חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות שונות לטיפול בתפקוד המיני

טיפול בתפקוד המיני נוגע בתחומי ידע רבים, כגון רפואה, פסיכולוגיה, עבודה סוציאלית, וכדומה. הסיבה לכך היא מגוון הגורמים המביאים לכשל בתפקוד המיני. בין הגורמים האלה ישנן מחלות פיזיות, כגון טרשת עורקים, סוכרת, מחלות הערמונית או השלכות של ניתוח ערמונית, בעיות במערכת העצבים, אי איזון הורמונלי וכדומה. גם סיבות הקשורות באורח חיים יכולים להביא לאין אונות, למשל צריכת אלכוהול מוגברת, עישון, עודף משקל וכך הלאה. בין הסיבות הפסיכולוגיות ניתן לציין חרדות, לחץ ומתח, דיכאון, הערכה עצמית נמוכה וכדומה. כל גורם דורש התיחסות מתאימה, לכן קיים מגוון רחב של שיטות לטיפול בתפקוד המיני.

טיפול בתפקוד המיני חייב להתחיל מאבחון נכון ובחינת הגורמים הפיזיולוגיים לבעיה. לעתים בעיות פיזיות כגון רמת טסטוסטרון נמוכה, עשויים להשפיע גם על מצבו הנפשי של המטופל, למשל לגרום לדיכאון. במקרה כזה טיפול בבעיה הפיזיולוגית ירפא גם את הבעיות הפסיכולוגיות. לרשותם של הרופאים עומדות מספר בדיקות שיכולות לאמת או לשלול גורם פיזיולוגי לבעייה, כגון בדיקת זיקפה, בדיקות דם וכדומה.

במידה והסיבות הפיזיולוגיות נשללו, יתמקד הטיפול בתפקוד המיני ביעוץ. מדובר בסדרת פגישות עם המטפל, בדרך כלל בתדירות של פעם בשבוע. משך הטיפול נע בדרך כלל ממספר פגישות בודדות עד ל-3-4 חודשים של טיפול. לעתים שני בני הזוג יהיו נוכחים בפגישות, בהתאם לשיקול דעתו של המטפל ורצון המטופל.  על המטפל ללמוד את המקרה, לבודד את המקור לבעיה ולהציע למטופל דרכים לפתרון.

בשוק קיימים גם תכשירים שונים, שהמוכרת ביניהם היא הויאגרה. תרופה זו ותרופות  נוספות משפיעות על הזיקפה, ברוב המקרים ללא קשר למקור הבעיה. חשוב להבין, שלא מדובר כאן בטיפול בתפקוד המיני, אלא בהעלמה זמנית של התסמינים שלו. בנוסף, ניתן למצוא תכשירים טבעיים רבים הפועלים במישורים שונים. בנושא זה מומלץ להיוועץ ברפאה , שכן מינונים לא נכונים של תכשירים אלה עשויים להיות מסוכנים.

לסיכום, קיים מגוון רחב של שיטות לטיפול בתפקוד המיני, הנבדלות באופי הטיפול, במשך הטיפול, במידת ההתערבות של המטפל וכדומה. חשוב מאוד לאתר את הגורם לבעיה ולטפל בו. טיפול נכון עשוי לשפר משמעותית את חיי המטופל.

 



תגיות המאמר: טיפול בתפקוד המיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131114 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131197 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181814 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181152 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181464 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152571 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152043 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica