חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שילוח בינלאומי

מאת: אסף שמעוןיבוא ויצוא07/07/2012884 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שילוח בינלאומי המתבצע על ידי חברה מקצועית וגדולה יכול להיות פתרון נהדר עבור המטען שלכם. תהליך השילוח כולו מפוקח ומבוקר על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון, המכירים היטב את הנמלים השונים, ומחזיקים בצוותי סוכנים בינלאומיים בכל נמל יעד. אלו מטפלים בכל הבירוקרטיה הנדרשת במקום כולל בעמילות המכס ויתר הצרכים השונים של המטען.

שילוח ימי – כל היתרונות כל החסרונות

אחת הדרכים היעילות ביותר לבצע שילוח בינלאומי היא באמצעות השילוח הימי. שילוח מהסוג הזה פותר כמה בעיות במקביל, כמות, משקל, גודל וצורה. השילוח הימי מתבצע בעזרת מכולות. כל לקוח יכול לבחור מכולה בגודל המבוקש ולמלא אותה בכמות של סחורה, ריהוט, ציוד תעשייתי, חומרים שונים וכו', בכל גודל או צורה שיבקש. אמנם יש גבול למשקל שניתן להכיל במכולה אך לרוב מדובר במספרים אפשריים ולכל בעיית משקל או גודל ניתן למצוא פתרון אחר במידת הצורך.

היתרון הנוסף של השילוח הבינלאומי הוא הבטיחות והאחריות על המטען. האונייה שטה במים כאשר על גבה מאות טונות של מכולות מטענים, הגעתם ליעד של האוניות בטוחה בהחלט ואין חשש לביטחון המטען אלא במקרים קיצוניים ונדירים ביותר. בנוסף ישנה אחריות וביטוח מקיף למטען המוודא כי במקרה של תקלה כלשהי, ישנו כיסוי מלא לנזק.

שילוח ימי מאפשר הובלה של חומרים מסוכנים, הובלה בתנאים מיוחדים כמו קירור או חימום ועוד.

החסרונות של השילוח הבינלאומי דרך הים נמדדים בעיקר במהירות. שלא כמו בשילוח בינלאומי אווירי שיכול להעביר את המטען במהירות אדירה או אפילו שילוח בינלאומי יבשתי, מטען הנשלח בשילוח ימי עשוי להתעכב מספר שבועות. האוניה עוברת דרך ארוכה מאד ובדרך עוגנת במספר נמלי יעד. יש לקחת את הפרמטר הזה בחשבון בעת ביצוע המשלוח.

אין לשלוח מטען דחוף בשילוח ימי אלא אם כן יש לכם את הזמן והסבלנות להמתין לו.

שילוח יעל ובטוח – רק בחברות מקצועיות

המטען שלכם חייב להגיע ליעדו בשלום, זו הנחיית הבסיס בכל משלוח. עליכם לוודא כי אתם שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בכל סוגי השילוח, המחזיקה אנשי מקצוע בנמלי היעד ועמילי מכס לשחרור הסחורה בצורה אפקטיבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121094 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181997 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181068 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161930 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica