חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איטריידר משיקה – אפליקציית אנדרואיד למסחר באופציות בינאריות

אחד הטרנדים החמים בעולם ההשקעות הפרטיות בשוק ההון הוא השקעה באופציות בינאריות. את הטרנד הזה מוביל בישראל אתר איטריידר, שפעיל בארץ כבר מספר שנים ומציע מערכת מסחר מתקדמת ופשוטה לשימוש – שאלפי ישראלים עושים בה שימוש בכל חודש.

המסחר באתר פתוח 24 שעות, 7 ימים בשבוע וניתן לבצע בו השקעות בנכסים מכל העולם. דבר זה הוביל את החברה לפתח אפליקציית אנדרואיד חדשה שהושקה באחרונה – כדי לאפשר למשקיעים לפעול באתר מכל מקום ובכל זמן, ולהשקיע באופציות בינאריות על מט"ח, מניות, נכסים ומדדי בורסות – בדיוק כמו באתר האינטרנט הרגיל.

האפליקציה החדשה מאפשרת למשקיעים באתר לסחור באופציות בינאריות בנוחות, בקלות ובמהירות - כאשר נתוני השוק מתעדכנים בזמן אמת. האפליקציה כוללת בין השאר גרף מסחר אינטראקטיבי ומאפשרת ניהול מלא של החשבון, לרבות ביצוע הפקדות ומשיכות. כמו כן כוללת האפליקציה את זירת "אופציה+", זירת מסחר ייחודית וחדשנית שפיתחה החברה, בה יכול המשקיע למכור לאיטריידר אופציות בינאריות שרכש, שניות לאחר שנרכשו, מבלי לחכות לפקיעה שלהן. הורדתה של האפליקציה אינה כרוכה בעלות והיא אינה כוללת פרסומות.

השקעה באופציות בינאריות – איך זה עובד?

בכל רגע נתון יכול המשקיע באתר לבחור בעבור כל אחד מהנכסים הפעילים אם לרכוש אופציית CALL (במקרה שהוא מעריך ששער הפקיעה יהיה גבוה יותר מהשער בזמן הרכישה) או אופציית PUT (במקרה שהוא מעריך ששער הפקיעה יהיה נמוך יותר משער הרכישה).

אופציות בינאריות הן אופציות שסך הרווח או ההפסד בהן קבוע ומוסכם מראש בין המשקיע לבין האתר. הרווח למשקיע משולם בתנאי שהאופציה שרכש פוקעת "בתוך הכסף". ב-etraderהתשואה האפשרית במקרה של השקעה מוצלחת היא 65-71 אחוזי רווח במקרה של פקיעה "בתוך הכסף" - ו-15 אחוז החזר במקרה של פקיעה "מחוץ לכסף". חשוב לציין כי באופציות בינאריות אין חשיבות למרחק בין שער ביצוע העיסקה לבין שער הפקיעה. בזירת המסחר הרגילה האופציות אינן למכירה לפני מועד הפקיעה (בניגוד לזירת המסחר הייחודית אופציה פלוס). על מנת לפתוח חשבון באתר יש צורך בכרטיס אשראי. ההשקעה מיועדת לבני 18 ומעלה בלבד.

למידע נוסף על אופציות בינאריות ועל אופן השימוש באפליקציה מומלץ להיעזר בתפריטי המידע והשאלות הנפוצות באפליקציה, או לבקר באתר האינטרנט של איטריידר.


להורדת האפליקציה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14901 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141050 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131115 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131287 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131120 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132534 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131400 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161646 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161455 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161489 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152465 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151659 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141782 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141642 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica