חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאפיינים בסיסיים של תוכנה לשירות לקוחות

מאת: אירה פינסקרשימור לקוחות12/07/2012992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית העסקים עוסקים במתן שירות, כלומר לקוחות פונים אל העסק ומבקשים שפעולות מסוימות תבוצענה עבורם. תוכנה לשירות לקוחות היא כלי המאפשר את רישום הפניות ואת המעקב אחרי הטיפול בהן. שימוש בתוכנה לשירות לקוחות מאפשר שליפת מידע בקלות, בדיקה של היסטוריה של לקוח ספציפי, הפקת גרפים ונתונים כלליים אודות מהירות התגובה, מספר פניות חוזרות , משך הטיפול בלקוח וכדומה. למעשה, תוכנת שירות לקוחות מאפשרת לימוד מניסיון ושיפור מתמיד של ביצועי העסק.

מרבית העסקים בארץ עוסקים בצורה כזו או אחרת במתן שירות. כאשר מדובר במספר לקוחות גבוה או במספר פניות שקשה לעקוב אחריו באופן ידני, מומלץ להתקין תוכנה לשירות לקוחות. קיימים סוגים שונים של תוכנות שירות לקוחות, המתאימים לעסקים בגדלים שונים, ובעלי צרכים שונים. ננסה לראות מה נדרש מתוכנת שירות לקוחות .

ראשית כל, תוכנת שירות לקוחות צריכה לכלול הגדרות כגון לקוחות, זמן תקן לתגובה או למתן שירות, משוב ותגובת הלקוח, סוגי פעילויות. למשל, אם מדובר בעסק לתיקון מקררים, כל פנייה תירשם על פי הלקוח, מהות התקלה, זמן התגובה עד להגעת הנציג, זמן התיקון ומשוב של הלקוח.

תוכנה לשירות לקוחות צריכה לכלול גם רישום של תקופות השירות ומנגנון התראה מתאים. לדוגמא, אם מדובר במרפאת שיניים, המערכת חייבת להודיע לבעל העסק שעברו כבר שישה חודשים מהטיפול האחרון של לקוח מסוים אצל שיננית, וזה הזמן לקבוע לו תור חדש. הלקוח מרגיש משוחרר מדאגות: הוא לא חייב לזכור מתי להגיע למרפאה, המרפאה תעשה את הזימון עבורו.

תוכנה לשירות לקוחות חייבת לשרת גם את נציגי החברה. כך, למשל, חייבים להיות טפסים מוכנים עבור אותם הנציגים היוצאים לשטח, או אפשרות לקבל את המידע בהם באמצעות מחשב נייד, סמארפון או כל כלי אחר. לדוגמא, אם טכנאי מקררים מגיע לביתו של לקוח, הוא יוכל להזין במקום או לרשום על גבי טופס את תיאור התקלה, את זמן ההגעה והיציאה וכדומה.

תוכנה לשירות לקוחות חייבת להיות מקושרת לתוכנת תשלומים או להכיל בתוכה את אפשרויות התשלום. בנוסף, היא חייבת לאפשר מעקב אחרי הזמן המושקע, מידת שביעות רצון הלקוח, תקלות חוזרות וכדומה.

לסיכום, תוכנה לשירות לקוחות היא כלי  המאפשר לבית העסק  לפעול ולהתנהל ביעילות, ולתת ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר שרק אפשר.

 



תגיות המאמר: תוכנה לשירות לקוחות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131109 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131191 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131247 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231585 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21887 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21870 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201180 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20926 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191432 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191641 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica