חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום עסקים בגוגל - פרסום ממומן

מאת: טלפרסום באינטרנט25/07/20122074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל בעל עסק שביצע את דריסת רגלו הראשונה בעולם הקידום הוירטואלי, בוודאי נתקל במונח 'גוגל אדוורדס'. הכוונה לשיטת פרסום הנגישה לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד, המעוניינים לפרסם את מוצריהם/ שירותיהם במנוע החיפוש החזק ביותר בעולם, במטרה לשפר את היקף המכירות של העסק.

מי שמעוניין לפרסם את שירותיו בגוגל, יכול לעשות זאת בשתי דרכים: האחת היא באופן אורגני או באמצעות קמפיין גוגל אדוורדס, שהוא למעשה קיצור דרך של האפשרות הראשונה.

זה לא אומר שעליכם כבעלי עסקים להעדיף דרך אחת על פני השנייה, ההיפך הוא הנכון- בעלי עסקים רבים בוחרים לשלב בין שתי האפשרויות כדי ליצור רשת פרסום באינטרנט אפקטיבית. גוגל אדוורדס הוא כלי שנועד לאפשר לבעל העסק לקבל תוצאות במהירות, להבדיל מהקידום האורגני שעשוי לדרוש השקעה של זמן ומאמצים רבים.

עשו זאת נכון  - פרסום ממומן בגוגל

עד עכשיו נשמע שגוגל אדוורדס הוא כלי פשוט וגם השימוש בו הוא קלי קלות. אז נכון שמדובר במסלול פשטני יותר ביחס לקידום האורגני, אך גם כאן חשוב להכיר כל מיני טכניקות שונות כדי לייעל את התוצאות. גוגל אדוורדס מושתת על העיקרון שהלקוח משלם רק כאשר הגולש נכנס בפועל לאתר של המפרסם, כלומר תשלום לפי קליק. מה שרבים אינם יודעים הוא שניתן לשלוט על הפעולה בדרכים שונות, כמו לדוגמא באמצעות הגבלת תקציב, הגבלת שעות הפרסום, אזורי הפרסום ואפילו ניתן לבחור לפרסם אך ורק למשתמשים בעלי סמארטפון לדוגמא.

האפשרות להגדיר מראש את שעות הפרסום היא יקרת ערך, בייחוד אם תקציב הפרסום שלכם אינו בלתי מוגבל. במקרה כזה תוכלו לבחור להגדיר את הקמפיין לשעות 9 עד 17, שהן שעות הפעילות של רוב בתי העסק המקומיים ואולי גם שלכם. מדוע זה חכם? כי בשעות האלה, גולש המתעניין בשירותים שלכם, יוכל ליצור איתכם קשר ולקבל מענה אנושי, מה שעשוי לזרז את ביצוע העסקה.

איפה הקאץ'?

ישנו גם קאץ' שבעלי העסקים צריכים להיות מודעים לו והוא מתקיים כאשר מתחרים הנחשפים לקמפיין הממומן של יריביהם, מקליקים על המודעה שוב ושוב כדי 'לזלול' להם את תקציב הפרסום. זו תופעה מוכרת אך למרבה המזל יש דרכים לעקוף אותה ולצמצם את היקף ההקלקות המזויפות. חשוב לציין כי למרות התופעה, גוגל אדוורדס הוא כלי שיווק יעיל.

אנו מספקים שירותי פרסום ממומן בגוגל

כדי לא לשפוך תקציבים לחינם, חשוב מאוד להעלות קמפיין גוגל אדוורדס רק לאחר עשיית שיעורי בית, הכוללים מחקר מילות מפתח מתאימות, ניתוח מתחרים ולבסוף הרמת הקמפיין עצמו. כאן בדיוק אנחנו נכנסים לתמונה ועושים את עבודת התחקיר מאחורי הקלעים, כדי לוודא שתנצלו את מלוא הפוטנציאל של גוגל אדוורדס. כחברה המובילה בנושא של שיווק באינטרנט, אנחנו עובדים רק עם בעלי עסקים שלאחר ניתוח השוק והמתחרים, נעריך כי יש ביכולתנו לעזור לבעל העסק להגדיל את המכירות דרך האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182009 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181560 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213468 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162270 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica