חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת אתרים – הכרטיס שלנו לעולם האינטרנט

מאת: מערכת VPRבניית אתרים03/10/2009825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם האינטרנט משתלט לאט לו על עולם העסקים, בין אם זה לקדם עסקים באינטרנט שהפך למקום גדול להצלחה, ובין אם זה לשטחי פרסום ושיווק אשר גורמים לכולנו להימשך לאתר גדול לא משנה כמה העסק שמאחורי הפרסום קטן ולא מוכר.

הקמת אתרים באינטרנט צריכה להיות ממוקדת מטרה ומכוונת למקומות הנכונים ולא רק לפרסום ראשוני, הקמת אתר טוב זה לא רק עמוד עם פרטים, הקמת אתרים אמורה להיות מתוכננת היטב בעלת אסטרטגיה נכונה וממוקדת שיווק ופרסום. אתר באינטרנט אמור להיות הפנים של העסק, וברגע שהעסק שלנו יכול להיות מדהים ומשגשג אך האתר החדש שבנינו נראה כמו זלזול במקצוע, בין אם זה חוסר התאמת צבעים ובין אם זה חוסר השקעה בחברת עיצוב אתרים ורק להעלות עמוד לאינטרנט - נוכל לגרום לעסק יותר נזק מקידום.

אתר אינטרנט אמור להגיד מה שתמיד רצינו להגיד על העסק, באם זה תמונות מתוך תיק עבודות שעשינו ופרויקטים שסיימנו, להראות לגולשים ואפילו ללקוחות וותיקים אך נראות העבודות שלנו בעמוד מושקע וכמובן בנוי בצורה נכונה ומעניינת. הקמת אתרים מחייבת הדרכה אמיתית ולא רק פרטים, יש לדעת איך ואיפה להציב כל פרט ופרט, בין אם זה טפסי צור קשר ומיקומם באתר, גבוה מידי - נואש מידי, נמוך מידי - חסר רצון לשיווק מידי. אתר באינטרנט יכול להיבנות בצורה מעולה אך עדיין לא להיתפס כאתר שווה ערך, סיבה פשוטה, קידום באינטרנט.

הקמת אתרים יפים זה לא תמיד מספק את רצון מנועי החיפוש, יש לדעת לכוון בצורה תכנותית מול חברת הקמת אתרים את הבנייה של האתר, באם זה מחקר מילות מפתח מבוקשות בעולם מנועי החיפוש ובאם זה הטמעה נכונה של תוכן ותמונות באתר.

אינטרנט הינו מקום גדול ומרווח, יש לדעת להתמקם בצורה טובה ונאותה, אין להצטופף ואין להידחף למקומות לא שייכים לנו, המון אתרי אינטרנט קמים ומתחילים פרסום במקומות הלא מתאימים בעליל, אתרים כמו אתרי תמיכה למחשבים לא ירצו לפרסם אתרי עסקים קטנים כמו פיצריות, מסעדות או דברים שכאלו, יש לדעת למתג את עצמינו נכון, לצעירנו יש פרסום רע ואנחנו אחרי הכול רוצים להיות בכל מקום אך לא בכל מחיר.

הקמת אתרים הינה מעשה חכם להתחיל חיים לפנים של העסק שלנו אך לדעת איך לעשות זאת נכון זה מקצוע, ויש מספיק, תחפשו ותמצאו מענה במקומות המתאימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101325 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101272 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101288 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101119 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101853 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101563 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101163 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213637 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194089 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175732 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174885 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172296 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162140 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica