חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפרעות בתפקוד המיני אצל נשים

כאשר מדברים על הפרעות בתפקוד המיני, רוב האנשים חושבים אוטומטית על בעיות אצל גברים. יחד עם זאת, הפרעות בתפקוד המיני אצל הנשים אינן שכיחות פחות.  הסיבה לכך היא שנשים שיש להן בעיה מינית מרגישות שזה פחות מפריע להן, בעוד שגברים הסובלים מבעיות מיניות מפסיקים לתפקד. בנוסף לכך, הטיפולים המוצעים לגברים פשוטים יותר ויעילים יותר, בעוד שנשים זקוקות בדרך כלל לטיפול ממושך. כתוצאה לכך, מספר הנשים הפונות לקבלת טיפול מיני קטן פי עשר ביחס למספר הגברים, על אף שנתונים סטטיסטיים מראים כי שכיחות ההפרעות בתפקוד המיני דומה בשני המינים.

הפרעות בתפקוד המיני אצל נשים נבדלות מאלה של הגברים.  חשיבות עליונה מייחסות הנשים לאיכות התקשורת בין בני הזוג. במידה והתקשורת לקויה, עשויה האישה לחוות קשיים ביחסי מין, ולעתים המצב מגיע לכדי העדר חשק מצדה. ההיבטים התקשורתיים פחות חשובים לגברים; כל עוד הזיקפה והשפיכה תקינה, והגבר מגיע להנאה גופנית, חיי המין שלו תקינים מבחינתו.

החשיבות של ההיבטים הפסיכולוגיים והשפעתם על איכות חיי המין של האישה משליכים גם על מורכבות הטיפול. כאשר מדובר בהפרעות בתפקוד המיני אצל הנשים, הטיפול בדרך כלל יהיה מורכב; מספר מומחים מתחומים שונים יצטרכו לשלב את תכניות הטיפול על מנת להגיע לריפוי או לשיפור.

בעוד שרוב הגברים המגיעים לטיפולים סובלים מבעיות של זיקפה או שפיכה, הפרעות בתפקוד המיני אצל הנשים מתחלקות לארבע קבוצות עיקריות: אי יכולת להגיע לאורגזמה, היעדר ברצון לקיים יחסי מין, עוררות מינית או תגובה פיזיולוגית לא תקינה של הנרתיק לגירוי מיני, וכאבים או חשש מכאבים אפשריים בזמן מגיע מיני. הבעיה השכיחה ביותר בקרב הנשים היא ירידה בחשק מיני; כשליש מהנשים המדווחות על בעיות בתפקוד המיני פונות לטיפול בשל הסיבה הזאת. הבעיה השנייה מבחינת השכיחות היא אי יכולת להגיע לאורגזמה. יחד עם זאת, התלונות החריפות ביותר נובעות מכאבים בזמן מגע מיני: נשים הסובלות מהפרעה זו לא מסוגלות לתפקד.

לעתים שתיים או שלוש בעיות משולבות יחד. הטיפולים בהפרעות בתפקוד המיני אצל הנשים הם משולבים, וכוללים לעתים פיזיותרפיה לשחרור שרירי האגן, טיפולים פסיכולוגיים והתנהגותיים, טיפולים בדיכאון ובחרדות, שימוש בחמרי סיכה וכדומה.

לסיכום ,ניתן לומר שהפרעות בתפקוד המיני אצל הנשים מורכבות יותר מאלה של הגברים, ודורשות לעתים טיפול ממושך ממספר מומחים. חשוב להגביר את מודעות הנשים לאפשרויות טיפול בבעיות אלה, ולעודד אותן לפנות לקבלת עזרה.

 



תגיות המאמר: הפרעות בתפקוד המיני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131113 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131197 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181814 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181152 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181464 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152571 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152043 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica