חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינסטלטור SOS, כיצד למצוא את האינסטלטור בעל המקצוע שיתאים בדיוק עבורכם

מאת: יגאל שימעונובאבטחת הבית12/06/20121102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זקוקים בדחיפות לאינסטלטור? יש נזילה, דליפה או סתימת ביוב בדירתכם? במאמר זה ננסה להמליץ לכם על קצה המזלג כיצד למצוא את האינסטלטור בעל המקצוע שיתאים בדיוק עבורכם. לצורך העניין לקחנו כדוגמא חיפוש אינסטלטור.

כיצד נמצא אינסטלטור

נניח שאתם זקוקים לאינסטלטור לצורך החלפת צנרת האמבטיה עקב פיצוץ בצינור. כמובן שכאשר מדובר במקרה חירום, אין זמן יותר מדי לבירורים מיותרים, ולכן אתם מחפשים אס-או-אס כל אינסטלטור שיסכים להגיע לדירתכם, רק במהירות הגדולה ביותר האפשרית. במקרה כזה אתם יכולים להיעזר בכל המגנטים שדבוקים לכם על המקרר או על דלת הכניסה, ובהם מפרסמים כל מיני אינסטלטורים את מרכולתם באזור מגוריהם. החיסרון הוא שאין לכם כל ידע על איכותם, מקצועיותם, אמינותם, המחירים שהם גובים ביחס למחירי השוק וכן הלאה.

מה עושים כדי להשיג אינסטלטור אמין

כדי למנוע מצב כזה, נמליץ לכם ראשית כל להיערך מראש לכל מצב חירום בתחום אחזקת הבית. פיצוצים בצנרת, סתימה באמבטיה, סתימה בשירותים, סתימה בכיור, סתימה בביוב בכלל או אפילו סתימה במרזב – כל אלו הם עניין כמעט שבשגרה, בכל מקום אחר. לכן רצוי לא להיתפס מופתעים אלא לצפות את התרחיש מראש. מה זה אומר? זה אומר שכדאי מאוד שיהיה לכם אינסטלטור זמין לכל מקרה. כלומר גם אם אינכם זקוקים כרגע לאינסטלטור, בררו עם שכנים, מכרים וקרובי משפחה מאזורכם אם הם מכירים אינסטלטור טוב כזה, שעובד באזור. את מספר הטלפון שלו תשמרו במקום בולט שזכור לכם מראש לעת הצורך, כך שבמקרה חירום תוכלו לשלוף אותו במהירות מבלי להילחץ. אם זה אפשרי, מומלץ אפילו לשמור מספרי טלפון של שניים כאלו.

ואם אין לי פרטים על אינסטלטור אמין

אם אף אחד ממכריכם לא מכיר אינסטלטור טוב ואמין, כנראה שיש להם מזל ולא נזקקו לו... אבל ברצינות, הדרך היעילה הנוספת להשיג מידע על אינסטלטור, או כל בעל מקצוע מכל תחום, היא חיפוש באינטרנט. נניח שאתם מקישים במנוע חיפוש כלשהו אינסטלטור ברמת גן, ועולים לכם מספר שמות. אם זה לא מקרה חירום ויש לכם זמן, אתם יכולים להתקשר לכמה מהם, לספר על הבעיה הדרושה תיקון, לשמוע מהם הצעת מחיר ולהתרשם מרצינותם. אם זמנכם קצר, אפשר להתרשם מאתר האינטרנט של האינסטלטור, לוודא כמובן שהוא עובד באזור רמת גן, ולחפש אם יש המלצות עליו באתרים שונים. מצאתם אינסטלטור? הוא קרוב לרמת גן? יש עליו המלצות? אתם מסודרים. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע | יגאל אחזקות

שיפוץ כללי שיפוצים שיפוץ וצביעה שיפוצים כללים

עבודות חשמל תיקון ובניה קווי חשמל על ידיי חשמלאי מוסמך

אינסטלטור תיקוני אינסטלציה, שירות 24 שעות לפתיחת סתימה, מענה מהיר לפיצוצי צנרת והצפות

עבודות גבס בנית קירות גבס, סגירת קירות גבס, בידוד רעשים בחדרים

שירותים אלה ניתנים למשרדים, בתי עסק, מוסדות, ולמבנים משותפים. 
אתם כלקוחות מקבלים את השירות הטוב, האמין והמהיר ביותר!!!
הצוות שלנו הוא צוות מקצועי, ואנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר. 
אנו משקיעים בעשייה, מתמידים תמיד לספק את הלקוח וכך שני הצדדים מרוצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל שימעונוב

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים13/09/121752 צפיות
הליך ביצוע עבודות טיח הפנים זהות לעבודות טיח חוץ, כאשר גם פה יש לבצע את שני השלבים גם יחד, שלב ההרבצה ושלב היישור. שכבת הגמר בטיח פנים הינה שליכט לבן אותה מבצעים באמצעות מלץ' או באמצעות חומר לח להחלקה.

מאת: יגאל שימעונובנדל"ן13/09/12887 צפיות
כמו בכל עסקת מקרקעין ונדל"ן, גם רכישת קרקע מחייבת אתכם לבדוק בראש ובראשונה את זהות הבעלים של הנכס. הבדיקה נועדה לצרכי וידוא שאכן האדם עימו אתם מנהלים משא ומתן בדבר רכישת הקרקע

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים10/09/121665 צפיות
אין אחד שזה לא קרה לו, שלא נתקל בזה בבית, בעבודה, בצבא או בבית מלון... אנחנו מדברים על סתימה בשירותים. לא כדאי לשבת ולחשוב על זה, בעצם לא כדאי לשבת על זה בכלל, בטח לא לפני שפתחנו את הסתימה...

מאת: יגאל שימעונובבניין ואחזקה - כללי09/09/12927 צפיות
באמצע הדחת כלים גיליתם שנדרשת פתיחת סתימה בכיור? ייתכן בהחלט שתצליחו לפתוח סתימה בכיור בעצמכם, גם מבלי להזדקק לעזרת אינסטלטור.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים09/09/12779 צפיות
למצוא אינסטלטור בפתח תקוה, מעצם היותה מרכזית, לא אמורה להיות משימה קשה מדי. אולם במאמר זה באנו לייעץ לכם מה לעשות במידה ואתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור ואינכם יכולים להשיג אחד כזה.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים11/08/12824 צפיות
זקוקים לצביעת דירה? הקירות כבר מתקלפים, הילדים התאמנו בחוג ציור וצביעה על קירות חדרם, התמונה שהורדתם השאירה אחריה "מזכרות" על קיר הסלון, ובתקרה בכלל יש כבר סימני רטיבות...

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים20/06/121145 צפיות
טיפים לצביעת משרד, מדריך על מתי כדאי לבצע צביעת משרד. על צביעת משרד פעיל, מאויש בצוות עובדים, בריהוט מלא וכן הלאה. מתי נזדקק לצביעת משרד? ועוד בהמשך המאמר

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201622 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201319 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201190 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191541 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181445 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica