ניתן להיות בטוחים שלא כל אחד יוכל להיכנס לבית ולחדור לפרטיות היושבים בו. שנית, גם אם אנו מעוניינים להוסיף לדלת הכניסה עיטורי זכוכית או לבני זכוכית, ניתן לעשות זאת עם זכוכית שלא מאפשרת לראות מה קורה בצדה השני, כך שלא באמת רואים מה קורה מעבר לדלת.

חלונות הבתים הקיימים כיום אמנם עשויים מזכוכית, שהיא חומר שקוף, אולם גם לכך יש פתרונות. בחלונות רבים מותקנים תריסים, שיכולים להגיע בגדלים שונים ובשני ממשקים – תריסים ידניים או תריסים חשמליים. סורגים, רשתות ווילונות שונים הם אמצעים נוספים שניתן להתקין בחלונות, כך שלא ניתן לראות מה קורה מעבר להם. מעבר לאמצעים חיצוניים שניתן להתקין עבור החלונות, קיימת אפשרות להזמין חלונות בזכוכית חלבית, שלא מאפשרת לנו לראות מעבר לה, וכן זכוכית עם עיטורים שונים, שבדומה לדלתות – לא מונעת לחלוטין חדירת אור, אולם מונעת השתקפות של מה שקורה בתוך הבית. קיימות גם זכוכיות מראה, שמבחוץ נראות כמו מראה, אולם אם מסתכלים מבפנים – ניתן לראות את המתרחש בחוץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142631 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141214 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141217 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131626 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222447 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222692 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202220 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica