חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות וחסרונות רשתות חברתיות

רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר חוללו מהפכה בדרך שבה אנשים מתקשרים.

הם מספקים גישה מיידית לקבוצות ויחידים שונים, מה שמאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני ללא תלות בכסף,מיקום או זמן אך כמו כול דבר אחר גם לה יש חסרונות ויתרונות .

נוסף על יישומים אישיים, הם משמשים גם כאמצעי לחיבור עסקים עם לקוחות פוטנציאליים. בעוד אתרי הרשתות החברתיות מציעות יתרונות חשובים לכול אחד מאיתנו אך הם מכילים גם חסרונות משמעותיים אשר משתמשים הפוטנציאליים לא מודעים להם לפני ההרשמה.

שימוש חינמי

חלק מהיתרונות באתרי רשתות החברתיות שהם חופשיים מתשלום וזה מאפשר לכל אחד לגשת אליהם, ללא קשר למצב הכלכלי.

ניתן ליצור חיבור תקשורת עם חברים ובני משפחה בארץ או בחוץ לארץ מבלי לשלם חשבונות טלפון,סלולרי, עבור עסקים היא מאפשרת  למצוא לקוחות פוטנציאליים ולקבל הצעות ייעול.

קשרים

רשתות חברתיות מאפשרות לך להתחבר לא רק עם חברים הקרובים אליך אלא גם עם חברים של חברים - אנשים שאולי בדרך אחרת לא היתם נפגשים או מכירים.

וזה לא רק מגדיל את מעגל החברים שלך, אבל זה יכול להוביל ליצירת קשרי עבודה או ידע על תחביבים חדשים, כי אתה לא יכול לשקול.

מבחינה עסקית, זה אומר  שהמוצרים שלך יכולים להתפשט במהירות, לקוחות מרוצים מדברים על המוצר שלך יכול להגיע למאות לקוחות פוטנציאליים חדשים בתקופה קצרה מאוד של זמן.

חסרונות באתרי הרשתות החברתיות -

הטרדה

אם אתה לא נזהר  אתה יכול לחשוף את עצמך למטרידנים כגון פרסומי עסקים,שירות,  או לקבוצות שאינם רצויות ליצור קשר איתך דרך האתר.

זה גם מאפשר הונאות מקוונות לשגשג, ואם אתם לא זהיר לגבי המידע שאתה מגלה אתה יכול להשאיר את עצמך חשוף למקרים כאלו.

אומנם במקרים רבים לאתרי הרשתות החברתיות יש אמצעי בטיחות כדי למנוע מקרים כאלה, אבל  זה עדין קורה.

התמכרות

תקשורת וירטואליית כגון אתרי הרשתות החברתיות יכולים לצרוך זמן רב על חשבון החיים שלך.

חברים חדשים מבקשים להוסיף אותך, ישנים עדכונים לפרסם/לקרוא, סקרים לענות, משחקים וקישורים לאתרים שונים אינספור דרכים שיכולות להיות בידור נעים בשעות הפנאי אך גם לגלוש לתוך ההוצאה משמעותית של זמן גם על חשבון זמן  שנועד לדברים אחרים.

אנשים צוחקים על התמכרות במדיה חברתית, אבל רבים בעצם לא מודיעים לכך שהם הפכו להיות  אובססיבים באתרי רשתות חברתיות.

אם לא תתמיד לאזן/להגביל את זמן השימוש , החיים האמיתיים שלך יוקרבו למען הורטואליים וזה עלול ליצור בעיות בעבודה ובבית.

היתרון הגדול ביותר של רשת חברתית הוא זירות רבות לשיתוף .

הנה כמה דרכים לעשות את המירב מחוויית רשת החברתית כאשר מעונינים לפרסם עסקים,מודעות דרושים,ועוד.

ביצירת פרופיל ברשת חברתית כגון facebook,LinkedIn כלול את ההיסטוריה  ההשכלתי ו ניסיון בעבודה, שייכות לארגונים מקצועיים, תמונה ופרטי יצירת קשר (רצוי ליצור אי מיל חדש שאותו תפרסם כך האי מיל שבו אתה משתמש באופן תדיר יותר לא יוצף בפרסומים).

הגדר את תחומי העניין שלך ואת המטרות שלך צור תוכן משכנע מהו סוג העבודה שאתה מחפש והכישורים הייחודיים לך.

יצירת והגדלת הרשת החברתית שלך.

בניית הרשת החברתית הפרטית שלך היא על ידי שליחת בקשות לחברות נסה לפנות לאנשי עסקים מוכרים, עמיתים לעבודה, לקוחות, חברים לכיתה, חברים,קרובי משפחה, מישהו שאתה מכיר בהקשר מקצועי.

כיצד למצוא עזרה בחיפוש עבודה

הצטרף לקבוצות שאליהם משתייכים חברים עם מטרות דומות לשלך אתר איש קשר שעובד בחברה שאתה רוצה להתקבל, בקש מאיש הקשר שלך  עצות וטיפים לגבי תהליך גיוס  הכישורים שהחברה מחפשת.

לאחר מכן בקש שיעביר את קורות החיים שלך למחלקת משאבי אנוש או שיתן לך דרך ליצירת קשר עם אחראי הגיוס עובדים הימנע משליחת הודעה המוני.

איך לקבל עזרה בקידום צרכיך

קבלת עזרה מחברי הרשת נעשת על ידי פניה פומבית ברשת החברתית הסיכוי לקבלת עזרה גדל כאשר זה גולש אשר סייע לך בעבר אם זה בחיפוש עבודה,עזרה בלייק על פרסום שלך.

טיפים-

לא להזניח את הרשת החברתית שלך השקע  בבניית קשרים חברתיים חדשים עם משתמשים  בעלי מטרות זהות לך .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים רבים מאפשרים אינטראקציה בין מחפשי עבודה למעסיקים חלק מהאתרים אלו  דורשים תשלום וחלקם כגון לוח דרושים אולפרי  מאפשר חיפוש עבודה חינם בזמן המתאים לך ביותר אם זה לאחר שסיימת  את העבודות הבית  או כול זמן אחר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח דרושים אולפרי

מאת: לוח דרושים אולפריאימון לחינוך08/11/121313 צפיות
עובדים רבים מתכננים למצוא עבודה חדשה אם זה לאחר פרישה ,לימודים שיחרור מהצבא אלו מקצועות ממשיכים להיות מקצועות פרקטיים שאפשר להתפרנס מהם.

מאת: לוח דרושים אולפריעסקים מהבית12/10/128599 צפיות
כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128704 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפרימשפחה וזוגיות - כללי02/07/121355 צפיות
לרבים מבני הנוער בייביסיטר היא עבודה הראשונה שאותה יעשו אם זה כדי להרוויח הכנסה בחופשת הקיץ או כעבודה בעת לימודים, מהם טכניקות המתאימות לשמירתם של הילדים על ידי בייביסיטר.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128505 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: לוח דרושים אולפריצבא וביטחון11/05/122065 צפיות
צבא הגנה לישראל (צה"ל) מציע מספר עצום של הצעות עבודה לאזרחים לשרות בקבע לבעלי דרגות צבאיות (קצינים,נגדים) ולבעלי תארים אקדמאים (מדעי המחשב ועוד), כיצד להתגייס לאחר שיחרור.

מאת: לוח דרושים אולפריעבודה וקריירה - כללי14/04/121167 צפיות
רבים מאיתנו נהנים בשעות הפנאי מגלישה באינטרנט משוחחים מקבלים חדשות באמצעותה בנושאים שונים אם זה על גבי רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק כיום יותר מבעבר ניתן לחפש תעסוקה באמצעותה .

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162924 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152883 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152393 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148627 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147912 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148178 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica