חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הן השיטות העיקריות לפוליש

מאת: כתבותבאקדמיקסניקיון21/07/20121165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה הן השיטות העיקריות לפוליש

פוליש תפקידו להחזיר לריצוף ביתונ את הברק והניצנוץ, הפעולה מביאה למראה של מראה הנותן הרגשה של ניקיון ואסטטיקה. מטרת חברות הפוליש היא להוריד את שכבת הלכלוך הראשונה של הרצפות העשויות מאבן או בטון שאותה לא ניתן לבצע בפעולת שטיפה רגילה. חשוב לציין שישנן רצפות שיש להתאים אליהם סוגי פוליש שונים, התאמת הפוליש היא על פי סוגי הרצפות. סוגי הפוליש הקיימים כיום אצל חברות פוליש;

פוליש קריסטל- פוליש מסוג זה מתאים לרצפות מסוג קריסטל. פעולת פוליש הקריסטל נעשית באמצעות מכשירים המבצעים שפשוף הריצוף באמצעות צמר פלדה ומגנזיום. בתחילה יש לחמם את הריצוף באמצעות 3 שלבים ולאחר מכן להחדיר את חומר המגניזיום. אחד המאפיינים של פוליש קריסטל הוא עמידות לאורך זמן, במידה ושומרים על הרצפות לאורך זמן יש לעשות את פעולת פוליש קריסטל פעם בשלוש שנים.

פוליש ווקס- חברות פוליש מגדירות את סוג הפוליש הזה כסוג הזול ביותר המספיק לשנה אחת בלבד. פעולת פוליש הווקס נעשית על ידי מכונה המבצעת את הקרצוף באמצעות סקוצ' והחדרת חומר הווקס אל הריצפה. חומר הווקס מעניק הגנה וברק לריצוף.

פוליש אקרילי- סוג זה של פוליש מתאים למשטחי בטון או PVC ועושים אותו בעיקר במשרדם או מפעלים. סוג הפוליש הזה בעצם מעט את תהליך שחיקת הרצפות ומצפה אותה בשכבה מבריקה. פוליש מסוג זה נעשה יותר לצורך עמידות הריצוף ופחות לאסטתיקה.

למה חברת פוליש?

בסופו של דבר את את הבחירה והתאמת הפוליש לריצוף יש לבצע באמצעות חברת פוליש מקצועית שתוכל לבצע את ההתאמה הנכונה לריצוף. במידה ומבוצע פוליש שלא מתאים לריצוף, הדבר יכול להביא לחוסר בעמידות של הפוליש. כמו כן, את עבודת הפוליש אין לבצע באופן עצמאי אלא רק על ידי בחירת חברת פוליש, זאת משום שאת המכשירים לרוב אין לרכוש באופן פרטי משום שהן מאוד יקרות. עם זאת, השימוש במכונות הפוליש דורשות מיומנויות ושליטה גדולים מאוד, שימוש לא נכון במכונות אלו עלולות להביא לשריטות ופגעים בריצוף ביתכם.  יתרה מכך, תחזוק לא נכון של המכונה עלול להביא לפגיעה בריצוף, שימוש במברשות בלויות ולא תקינות עלולות להביא לשריטות בריצוף.

בבחירת חברת פוליש יש לבחון לפני כן את אמינותה ואת הבטחת המלאה לשלמות הריצוף שלכם גם לאחר עבודת הפוליש. כפי שכבר הזכרנו החזקה במכשירי הפוליש אינה מספקת על מנת להביא לעבודה טובה ואיכותית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורסם על ידי אינטרניים קידום אתרים אורגני מקצועי חברת שיווק מוצרי אינטרנט. קידום אתרי אינטרנט בנישות שונות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבותבאקדמיקס

מאת: כתבותבאקדמיקסבית חכם24/09/121134 צפיות
מאז שהייתי ילדה אהבתי לפרק ולהרכיב מכשירים וכלים שונים, וידעתי שאמצא את עצמי עוסקת במקצוע טכני. בתחילה התמודדתי לא מעט עם סוגיית המגדר, כשעמדתי נוכח תגובות על בחירתי, ועל המוזרות שבבחירה שלי.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121303 צפיות
במאמר הבא, אנו נסביר לכם ונרחיב אודות תופעת הקונדילומה- מהי התופעה הזו, כיצד והיכן היא מתרחשת, כיצד מתבצע הטיפול בה ואופני הטיפול השונים שיש לתופעה הזו.

מאת: כתבותבאקדמיקסתחבורה ורכב - כללי01/08/121420 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחת ההמצאות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות- הקלנועית. אנו ניתן לכם הסבר מפורט על למה כדאי לכם להשתמש בקלנועית- אנו נמנה את היתרונות הבולטים של רכב זה, וכמובן ניתן לכם הסברים על סוגי הקלנועיות המובילות כיום.

מאת: כתבותבאקדמיקסחיות מחמד01/08/121521 צפיות
במאמר הבא אנו נסביר לכם על אחד הנושאים הכי מעניינים בשנים האחרונות- פנסיון כלבים. אנו נסביר לאלו מכם שלא יודעים מה זה פנסיון כלבים אודות הנושא, נסביר לכם מהם השירותים שמקבלים כלבים ובע"ח אחרים אשר נמצאים בפנסיון מסוג זה, וניתן לכם עוד מידע בנושא.

מאת: כתבותבאקדמיקסמיניות ובריאות מינית01/08/121370 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נערוך לכם הצצה למקצועו של הסקסולוג- מהו בעצם סקסולוג, איזה סוג רופא הוא, אילו טיפולים הוא מבצע, היכן חוץ מהמרפאה שלו אתם תוכלו לפגוש רופאים מהסוג הזה, ובכלליות רבה על העבודה עצמה.

מאת: כתבותבאקדמיקסעסקים - כללי01/08/121415 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם אודות הנושא הרחב הידיים הזה אשר נקרא תאורה: אנו נסביר לכם על סוגי התאורה השונים שקיימים כיום, נסביר לכם בקצרה על מפעלי התאורה וכמובן גם נסביר לכם על השימושים של התאורה.

מאת: כתבותבאקדמיקסאחסון אתרים01/08/121212 צפיות
בכתבה הבאה, אנו נסביר לכם על אחד מהנושאים הכי חשובים ברשת האינטרנט, שאילו לא הנושא הזה היה קיים, רשת האינטרנט שלנו לא הייתה מצליחה כלל להתקיים והייתה קורסת כל הזמן ללא הפסק!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181260 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181313 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171801 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171956 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171648 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161608 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica