חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקצועות פרקטיים

עובדים רבים מתכננים למצוא עבודה חדשה אם זה לאחר פרישה ,לימודים שיחרור מהצבא אלו מקצועות ממשיכים להיות מקצועות פרקטיים שאפשר להתפרנס מהם.

שירותי בריאות

שירותי בריאות הם ללא ספק הענף בעל הדרישה הגדולה ביותר בענפי העבודה וכמו בחינוך היא  קריירה  עם הרבה אינטראקציה אנושית .

עקב תחולת החיים העולה רבים  זקוקים לסיוע רפואי מקצועי  - תזונאים, פיזיותרפיסטים, ואנשי מקצוע אחרים - ויש צורך הולך וגובר לאנשים מוסמכים להציע טיפול סיעודי בבית החולה שתפקידו לסייע לקשישים במשימות ביתיות יומיומיות וכן לספק עזרה למשפחות עם ילדים בעלי צורכים המיוחדים .

הנהלת חשבונות ומסים

ניהול עסק קטן הוא משימה לא פשוטה להרבה אנשים  אך  אם זוהי נקודת החוזק שלך ישנם שפע הזדמנויות לקריירה אם כשכיר או כעצמאי .

מנהלי חשבונות/רואה חשבון יכולים לנהל מספר עסקים קטנים, בהתאם לצרכים שלהם.

אם בעזרה בטיפול בשכר העובדים, או ביצירת דוחות כספיים, מעקב אחר השקעות וכדומה.

עיקר עבודת הנהלת חשבונות היא בדרך כלל באמצע וסוף החודש, הכנת מס היא עבודה נהדרת אם אתה מצליח לעבוד בתוך חלון של ארבעה החודשים מינואר עד אפריל.

אתה יכול להציע את שירותיך לעסקים וליחידים כאחד ולחייב לפי שעות או לפי השירות המסופק.

חינוך

הוראה היא מקצוע מאוד מתגמל שבו אתה יכול לתרום משמעותית בחייהם של נוער,ילדים.

הזדמנויות לעסוק בהוראה קיימות במקצועות רבים כגון  הנדסה, מתמטיקה ומחשבים רבים ממקצועות אלו נלמדים במכללות ,בתי ספר ,אונברסטיי לחפש אנשי מקצוע בעלי ניסיון משמעותי בתחום ללמד הכיתות שלהם. זה לא אומר שאתה יכול ללכת ישר מהעבודה שלך ונכנס לכיתה, עם זאת: סביר להניח שאתה צריך לקבל את התואר שני בחינוך, שיכול להסתיים בשנת לימודים אחת במשרה מלא, או שניים שנים של ערב במשרה חלקית או שיעורים פרטיים

אימון אנשים להצלחה.

אם בנית רזומה מרשים במהלך הקריירה שלך ותמיד השגת את המטרות שלך אתה יכול להפיק מהישגים אלו  קריירה שנייה כמדריך ומאמן לאנשים שבתחילת דרכם המקצועית ,חברתית.

אתה למכור את שירותיך כמאמן עצמאי או לקבל הכשרה והסמכה ב COACH במכללות ברחבי הארץ.

זה לא חייב להיות עבודה במשרה מלאה תשלום שעת אימון היא  מ 150  עד  500  שח לשעה, תלוי בניסיון, כך שאתה יכול לעשות הרבה כסף.

אימון היא מסלול לקריירה שנייה טובה במיוחד עבור גמלאים בעלי ניסיון מוצק בחיים האנושים ,זה אפילו יכול להיות אפשרות לשיפור השרות לפסיכולוגים כדי לעזור לאנשים למצוא את הייעוד האמיתי שלהם.

ברמן

יש אנשים שמבלים את כל חייהם בעבודה כלואים בחדרון או במעבדה בודדה או בפס ייצור.

כאשר סוף הסוף מגיעה ההזדמנות למצוא קריירה אחרת המאפשרת להם למעשה אינטראקציה עם בני אדם אחרים, ואולי אפילו לגרום להם לחייך.

כברמן יכול להיות  עבודה שנייה  או עבודה עבור בני אדם שהם  חסרי נסיון היתרון  בעבודה שכול הנדרש הוא כמובן קורס מהיר 6 חודשים במכללה  לברמנות ואתה מוכן להתחיל לחפש עבודה .

ברמן עובד בעיקר בחלוקת משקאות בברים, מסעדות, מועדוני לילה וכל מקום אחר שבו אנשים  מזמניים שתייה ,הקריטריונים העיקריים לעבודה כברמן  הם זיכרון טוב של המשקאות ויכולת  התמודדות עם לחץ.

בלוגר וכתיבת מאמרים

בלוגים אולי לא נראים כמו עבודה אמיתית בהתחלה.

בתור התחלה, אתה פשוט יושב שם מול מחשב, רצוי בנעלי בית ,אך בשיתוף תוכל להרוויח כסף מה שפייסבוק מצליחה להוכיח כול רבעון מחדש, אתה כאדם תוכל להתחיל לשתף תובנות וזה יכול להיות בכול דבר  החל מגינון אורגני ועד ביקורת על משחקי כדורגל,סרטים.

אבל אם אתה סופר משכנע בקול חזק, ואתה נותן לעצמך את זמן כדי לפתח הבא קטנה, בלוג טוב יכול להיות כמו שיחה פתוחה עם העולם.

כדי להתפרנס מ Blog, אתה צריך לפרסם בתשלום  תוכן שיווקי אם כמודעות גוגל או לפנות למפרסם שמוכן לשלם עבור פרסום באנר או תוכן.

המסלול המסורתי יותר הוא כתיבת מאמרים באינטרנט או בדפוס(עיתונים), בתחום המומחיות שלך.

עדיף להתחיל בקטן וכוון לנישה מאוד ספציפית – הקשת בכתיבת תוכן היא מאוד רחבה ויכולה לכלול ייעוץ קריירה,טיפים בחיפוש עבודה, חשבונאות, עסקים, פנאי ,חשוב ללמוד למכור את עצמך אם זה בפרסומים או באמצעות התוכן שתפרסם,אומנם כדי להתכונן להרבה דחיות אבל כדי להצליח חשוב להיות עקבי במטרה וכך תוכל למצוא את עצמך עם קריירה שנייה ומספקת ככותב .

בעל זיכיון/עצמאי

לעולם לא מאוחר מדי כדי להיות יזם,עצמאי, אם יש לך כסף ביד שלא אכפת לך לסכן אותו . העובדה היא שעסקים קטנים נסגרים במהלך חמש השנים הראשונות, אבל אם אתה עדיין חולם להיות זה שקובע את הנהלים (הבוס).

ישנם זיכיונות שונים בארץ  ובעלות זיכיון יכולה להיות  אפשרות קריירה לעצמאי.

אבל אפילו עם זיכיונות שהוא טוב  אין ערובה לכך שהעסק שלך יצליח.

עדיין יש משתנים רבים שצריך להתמודדות איתם - מיקום, את  התחרות בשוק המקומי, איכות עובדים וכו - שיכול להבדיל בין  רווחים גדולים לבעיות גדולות.

אתה צריך להיות מוכן להשקיע נתח רציני של מזומנים - מ150.000 שח-  לזיכיון, ולאחר מכן להיות מוכן לעבוד כבעלים, מפעיל כבר כמה שנים כדי לקבל את העסק מעל הקרקע .

משמעות הדבר הוא שעות עבודה  ארוכות.

יש הרבה הזדמנויות לזיכיון אפשרויות לקריירה לעצמאיים, כמו מכירת קפה,פיצה,מפעל הפיס וכו.

אם אתה תתנהל טוב  בניהול הכספים  של הלקוחות והספקים שלך כך  יגבר סיכויי הצלחה שלך ותמצא עבודה מתגמלת  ורווחית כיזם/עצמאי.

.

 



תגיות המאמר: מקצועות פרקטייים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים רבים מאפשרים אינטראקציה בין מחפשי עבודה למעסיקים חלק מהאתרים אלו  דורשים תשלום וחלקם כגון לוח דרושים אולפרי  מאפשר חיפוש עבודה חינם בזמן המתאים לך ביותר אם זה לאחר שסיימת  את העבודות הבית  או כול זמן אחר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוח דרושים אולפרי

מאת: לוח דרושים אולפריעסקים מהבית12/10/128599 צפיות
כיום כשמדובר בעבודה מהבית ישנם הרבה רעיונות לעסקים מהבית ובהשקעה כספית סימלית ללא צורך בלקיחת תשלומים נוספים כגון שכירות,חשמל,דלק

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128706 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפרימשפחה וזוגיות - כללי02/07/121355 צפיות
לרבים מבני הנוער בייביסיטר היא עבודה הראשונה שאותה יעשו אם זה כדי להרוויח הכנסה בחופשת הקיץ או כעבודה בעת לימודים, מהם טכניקות המתאימות לשמירתם של הילדים על ידי בייביסיטר.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128507 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: לוח דרושים אולפרירשתות חברתיות09/06/1224184 צפיות
רשתות חברתיות כגון פייסבוק וטוויטר חוללו מהפכה בדרך שבה אנשים מתקשרים. הם מספקים גישה מיידית לקבוצות ויחידים שונים, מה שמאפשר לאנשים לתקשר אחד עם השני ללא תלות בכסף,מיקום או זמן אך כמו כול דבר אחר גם לה יש חסרונות ויתרונות

מאת: לוח דרושים אולפריצבא וביטחון11/05/122065 צפיות
צבא הגנה לישראל (צה"ל) מציע מספר עצום של הצעות עבודה לאזרחים לשרות בקבע לבעלי דרגות צבאיות (קצינים,נגדים) ולבעלי תארים אקדמאים (מדעי המחשב ועוד), כיצד להתגייס לאחר שיחרור.

מאת: לוח דרושים אולפריעבודה וקריירה - כללי14/04/121169 צפיות
רבים מאיתנו נהנים בשעות הפנאי מגלישה באינטרנט משוחחים מקבלים חדשות באמצעותה בנושאים שונים אם זה על גבי רשתות חברתיות כמו טוויטר ופייסבוק כיום יותר מבעבר ניתן לחפש תעסוקה באמצעותה .

מאמרים נוספים בנושא אימון לחינוך

מאת: דרור אטריאימון לחינוך08/02/193034 צפיות
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153229 צפיות
Credit cards assist many people everywhere to achieve the goals of a particular lifestyle. Having a credit card can provide opportunity and allows for increased financial freedom. With that said, you should always make careful spending decisions with your card. This article has some effective advice to help consumers to do just that. Do not close any credit card accounts until you understand the impact it may have.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך09/04/153047 צפיות
Reputation is something that make a skill to be sure you have because it helps with a career. There just aren't enough business owners who realize what it takes to manage their outside image effectively. These suggestions can help you to maximize your reputation. Be sure you're posting content that's positive about your brand so it will keep things fresh, so that any negative feedback slips in the search engine listings.

מאת: רוי ורלאימון לחינוך11/02/153406 צפיות
There are so many factors to consider when it comes to building a mobile marketing strategy for your business that it's hard to know where to start. The ideas discussed below were selected to help you a great head start to becoming a successful mobile marketing technology.

מאת: מאיה ברשאימון לחינוך08/12/142241 צפיות
העצמת ילדים ונוער "אחד על אחד" אימון מנטלי - ילדים ונוער לדור חדש מאיה ברש העצמה ותרגול מנטלי עם ילדים ונוער ייצור דור חדש של אנשים חזקים בעלי ביטחון עצמי, מודעות, קבלה עצמית ואת האחר . יכולת הקשבה לעצמו לסביבה. ילדים שלומדים לקבל על עצמם אחריות ולא פועלים מתוך השלכה של רגשות ותגובות שהם מקבלים מהסביבה, לומדים לתקשר בשפה שונה. להיות פחות שיפוטיים ולשלוט בכעס, בכאב,בתסכול,בפגיעה. לומדים להתמודד עם פחד לחץ, דחייה חברתית, הורים, מורים וחברים. כן לכעס יש מקום וגם לכאב אבל "הדרך"

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאת: אילה פינקוייסאימון לחינוך11/09/143101 צפיות
מה הייתם אומרים אילו סיפרתי לכם שמנהיגים דגולים שנחרתו על דגלה של ההיסטוריה כמו אלברט איינשטיין , מהטמה גנדי, ואימא תרזה היו מנהיגים מופנמים? אנו טועים לחשוב כי המצליחים בסביבת העבודה הם אלו ש"מכים על השולחן" הקולניים, אולם מחקרים מראים כי המנהיגים השקטים המופנמים, דווקא הם אלו שהגיעו רחוק יותר מפני שהמטרה שלהם הינה לא לעמוד באור הזרקורים אלא להעלות רעיונות ולמצוא את ייחודה של החברה אליה הם שייכים. מסתבר כי אין קשר בין יכולת לדבר באופן אטרקטיבי מול אנשים לבין יכולות חשיבה גבוהה וייחודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica