חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת בגדי הריון: טעויות נפוצות ואיך להימנע מהן

מאת: אירה פינסקרהריון ולידה07/07/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! גילית שאת בהריון. זאת בהחלט סיבה למסיבה, ולאחר שתחגגו עם שמפניה יגיע הזמן להתחיל ולהתארגן לקראת שארית חייך. רכישת בגדי הריון יכולה להיות הצעד הראשון בהתארגנות זאת, צעד חשוב שיכול לאפשר לך לפנק את עצמך מעט לפני שיתחילו לילות ללא שינה. אבל לפני שתסתערי על חנויות בגדי הריון, חשוב שתעייני במספר מצומצם של עצות מפי בעלות נסיון.

ראשית כל, בימינו אישה בהריון חייבת להישאר מטופחת, יפה וגם סקסית במהלך כל התקופה הזאת. רוב הנשים ממשיכות לעבוד, ללמוד ולתפקד כרגיל עד ליום הלידה עצמו. הן רוצות להרגיש טוב לגבי המראה שלהן, גם הבטן בולטת והבגדים הרגילים אינם מתאימים. לכן חשוב שתרשי לעצמך לקנות בגדי הריון. אין מדובר בהחלפת המלתחה כולה, ותוכלי להתחשב באילוצים הכלכליים; יחד עם זאת, לא תוכלי ללבוש חולצות טריקו גדולות וחצאיות פרחוניות במהלך כל התקופה הזאת.

טעות אחת נפוצה היא רכישת בגדים רגילים במידה גדולה יותר. חלק מהנשים מתרחבות באופן כללי בתקופת ההריון, אך נשים רבות שומרות על גזרה דקיקה, ורק הבטן שלהן גדלה. אם את שייכת לקבוצה השניה ותנסי ללבוש בגדים רגילים המתאימים במידה למידת הבטן, הבגדים יראו כסמרטוטיים. בגדי הריון, לעומת זאת, עוצבו במיוחד עבור נשים בהריון – להבדיל מנשים בעלות משקל עודף; הם מרווחים באזור הבטן ויכולים להיות צמודים במקומות אחרים.

עוד טעות נפוצה אחת היא רכישת בגדי הריון במכה אחת. על פניו, זה יכול לחסוך זמן. יחד עם זאת, הגוף משתנה במהלך כל תקופת ההריון, לעתים באופן בלתי צפוי. לכן מומלץ לרכוש בגדים לפי קצב הגדילה, בהתאמה לעונה ולמימדי הגוף. חשוב לציין, שנשים הרות רבות הופכות להיות רגישות לחום בתקופה הזאת; ברוב המקרים תרגישי שחם לך יותר מהרגיל. בחירת בגדי הריון צריכה להתחשב גם בהיבט הזה, ייתכן ותגלי כי אינך זקוקה לסוודרים רבים כמו שחשבת בהתחלה.

לסיכום, בחירה ורכישה של בגדי הריון יכולה להיות כייפית ומהנה. חשוב שתרשי לעצמך את הפינוק הזה, גם במגבלות התקציב. תקני מספר פריטים עיקריים התפורים במיוחד לנשים בהריון, תרכשי פריט אחד או שניים בכל פעם ותהיי קשובה לגופך. תוכלי להרגיש נפלא ולהראות נפלא במהלך כל התקופה המאתגרת הזאת. לידה קלה!

 

 



תגיות המאמר: בגדי הריון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131199 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131180 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131192 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131248 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214433 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172299 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica