חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספלים מיוחדים לעובדים

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספלים יכולים להיות מתנה מושלמת לכל אדם. יש לכך סיבה אחת פשוטה שאי אפשר להתווכח איתה – ספלים הינם אובייקט שכולם זקוקים לו וכולם משתמשים בו. בעוד ניתן למצוא הרבה מתנות שעלולות להיות לא מועילות (כגון מגנטים – שלא כולם אוהבים, מחזיקי מפתחות – שלרבים יש כבר מחזיקי מפתחות בעלי משמעות, ואם לא, אז בדרך כלל הם גם לא זקוקים להם) ספלים זה אחד הדברים שכולם משתמשים בו, ותמיד ימצאו שימוש לספל נוסף, בגלל יש להם נטייה להישבר. לפיכך, ספלים ממותגים לעובדי חברה הינה מתנה מעולה, יעילה ומשמחת, בתור שי לחג מסוים, או אפילו סתם לאות הכרה על העבודה המעולה שהם עושים. מדובר בתרומה משמעותית וגדולה למוראל שלהם, לכן כדאי מאוד לקחת זאת ברצינות ולהשקיע זמן במיתוג נכון ויפה של הספלים (בכדי שיהיה להם גם ערך אסתטי).

 

ספלים מיוחדים למכירה

אנשים רבים מחפשים ספלים בלתי רגילים לקפה הבוקר שלהם. מדובר בטקס חשוב ביותר בחיי היומיום של כל אחד מאיתנו. לכן אנשי מכירות רבים ממהרים לנצל את הפופולאריות של ספלי הקפה על מנת ליצור מוצרים ייחודיים שעלות הייצור שלהם לא גבוהה, אך התשואות גדולות ביותר. מדובר בפעילות חכמה ביותר, אך על מנת שזה יצליח, יש להשקיע בעיצוב מקורי ויפה של ספלים אלה, על מנת שיהיה להם ביקוש בשוק הרחב. חשוב ליזכור שעליכם להתמודד עם תחרות קשה ביותר, לפיכך, יש להציב משהו שעומד בתחרות זו בהצלחה מקסימאלית. ניתן למכור ספלים עם דמויות שפופולאריות כיום. עם זאת, חשוב לזכור שלא להפר זכויות יוצרים, משום שזה עלול לגרום לכם לבעיות רציניות בעתיד. נצחו במשחק זה בהגינות, ותקבלו תמורה איכותית למאמצים שלכם.

 

ספלים מיוחדים לקידום מכירות

ניתן להיעזר בספלים מיוחדים גם למטרות כמו קידום מכירות של חברה מסוימת. העיקרון הפועל כאן הינו שכאשר אנשים מתרגלים לראות לוגו או שם של חברה כלשהי במהלך חיי היומיום שלהם, הם יתנו לחברה זו העדפה בעת בחירה בין החברות השונות המעניקות שירותים דומים. כך, בעזרת הענקת ספלים מיוחדים בתור מתנות לאנשים רבים, ניתן להביא לעלייה משמעותית ביותר של מכירות. ספלים אלה הינם דרך נוספת להתמודדות עם תחרויות קשות בשוק מצומצם יחסית. כיום אנשים רבים כבר יודעים שפרסום רגיל לא עובר את ה"מסננת" שהתגבשה בראשם של הצרכנים, לכן יש לנקות בשיטות הרבה יותר יצירתיות ויעילות. ספלים עם הדפסים מקוריים המשלבים את המותג שלכם הינם פתרון מעולה לקידום מכירות שמספק גם את הצרכנים, גם את החברה, וגם את נותני השירות המספקים מוצרים מיוחדים אלה.

 



תגיות המאמר: ספל, ספלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131246 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121069 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121139 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121023 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121176 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121425 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121496 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica