חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרחקת יונים – כשהבעיות עפות

מאת: simply smartהדברה16/07/20121282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אף שקשה להידרש אל יונה כאל מטרד, קל וחומר כאל גורם סיכון, חשוב לדעת כי יונים עלולות להיות פגע רע, מחוללות זיהומים, מפיצות ריח רע ועוד. כאשר יונים מהוות מטרד בלתי נסבל ומסוכן יש לנקוט פעולה אקטיבית לסילוקן. חברת הדברה מקצועית מספקת שירותי הדברה כוללים, לרבות הרחקת יונים.


חברת הדברה מציעה שירות מקצועי ,ממוקד, ייעודי, להרחקת יונים מבלי לפגוע בהן באופן פיזי וללא פגיעה סביבתית. כל מקרה נבחן לגופו, כל סביבה נבדקת היטב ומאפייני נגע היונים מקבל מענה ספציפי מיטב באמצעות שורה של שיטות ואמצעים: רשתות, דוקרנים, סליל קפיצי ואמצעים נוספים.


עשה זאת בעצמך? לא בטוח...

יש מי שעשויים להסתפק בקבלת ייעוץ מקצועי מחברת ההדברה ולחסוך כסף על ידי רכישה עצמית של חומרים ואביזרים לפתרון הבעיה. העדפת 'עשה זאת בעצמך' עלולה להתברר כטעות, היות שלא די בבחירת האמצעי – נכון לעשות בו שימוש מושכל; ייתכן הכרח בשילוב אמצעים; אפשרי מצב שבו לא די יהיה באמצעי אחד ועלול להיווצר צורך באמצעים נוספים אשר אינם ברשות הלקוח.


חברת הדברת מזיקים משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת למזער את הפגיעה הסביבתית ומעדיפה נקיטת שיטות ואמצעים שאין בהם פגיעה פיזית ביונים, קל וחומר הריגתן. הרחקת יונים אפקטיבית והומאנית היא שיטת הדברה אשר אין איש יכול להטיל בה דופי.


יונים אינן נופלות ברשת
הרחקת יונים באמצעות רשת היא אחת השיטות הרווחות היעילות ביותר. באמצעות הרשת ניתן לחפות פרגולות, מסתורי כביסה, מרפסות וגם מבנים ציבוריים גדולים כגון קניונים. מארג צפוף של הרשת מונע חדירת יונים. אפשר להשיג כיום רשתות צפופות וחזקות, שאינן סופחות מים, עמידות בפני מזג אוויר קיצוני.


גם דוקרנים הם אמצעי להשגת הרחקת יונים. חברת הדברה מציעה ללקוחותיה דוקרנים חתוכים שאינם פוצעים את היונים. ייתכן כי לא די בדוקרנים כשהם לעצמם אבל שילובם עם אמצעים נוספים נותן מענה כולל מיטבי.  כאשר נדרשת הרחקת יונים, מומלץ לא להתמהמה, היות שדחיית הטיפול בנגע היונים עלול לגרום נזק: חשיפה ללשלשת שלהן עלולה להוות סכנה בריאותית. המדבירים המקצועיים של החברה יספקו לכם מענה כולל להרחקת היונים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216197 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212874 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215254 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131207 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131611 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131103 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131127 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181257 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181378 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181385 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181360 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica