חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמלות כלה - התוספות המיוחדות שקיימות בעולם הזה

מאת: דניאל seoציור17/07/2012911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין סוף לעיצובי שמלות כלה שניתן למצוא בשוק היום, בשפע של סגנונות, שלל עיצובים ותוך שימוש בבדים מבדים שונים. מקום מיוחד נשמר בעיצוב שמלות כלה לשימוש במחוך. ישנם שני סוגי מחוכים עיקריים שנמצאים בשימוש תדיר בעיצוב שמלות כלה:

המחוך החיצוני, שלמעשה מאפיין בעיקר שמלות כלה המורכבות משני חלקים, עליון ותחתון, כאשר החלק העליון הינו המחוך והחלק התחתון הינו חצאית, והמחוך הפנימי, שהינו מחוך שאינו נראה וויזואלית, אלא נתפר כחלק משמלה הכלה, והוא נתפר כך, שהוא נמצא בחלקו הפנימי של הבגד, ומעצב ומחטב את הגוף.

שמלות כלה - שימוש במחוך ליופי או כי צריך?

פעמים רבות, כלות עושות שימוש במחוך חיצוני בעיצובי שמלות כלה, במיוחד מכיוון שהמחוך מחזיק את בטן ומעצב את הגוף בצורה נשית ביותר, כך שגם אם לכלה אין קו מותן בולט במיוחד, ניתן להדגיש את קו המותן בצורה משמעותית בעזרת המחוך, ולמעשה, ליצור אשליה של מותן צרה במיוחד. מחוך חיצוני או פנימי בעיצובי שמלות כלה לנשים מלאות הינו חלק כמעט בלתי נפרד מעיצוב השמלה, ומאפשר ליצור אשליה של גוף חטוב יותר ומעוצב.

ישנם גזרות שונות של מחוכים, המבליטות אף יותר את הגוף הנשי, כגון מחוכים שיורדים מקו המותן, בגזרה נמוכה, המחזיקה גם את הבטן התחתונה, ומאפשרת חיטוב עד קו הירכיים. השילוב של מחוכים כאלו, עם שמלות כלה בעלות תחתית נפוחה הינו אחד מהעיצובים הפופולאריים ביותר בין סגנונות שמלות כלה הקיימים בשוק כיום, ומעניק לגוף אשליה של גוף מעוצב, מחוטב ונשי.

שמלות כלה - מחוכים מעוטרי אבני חן.

כלות חטובות, עושות לרוב שימוש במחוך ליופי בלבד, וניתן למצוא מחוכים חיצוניים מעוצבים להפליא, בעליי עצמות עליהם מולבש בד שקוף למחצה ומעוטרים באבני חן, המכסות רק את מה שצריך לכסות. עם זאת, חשוב לזכור כי מחוכים במעוטרים באבני חן, נוטים להיות כבדים, ככל שכמות אבני החן שתפורה עליהן גדולה יותר. שכך, אם חשקה נפשך במחוך מעוטר באבנים, הקפידי לברר את משקלן של האבנים קודם כדי למנוע אי נעימויות.

המאמר נכתב על ידי אלה דניאלס מעצבת שמלות כלה, ניתן להיכנס לאתר כאן לבדיקת התכנים והדגמים. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161439 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163173 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152653 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152855 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152612 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153261 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143188 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דודישציור01/09/148551 צפיות
כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת ובארט עדיין בן עשר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica