חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנה לקריאות שירות בעסקים בעלי מחלקות תמיכה

מאת: אירה פינסקרשימור לקוחות12/07/2012875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עבור עסקים רבים בארץ ובעולם איכות השירות היא שאלה של חיים ומוות. לקוחות מרוצים הם המפתח לשגשוג, ואילו לקוחות מאוכזבים יכולים לגרום לסגירתו. לכן לתפקודה ולביצועיה של תוכנה לקריאות שירות חשיבות עליונה. בעיקר זה נוגע לעסקים המבוססים על help desk.

עסקים המבוססים על help desk הם כל אותם העסקים בהם אנחנו כלקוחות יוצרים קשר ראשוני עם נציג שירות שאיננו מבצע במו ידיו את הטיפול בבקשתנו. כך, למשל, אם אנחנו מתלוננים על בעייה בקליטת ערוצים מסוימים בטלוויזיה, פנייתנו תתקבל על ידי נציג שירות שידאג להזמין עבורנו טכנאי. תוכנה לקריאות שירות היא הכלי בו ישתמש הנציג על מנת לתעד את פנייתנו, את מהותה, את מועדה ואת רמת הדחיפות שלה. בסיומו של הטיפול הטכנאי יעביר את המידע לנציג שיקליד אותו אל בסיס הנתונים של תוכנה לקריאות שירות, ויסגור את התקלה. בצורה כזאת כל הנתונים אודות הטיפול בתקלה יתועדו ויירשמו.

חברות רבות מגלות שאיכות השירות של מחלקת התמיכה קובע את שביעות רצון הלקוחות יותר מאשר יכולותיו של הצוות הטכני. התקשורת עם הנציג, אדיבותו ומקצועיותו, זמן תגובה קצר – כל אלה קובעים בסופו של דבר את התרשמותנו מהחברה. תוכנת קריאות שירות יעילה יכולה לעזור לצוות התמיכה לתת לכל לקוח יחס אישי ומקצועי וליצור את אותו רושם חיובי שיקבע במקרים רבים האם הלקוח נשאר או נושר.

תוכנת קריאות שירות חייבת להתממשק עם מערכת מענה טלפוני בצורה מושלמת, כי לקוחות רבים עדיין מעדיפים פנייה טלפונית ומענה אנושי על כל אפשרות אחרת. יחד עם זאת, יש לעודד לקוחות לפתוח תקלות ולבצע פניות באמצעות האינטרנט. בפנייה אינטרנטית אין מענה אנושי, לכן היא חייבת להיות קלה וידידותית ככל שניתן לכל משתמש, גם למי שעולם המחשבים זר לו. נדרש לאפשר ללקוח לעקוב אחר סטטוס הפנייה בצורה פשוטה.

תוכנת קריאות שירות חייבת להיות ידידותית לצוות הטכני עצמו. הממשק צריך להיות קל ויעיל. למשל, נדרש לאפשר לקבל על מסך אחד את כל הקריאות שממתינות לטיפול, את כל הקריאות שנמצאות בטיפול וכדומה. יש לדאוג למערכת התרעות – למשל, לסמן בצבע אדום את כל הקריאות שהטיפול בהם אורך זמן רב מדי ביחס לתקן, וכדומה.

תוכנות קריאות שירות רבות מבוססות על מערכת CRM המאפשרת לנהל את תיקי הלקוחות, לבדוק את הסטאטוס שלהם ולפעול כאשר הטיפול לא הושלם. אם התקלה נסגרה במהירות ובאיכות גבוהה, אנשי המכירות יראו זאת בתיק הלקוח ויוכלו להשתמש בנתון זה לקידום מכירות.

לסיכום, תוכנה לקריאות שירות, אם מתפקדת כהלכה, יכולה לעשות את כל ההבדל בין שירות איכותי לשירות פחות איכותי. לקוחות רבים מתרשמים יותר ממתן השירות של מחלקת תמיכה מאשר ממתן שירות של צוות טכני, ונוטים לפנות אל אותם העסקים בהם הפנייה היא קלה וזמן התגובה קצר.

 



תגיות המאמר: תוכנה לקריאות שירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131191 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131218 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231583 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21886 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21869 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201180 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20925 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191431 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica