חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יסודותיה של כתיבת תוכן לקידום אתרים

מאת: אירה פינסקרקידום אתרים12/06/2012724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכן איכותי הוא אחד הכלים היעילים ביותר בתחום של קידום אתרים. למעשה, מאמרים לקידום אתרים הפכו לבעלי מאפיינים כה מובהקים וברורים, שכתיבתם קיבלה שם מקצועי: SEO קופירייטינג. ננסה להציג את המאפיינים העיקריים של מאמרים לקידום אתרים, בצירוף דוגמאות.

למאמרים לקידום אתרים שני מאפיינים עיקריים: ייחודיות ושימוש במילות מפתח . ייחודיות של מאמר ניתנת לבדיקה באמצעות תוכנה שנקראית Advego Plagiatus . פלגיאט הוא מילה לועזית להעתקה; בכתיבת מאמרים לקידום אתרים חשוב שהטקסט יהיה ייחודי, ושלא יפגע בזכויות יוצרים קיימות.  אדווגו עוסקת בסריקה ובאיתור של העתקים מלאים או חלקיים של טקסט נתון, ויכולה לפיכך להעריך את ייחודיותו של כל טקסט באחוזים.

בדרך כלל, כאשר מומחה לקידום אתרים בונה תכנית פעולה לקידום של אתר מסוים, הוא קובל שיש לשכתב חלק מהמאמרים המופיעים בו בצורה כזאת שיהפכו לייחודיים ברמה הנדרשת (המומחה יקבע את אחוז הייחודיות הנדרש לפי אדווגו). בנוסף לכך, הוא יקבע את מילות המפתח, כלומר את צירוף המילים שיש לשתול בטקסט בתדירות מסוימת.

תדירות ההופעה של מילות מפתח תיקבע על ידי אופטימיזציה. במקרים רבים מאמר לקידום אתרים יכלול מספר נתון של צירוף מילים מקורי, ועוד מספר נתון של מילות מפתח בשינויים קלים. כך, למשל, אם הצירוף המקורי הוא קורס אנגלית, ניתן יהיה לראות בטקסט גם צירוף כמו קורס לאנגלית.  תדירות הופעתן של מילות מפתח לא צריכה להיות מוגזמת, על מנת לשמור על קריאות הטקסט.

אם כן, מומחה לקידום אתרים קבע את הצורך בשכתוב חלק מהמאמרים באתר לקבלת תוכן ייחודי, ובנוסף קבע את מילות המפתח הנדרשות ואת תדירות הופעתן. את עבודת השכתוב יבצע קופירייטר. רבים סוברים כי שכתוב של מאמר קיים הוא משימה קשה יותר מאשר כתיבה של מאמר ייחודי. לצורך השגת תוצאה ייחודית, על הקופירייטר לשנות את המילים למילים נרדפות (לצורך כך ניתן להיעזר במילון מילים נרדפות). לעתים לא ניתן למצוא מילים נרדפות, ואז יש לשנות את מבנה המשפט בהתאם.

 

בעוד שהמאפיינים הטכניים של המאמר מוכתבים על ידי המומחה לקידום אתרים, איכותו הסופית תהיה תלוייה בקופירייטר בלבד: במיומנות שלו, במקצועיות שלו וברגישות שלו למילה הכתובה. על הקופירייטר לדאוג לכך שמילות המפתח לא יהוו מטרד לקורא, שהמאמר המשוכתב לא יראה כתוצאה של פעולה מכאנית, וחשוב מכל – שהגולשים יהנו מהקריאה ויפיקו ממנה תועלת אמיתית.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131630 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131205 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131186 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131115 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131199 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131257 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131225 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213482 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211726 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183574 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172912 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172657 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172498 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172543 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica