חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים שונים של דשא סינטטי

מאת: טל לויגינון27/06/2012899 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


יותר מאי פעם, אנו מחויבים לשמור על סביבה אקולוגית בריאה, אשר מביאה בסופו של דבר, לאיזונו של הטבע. אנו ממחזרים כול מה שניתן, משתדלים להשתמש בחומרים ירוקים יותר ופחות רעילים ומזיקים, ובין היתר, במיוחד כאן בארץ, משתדלים לצמצם בהוצאות המים. התקנת דשא סינטטי בבתים פרטיים, היא מעין הצהרה על כך שאתם דואגים לאיכות הסביבה, והדברים יפורטו בהמשך. בהשוואה לדשא הטבעי, הדשא הסינטטי הוא פתרון הטומן בחובו הרבה מאוד יתרונות ומעלות, שיש להתייחס אליהם בכובד ראש.

מוצר אקולוגי

אם תחשבו על זה, תבינו שהדשא הסינטטי הוא בעצם מוצר אקולוגי, וזאת למרות שהוא מיוצר מחומר גלם מלאכותי. דשא סינטטי איננו מצריך השקיה בכלל, מה שמסייע לנו להירתם למגמת החיסכון במים, אחד ממשאבי הטבע החשובים לנו ביותר. דשא מלאכותי, גם איננו מצריך דישון. זה לא מכבר הוכח, כי חומרי הדישון בהם אנו מדשנים את הדשא, הינם רעילים מאוד, והם פוגעים וגורמים לנזק בלתי הפיך למשאבי הקרקע. אם יש לכם ילדים קטנים, אשר משחקים או זוחלים על הדשא, או אם יש לכם חיות מחמד, הם עלולים להיפגע מחומרים רעילים אלה. למרות שכיום יותר ויותר אנשים עושים שימוש בחומרי הדברה ירוקים, גם הם לא חפים מרעלים לחלוטין. כך שמכול זווית בה תביטו, תבינו כי מדובר על מוצר אקולוגי.

מוצר אסתטי

תמיד חלמתם על דשא ירוק עד? אז הנה קיבלתם אותו. דשא סינטטי איכותי, איננו דוהה בשל אור השמש, והוא תמיד שומר על הגוון המקורי שלו. אם חשובה לכם מאוד צמחייה בגינה, ניתן לשדרג אותה עם עציצי פרחים ועציצי תבלין, כראות עיניכם. ניתן גם ליצור גומחות ממולאות עם אדמה, לחפות את סביבתן עם דקים מעץ, ולשתול כאוות נפשכם. לא לחינם מעדיפים כיום כמה שיותר אדריכלי נוף ומעצבי גינות דשא סינטטי, הוא מאפשר טווח תמרון בכול הקשור לעיצוב הגינה ולשילוב מתקני חצר לילדים בה, אבל עדיין מותיר אתכם אנשים חופשיים. דשא טבעי, הוא סוג של השתעבדות. גם אם אתם מטפלים בו באופן סביר, תמיד תמצאו מה לעשות.

איזה דשא כדאי לי לבחור?

מי שאיננו מקצועי, לא יוכל באמת להבחין בשוני בין סוגי הדשא השונים, אך הם בהחלט נבדלים אחד מן השני. חלקם טובים ועמידים יותר, חלקם פחות. אל תתפשרו על איכות, ועל תתפתו להצעות זולות במיוחד. התייחסו לצפיפות סיבי הדשא. ככול שהצפיפות גבוהה יותר, כך הדשא טוב יותר, ויחזיק מעמד זמן ממושך. כדאי גם לבחור דשא אשר עשוי מסיבים עבים ולא דקים. על מנת לבדוק את צפיפותם של הסיבים, מומלץ לכם לשקול את יריעת הדשא. ככול שהיא כבדה יותר, יש בה יותר סיבים, ולכן היא גם איכותית יותר.

על כול מקרה, לא כדאי להחליט לבד באשר לבחירת הדשא שלכם. מומלץ להתייעץ עם מומחים בנושא. אם החלטתם להתקין אותו לבד, גם כאן הם יוכלו לנדב לכם עצות מועילות.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טל לוי - מקדם אתרים ועובד בשיווק באינטרנט מטעם חברת Wisy

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל לוי

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811153 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181665 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183830 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica