חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא מסין - הייתרונות של יבוא מוצרים מסין

מאת: משה מסחריבוא ויצוא11/07/20122116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימים קדומים, סין הייתה ידועה כארצם של הקיסרים והתרבויות העתיקות. אבל לא עוד. סין הפכה לענק כלכלי שעקף את יפן והגיע למקום השני לאחר ארצות הברית. סין צומחת בקפיצות ענק בעסקי הייצוא והיבוא. מדינה זו הפכה להיות היצרנית הגדולה ביותר של מוצרים רבים שמיוצאים לארצות אחרות, כמו טלפונים ניידים.

ובאותה נשימה, סין עם אוכלוסיה של מעל 1.3 מיליארד נפש צמחה והפכה לשוק הרכב הגדול ביותר בעולם. אם סין תמשיך במגמה זו שבה מדינות רבות מעדיפות יבוא מסין היא צפויה להישאר הכלכלה בעלת הצמיחה הגדולה ביותר בכ-10% בכל שנה, וכנראה תעקוף את ארצות הברית ותהפוך לענק הכלכלי הגדול ביותר בעולם.

מה גורם להעדפת יבוא מסין ולצמיחה גדולה זו של כלכלת סין בשלושים השנים האחרונות? כנראה שילוב של מספר גורמים:

1.      מוצרים מסין יכולים להתחרות במוצרים שמיוצרים בארצות אחרות. ישנם מיתוסים לגבי האיכות הנמוכה של מוצרים שיובאו מסין, אבל היצרנים ממהרים להפריך זאת, וקובעים שרוב הקניינים מכתיבים את הסטנדרטים של המוצרים שהם מייצרים. לכן, אין להאשים בכך את היצרנים הסינים. שמות מפורסמים רבים בעולם מייצרים את מוצריהם בסין, משתמשים בחומרים איכותיים ושומרים על תנאים מחמירים של תקני ייצור ובקרת איכות.

2.      הממשל הסיני הסיר מכשולים בירוקרטיים רבים שנכפו בעבר על ידי הממשלה וייאשו אנשי עסקים זרים בכל מה שקשור בנושא יבוא מסין. בשנת 2001 הצטרפה סין לארגון הסחר העולמי ובגלל תהליך הליברליזציה שלה בתחום הסחר, הפכה את עצמה לאטרקטיבית יותר לאנשי עסקים בינלאומיים. כאשר סין פתחה את שעריה לשוק הבינלאומי, שונו חוקי ונוהלי הסחר הבינלאומי במדינה, מה שגרם לכך שכל התחום של יבוא מסין הפך הרבה יותר קל ובטוח.

3.      בסין, בגלל מספר האוכלוסין הגבוה, יש הרבה עובדים זמינים. בגלל שיוקר המחיה בסין הוא נמוך, העובדים אינם דורשים את אותה רמת השכר שמשולמת בארצות הברית או באירופה. כוח העבודה הזול בסין מפחית את עלויות ייצור המוצר באופן משמעותי.

לצד יתרונות אלה, יש גם מספר חסרונות. בגלל קשיי שפה יהיה קשה לעשות עסקות של יבוא מסין עם חברות שאין להם צוות דובר אנגלית. אבל, בשנים האחרונות יצרנים גדולים החלו לכלול בצוות המכירות אנשי מקצוע רב לשוניים שיכולים לסייע לאנשי עסקים זרים. בנוסף, למרות הליברליזציה של הסחר בסין, לתרבות עדיין יש חלק גדול בהתנהלות, וצריך לקחת זאת בחשבון כאשר מבקשים לעסוק בתחום של יבוא מסין.

לחץ כאן לקבלת מידע נוסף על יבוא מסין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152657 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142616 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146473 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149281 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141509 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132918 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132666 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211022 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181999 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181072 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171468 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161934 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161990 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161731 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica