חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחיר ביטוח מקיף וחובה

מאת: רוני רוןביטוח רכב08/07/2012687 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה אתם משלמים על הביטוח?

לכל אחד יש רכוש חשוב. דברים אלה אינם רק יקרים לכיסנו, אלא הם גם בעלי ערך סנטימנטלי עבורנו. מסיבה זו בכדי לשמור על הרכוש שלנו, כדאי לדאוג לביטוח שיהיה שימושי אם התרחשה גניבה.

במקרה של רכבים, לפוליסת הביטוח יש משמעות מיוחדת, שכן פרט לפריצת הרכב, ישנה אפשרות שהמכונית תהיה מעורבת בתאונה. במקרה כזה חייב להיות גוף שיטפל בנזקים של האוטו שברשותכם, של הרכב הנוסף ולאלה הנגרמו לכם פיזית. אתם יודעים איזו חבילת ביטוח מתאימה לרכב שברשותכם? תשובות לשאלות אלה ועוד במאמר הזה.

מחיר ביטוח מקיף - מידע ועלויות

היום בשוק התחרותי של חברות הביטוח אפשר למצוא פוליסות שונות, בגלל זה חשוב לרכוש את זו שמתאימה לכם ביותר. מהם הגורמים החשובים המשפיעים על המחיר הסופי?

גודל הרכב - המכוניות הנמכרות מחולקות למס' קטגוריות לפי סוג האוטו. ככל שכלי הרכב יקר יותר, ככה גם מחיר הביטוח שיהיה עליכם לעשות עבורו יתייקר.

גיל הנהג - הוצאתם את הרישיון שלכם אתמול? אם הינך עדיין נהג צעיר, אתה כנראה תשלם על ביטוח יקר בשל כל התאונות שנהגים צעירים גורמים להן. ככל שהנהג מבוגר יותר, כך מחיר הביטוח יוזל.

ביטוח חובה \ מקיף - ממש לא כל פוליסת ביטוח מכסה את כלל הנזקים. מלבד ביטוח החובה, קיימת אופציה לבחור גם בביטוח מקיף לשם פיצוי מלא וכיסוי נזקים אם תתרחש תאונה. כמו כן, תמיד קיימת האפשרות לשלם קצת יותר בכדי להמנע מן ההשתתפות העצמית אם יקרה אסון

מעוניינים במידע נוסף? עברו לאתר הבא.

לסיום

זה נכון, לאחר שבזבזתם הון תועפות רכב חדש, ההוצאות הנלוות לכך יכולות להיות מעיקות, ובכל זאת, כשמדובר בעניין קריטי דוגמת חיי אדם - אין ברירה. מעבר לכך שנהיגה ברכב לא מבוטח לא חוקית, אם תתרחש תאונה, הינכם צפויים להתמודד עם הוצאות של ביה"ח, השיקום (או זו תאונה קשה) והנזקים שייגרמו לאוטו. חסכו את הסיוט מעצמכם - עשו ביטוח וסעו בזהירות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121218 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12879 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/12862 צפיות
טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12878 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12779 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי13/08/12853 צפיות
התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/12913 צפיות
טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע,

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica