חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר מלח מהו?

מאת: ברטה חניאסטמה ואלרגיה27/06/20121222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר מלח זהו חדר ששורר בו אקלים המדמה מכרה מלח ומכאן בעצם שמו. חדר מלח מצופה כל כולו במלח, תקרה, רצפה וקירות. שכבות המלח המצפות כל כל החדר משתנות בעוביין ממקום אחד למשנהו אך תמיד שומר על ריכוז גבוה מאוד של מלח ונשאר תמיד מלח טבעי. ישנם חדרי מלח אשר מסתפקים בשכבות המלח בחדר בלבד. מאידך, ישנם חדר מלח שמזרימים לחדר חלקיקי מלח יבש. בחדר מלח קיים נתרן כלוריד שמכיל יונים שליליים, דבר העוזר לחיזוק מערכת החיסון. טמפרטורת חדר המלח היא בסביבות ה- 22 מעלות והלחות בחדר עולה על 40%.

חדר מלח משמש לטיפולים שונים שעוזרים לרוב בקשיי נשימה הנגרמים מחסימת דרכי הנשימה. הפעולה מתבצעת בכך שחלקיקי המלח חודרים אל תוך דרכי הנשימה וכך חודר האוויר אל תוך הגוף. בטיפול רגיל המטופל פשוט יושב ברוגע כמו על שפת הים ובגלל כמות המלח הרבה אשר שוררת בחדר מלח המטופל ירגיש מליחות על שפתיו.

חדר מלח מומלץ גם על ידי רופאים לטיפולים שונים. במחקרים הוכח שחדר מלח יעיל מאוד לטיפול באסטמה, מחלות עור, אלרגיות, מחלות נשימה ואקזמה.

טיפולים בעזרת מלח התחיל לפני שנים רבות ונפוץ מאוד במדינות רבות. למה שאנו קוראים היום חדר מלח פעם זה בא לידי ביטוי במערות מלח טבעיות אשר הופיעו בימי הביניים. המטפלים היו מביאים את החולים למערות המלח, שם הם נשמו את האוויר עם חלקיקי המלח הרבים. אף קודם לכן המלח מצא את עצמו כפתרון לקשיי נשימה ובא לידי ביטוי בשאיפת אדים של מי מלח.

במלחמת העולם השנייה שמו לבש חל שיפור משמעותי באנשים אשר שהו במערות המלח שבגרמניה. תוך כדי המלחמה ובמטרה להתחבא ולהישאר בחיים שהו אנשים בחדר מלח טבעי ביותר, במערות המלח, מבלי לדעת שהמלח מרפא אותם ממלחות שיעול וקשיים בנשימה. בתקופה זו בעצם החלו להבין הרופאים את גדולת הטיפול במלח וכך נוצר חדר מלח כחלק מטיפול יעיל למחלות נשימה שונות. בתחילה הטיפול היה נהוג רק במערות מלח, אך עם התקדמות הטכנולוגיה פותחו מכישירים המדמים את האקלים השורר במערות מלח טבעיות.

חדר מלח כפי שאנו מכירים בימינו מאפשר למטופלים להתרווח בכיסא, להרגיש בנוח וכמובן להינות מיתרונות הטיפול במלח כל אחד לצרכים שלו.

לסיכום – חדר מלח הוכח עצמו מבחינה מדעית מדמה את האקלים ששורר במכרות מלח ומרפא בעיות בדרכי הנשימה ואלרגיות שונות. הלחות בחדר נמוכה, החדר ללא אלרגנים וחיידקים, החדר ללא אבק ובנוסף שומר על טמפרטורה קבועה. על כן הטיפול הוא טבעי לחלוטין ואף יעיל מאוד. לאוכלוסיה שמתגוררת בסביבה אשר יש בה ערפיח ואבק באוויר התנאים בחדרי מלח עוזרים מאוד לנרמל את רמת ההיסטמין בדם, משפר את חילוף החומרים ומנקה את דרכי הנשימה. למרות הכל הטיפול היעיל העיקרי של המלח הוא טיפול במחלות הסמפונות והריאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142631 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141214 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14912 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141217 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131627 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאמרים נוספים בנושא אסטמה ואלרגיה

מאת: דוד כהןאסטמה ואלרגיה09/02/201533 צפיות
לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אסתמה ברמות שונות. הבאנו לכם כמה סיבות מה גורם להחמרת התופעה וכיצד אפשר לטפל בה

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: Daniel.Bאסטמה ואלרגיה24/03/147858 צפיות
הטיפול הרפואי במחלות נשימה הוא בדרך כלל שימוש בתרופות המרחיבות את הסימפונות ומפחיתות את המאמץ הנדרש מהחולה על מנת להכניס אוויר לריאותיו. אבל, מעבר לטיפול התרופתי, יש הרבה דברים שניתן לעשות שאולי לא ירפאו את המחלה לחלוטין, אבל בהחלט יוכלו להקל על תסמיניה.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה05/01/148646 צפיות
אנו עושים רבות בכדי לשמור על אויר נקי שאותו אנחנו נושמים אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאויר, ואנחנו לא יודעים אילו חומרים מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו. מה שבטוח - יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האויר בבית, במשרד וברכב.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138465 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138564 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: סולומון יעקבאסטמה ואלרגיה27/11/139914 צפיות
מחלות דרכי הנשימה כגון; אסתמה, COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית) ומחלות ריאה אחרות הן מחלות נפוצות ואין לה מרפא! זיהומים בדרכי הנשימה מגבירים את התמותה ממחלות אלה. הערכה היא כי 340 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים ממחלות אלו. עם זאת, חולים שנטלו SOLIAIR™ דיווחו על ירידה והפחתה בזיהומים עונתיים של דרכי הנשימה. הפחתת השכיחות של זיהומים בדרכי הנשימה מהווה פוטנציאל והישג רפואי אדיר!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica