חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחון אם האתר טוב - העלאת תמונות

מאת: יקירניהול תוכן05/07/20121028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שנתחיל להסביר האם האתר שאנחנו משתמשים בו הוא טוב למטרותינו , נסביר על אתרי העלאת תמונות:

אתרי העלאת תמונות מספקים לנו את האפשרות לעלות תמונות ממחשבו אל הרשת בעזרת אחסון של אותו אתר שאנחנו משתמשים בו , השירות הוא חינמי לגמרי , והוא משמש אותנו לעלות תמונות בשביל לשתף עם אחרים , זה המטרה העיקרית של האתר מסוג זה . נסביר בקצרה כיצד זה עובד בקוד , כאשר אנחנו מעלים תמונה לאתר , התמונה נטענת בצד הלקוח (בדפדפן) ולאחר מכן היא נשלחת לשרת , השרת מעבד את התמונה ושומר אותה באחסון , המתכנת דואג לאחר סיום הפעולות הללו לעביר את הגולש לדף המבוקש עם הקודים המוכנים להטמעת התמונה באתרים מסוגים שונים כגון: פורומים , בלוגים ועוד . ברוב האתרי העלאות תמונות מספקים קודים של: קישור לעמוד הנוכחי , לתמונה עצמה ,קוד להטמעה בפורומים ובאתרים רגילים. עד כאן זה המדריך הקצרצר להבנת הרעיון של המערכת העלאת תמונות מבחינה תאורתית ותכנותית .

כיצד נוכל לדעת האם האתר שאנו משתמשים בו הוא טוב למטרותינו ?

המטרה של כולנו זה להשתמש באתר טוב שיוכל לאחסן אצלו תמונות לטווח כמה שיותר ארוך , בשביל לבחור אתר טוב למטרה העיקרת , אנחנו נבדוק אותו על פי מספר אלמנטים דומיננטים :

1) וותק - אתר עם וותק זה אתר חזק ללא צל של ספק , רוב הסיכוים שהאחסון שלו ישמור לנו את התמונות לטווח ארוך מאשר אתר חדש שהוקם לפני זמן קצר , לכן האלמנט הזה חשוב ועיקרי .

2) מערכת - מערכת משכוללת של העלאת תמונות גם מצביעה על אתר עם כוח מבחינה כספית , מערכת שמסננת סוגי סיומות ומאבטחת את האתר יותר טוב , הסיכויים שלה לשרוד ברשת גדולה יותר , ורוב הסיכויים שלבנאדם שהקים את אותה מערכת יש כסף , שכסף שווה כוח בימינו .

3) חוות דעת - היום יש הרבה גולשים שמשאירים חוות דעת על אתרים , זה כלי מאוד חזק בשוק שנותן לנו אינדיקציה על אתר מסוים שאנחנו רוצים לדעת אם הוא טוב למטרותינו , חוות דעת ניתן לבדוק באתרי מאמרים , פורומים למיניהם וגולשים אשר משתמשים באתר .

 



תגיות המאמר: העלאת תמונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

העלאת תמונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יקיר

מאת: יקירניהול תוכן18/10/121111 צפיות
במאמר זה יצוין היתרונות והחסרונות שיש בהורדת שירים מהאינטרנט .

מאת: יקירניהול תוכן07/10/121049 צפיות
במאמר זה, תלמדו את המאפיינים של אתר אמין ולפי זאת תוכלו לבצע מיון מאיפה כדאי להוריד ומאיפה לא, בנוסף יש סוגי שירים במאמר שתוכלו לדעת איזה סגנון ונישה מתאימה לכם ובהתאם לכך אתם תדעו כיצד לחפש נכון .

מאת: יקירבלוגים25/09/121194 צפיות
מדריך מלא לתוכנית שותפים באנרס ברוקר שיכלול את הנושאים הבאים: למי התכנית מתאימה ? איך זה בעצם עובד? למה לבחור דווקא בתוכנית הזו?

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121224 צפיות
כאן תלמדו כיצד לבחור את העגילים שתואמים את פניכם בצורה משולמת .

מאת: יקירעסקים מקוונים25/09/121048 צפיות
במדריך הזה תלמדו מה כדאי להזמין בבר ממתקים והם זה כדאי ?

מאת: יקירניהול תוכן25/09/121024 צפיות
מדריך להעלאת קבצים והעלאת תמונות שמסביר לכם כיצד להשתמש באתרים האלו ואת היתרונות והחסרונות שלהם .

מאת: יקירקניות 21/09/12940 צפיות
במאמר זה תקבלו הסברים כיצד לבחור את העגילים המותאמים לפניך .

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183772 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182815 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172860 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143238 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144130 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146040 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148382 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica