חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

ישנן לא מעט אפשרויות ושיטות של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. התחום כולו נמצא כיום בתנופה עצומה, לא רק בתחום הפיתוח אלא גם בתחום הקידום אפליקציות. הביקוש הרב לעבודות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד הביא לנהירה של אנשי תכנות, מעצבים ומשווקים אל הזירה. הצמיחה בשוק וריבוי המשתמשים בסמארטפונים בישראל ובכל רחבי העולם הופך את השיווק באמצעות אפליקציות למשתלם במיוחד. כל בעל עסק ובעל אחר מבקש היום להקים לעצמו אפליקציה מתאימה ולפרוץ אל תודעת הגולשים.

האם כל אחד יכול לבצע פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

בהחלט כן ובהחלט לא. לנסות ולבצע פיתוח מהסוג הזה אפשרי לחלוטין, הרי אי אפשר להגביל את העיסוק בפיתוח אפליקציות. אך הצלחה של פיתוח אפליקציה איכותית יכול להגיע מעבודה מקצועית בלבד. עבודות פיתוח אפליקציות לאנדרואיד דורשות רמה גבוה של מקצועיות בכמה תחומים. תהליך הפיתוח דורש עבודה של מתכנת, מעצב, כתיבה שיווקית, קידום אפליקציות ועוד. התחרותיות הרבה בתחום דורשת עמידה ברף גבוה של איכות, עיצוב ושיווק. אפליקציות חובבניות וישנות זוכות לקבלת פנים צוננת בשוק ואינן מצליחות לעורר את עניין הגולשים.

אפליקציות שמושכות תשומת לב

כבר בשלב הראשון בכל עבודה של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יש להגדיר מטרות ויעדים. אלו יסייעו בידינו לנתב את כל שלבי הפיתוח למקום התואם את הצרכים והציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים של האפליקציה.

עבודות הבנייה, העיצוב והקידום המגיעות בהמשך משרתות את היעדים ומותאמת לקהל היעד ותכנית השיווק. תכנון מראש של ההליך כולו והגדרת קהל היעד מקלים על עבודת קידום והפצת האפליקציה. ככל שהאפליקציה צבעונית יותר, ראוותנית יותר ופשוטה יותר לשימוש כך קהל הלקוחות הנחשף אליה ומשתמש בה גדול יותר. את עבודות הקידום הנלוות אליה מאחורי הקלעים מבצעים באותה הרוח.

גם מבצעים, מתנות ושאר סודות וחידות למיניהם מצליחים לעורר סקרנות ומפתים את הגולשים להיכנס ולהוריד את האפליקציה. עבודה מקצועית של קידום אפליקציות מגדילה את חשיפת קהל היעד למוצר ולשירותי החברה. שיווק והפצה מהווים כיום חלק בלתי נפרד מהליך שגרתי של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד כאשר ייחודו של האנדרואיד הוא בממשק העצמאי של חברת גוגל כמובן על כל נגזרותיו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica