חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם גם אתה מסוגל לצאת ממטריקס ההוויה שלך?

מאת: חני שקדאימון לכסף26/07/20121161 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם גם אתה מסוגל לצאת ממטריקס ההוויה שלך?

האדם אינו יכול ללמוד מאומה אלא אם כן ילך מהידוע לבלתי ידוע" קלוד ברנרד

יפה יושבת מולי ונאנחת, "האנשים מדברים על אמונות מגבילות, על אמונות מעכבות ושזה משפיע ומנהל את חיינו, ושאלה "אם הן כל כך טבועות בנו, האם יש דרך לשנות את זה?" "מאז התחלנו בתוכנית האימון, הפסדתי עוד 40,000 ש"ח מהכסף שסבתי הורישה לי, ועוד מעט לא יישאר לי בכלל כסף לבזבז" והוסיפה ואמרה" אני כבר רוצה לצאת מהמטריקס הזה, מהתבנית הזאת"

אני נזכרת בפגישתנו הראשונה בה יפה סיפרה לי כי סבתה שהייתה בעלת חנות פרחים יוקרתית, הורישה לה כ מיליון וחצי ש"ח אותם בזבזה במהלך חצי שנה ונשארה רק עם 250,000 ש"ח. ואת הכסף היא שיתפה עם כל מי שנגע בחייה במהלך מחצית השנה האחרונה.

הגדרנו את מטרת האימון שלה : ניהול נכון של עצמי ושל הכסף בחיי, זה היה חשוב מאוד במיוחד לאחר תאונת הדרכים שהיא עברה וגרמה לה להפתח לשינוי.

אני שואלת אותה: "תגידי יפה, האם ראית מאז תחילת מפגשי האימון איזה שינוי בנושא הכסף?
יפה עונה לי:" אני חושבת שהצורך שלי להיות נחמדה וטובה לכולם , ירד.
אני שואלת אותה: "ומה עוד?"
יפה עונה לי:" התחלתי לשים לב ולהודות על האפשרויות שהכסף פתח לפניי. "
אני שואלת אותה: "ומה נפתח בפנייך?" יפה עונה לי:" אני מרגישה כל כך טוב עם עצמי, עד שאני מוציאה פחות כספים על מתנות לחברים שלי כדי שיחשבו שאני נחמדה".
אני שואלת אותה: "ומה מערכת היחסים שלך עם הכסף?"
יפה עונה לי:" הכסף מהווה עבורי תמיכה? לא חשבתי על זה אף פעם, ועכשיו כאשר המילה תמיכה הופיע לי במחשבה , עולה לי גם, שבעצם מעולם בחיי אני לא קיבלתי תמיכה. מאף אחד."
ואיזה משמעות יש בשבילך למשפט " שבעצם מעולם בחיי אני לא קיבלתי תמיכה. מאף אחד?"
זה אומר לי שאני צריכה לסמוך רק על עצמי. ואין על מי להישען. ואני מרגישה בודדה כאשר אני חושבת על זה, והמשמעות היא שאני צריכה למלא את הריק הזה באנשים, ואני נחמדה אליהם, ואז אני מגלה שהם לא נחמדים אלי. מה שיוצא מזה, הוא שאני מוצאת את עצמי במצבים בהם אני מחפשת תמיכה שהיא איננה תמיכה אמיתית."
וגם כיום זה מנהל אותך?
לא ממש לא. מה את עושה או מרגישה או חושבת אחרת? התמיכה באה ממני, בכל מצב שמוציא אותי מאיזון, יש לי את עצמי שמדבר אלי בקול אוהב ותומך.

ככל שנוכל למקסם רגעים של שמחה, לימים של שמחה, נעצים את המקום בתוכנו שמרגיש בריא,נינוח ומאושר
לקבלת ערכת חזרה למסלול שמטרתה להעלות את רמות האנרגיה ושמחה במתנה לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני שקד מאמנת אישית ורפואית. אימון חזרה למסלול. ניתן להירשם כבר עכשיו בחינם, לסדרת סרטוני ההדרכה, שניתנים לך בחינם, כדי לחזור למסלול לאחר טראומה. סרטונים אלו יכולים לשנות באופן משמעותי את רמת האנרגיה שלך, בדרך לחזרה למסלול וליצירת משמעות בחיים והרגשה טובה! הרשמה לסדרת הסרטונים:   hanishaked13@gmail.com נייד: 050-4005510 פייסבוק: http://www.facebook.com/imun.hani

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני שקד

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ28/08/125015 צפיות
ליונה לא היה מושג מה היא אוהבת באמת. היא התרגלה שמנהלים את חייה, עד הפרידה הכפויה מאלו ששלטו על מעשיה ומחשבותיה, שגרמה לה להיפרד מדפוס ה"ילדה הצייתנית והכנועה".

מאת: חני שקדאימון אישי - כללי21/08/12950 צפיות
רוב הזמן עסוקים בעשייה ולא ממש מתפנים להקדיש מחשבה כדי לחשוב מדוע אני כאן? יעוד זה ה"משהו" שמחבר אותך להרגשה של שמחה והנאה

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ13/08/124804 צפיות
יש זמנים ובהם הכל לא מסתדר. תחושה של תקיעות שגורמת להתחפרות במצב. לאורה, עזר שינוי תודעתי לחולל שינוי בחייה.

מאת: חני שקדאימון לאיכות חיים07/08/121035 צפיות
יש דברים שקורים במציאות , ואנו יכולים לתת להם פרשנות שתגרום לנו להרגיש דחיה, ו/או ליצור פרשנות מעצימה. זה הסיפור של יוסי.

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ20/07/121382 צפיות
נאווה החלימה מתאונה בבית, ומתמודדת עם משקל עודף. בעזרת שאלת שאלות נכונות שעבדו בשבילה וחיברו אותה לרגש שונה, היא עברה תהליך של ירידה קלה במשקל.

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ13/07/121219 צפיות
לדעת מה רוצה? מסתבר שזה לא ברור ומובן מאליו. רינה, שעברה אירוע קשה ובנס ניצלה ונשארה בחיים, יודעת שהיא רוצה להיות מאושרת. איך עושים את זה?

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ05/07/121237 צפיות
לפעמים מרגישים תקועים. דווקא במקומות האלו במקום שנוכל לעודד את עצמנו , באים שדוני הביקורת העצמית, הספקות, החרדות וההאשמות לכרסם בטוב שבנו. המצב יכול להחמיר אחרי אירוע פתאומי שגורם לטראומה כמו תאונה, אובדן, פיטורים וכו'. ענת, שעברה מחלה קשה, מגלה מה ההשפעה החיובית וגם השלילית של השדון שמלווה אותה עוד מילדותה ומחליטה אחרת.

מאמרים נוספים בנושא אימון לכסף

מאת: בנימין קלינגראימון לכסף03/04/205460 צפיות
קורונה- כלכלת העולם משתנת מענק לעצמאים חובה!

מאת: דרור אטריאימון לכסף19/10/182824 צפיות
הבנק סירב למשכנתא? מחפשים מה לעשות ואיך לצאת מהפלונטר? נעים מאוד, שמי מרטין ואני יועץ משכנתאות- אני מתמחה בהשגת משכנתאות במקרים הכי מורכבים, כאשר הבנק מסרב ואתם לא יודעים מה לעשות.

מאת: לילה בן הרוש אימון לכסף14/02/173305 צפיות
סביר להניח שכמו כולם, גם אתה עובד בשביל הכסף שלך. וגם אתה גדלת על מערכת אמונות שקשורות בכסף. כסף צריך לחסוך, כסף הוא לא הכל בחיים, כסף לא גדל על עצים וכו וכו. בעולם שבו אנחנו חיים "בעל המאה הוא בעל הדעה". לאנשים עם כסף מתייחסים אחרת מאשר לאנשים עניים.

מאת: איילתאימון לכסף20/01/163958 צפיות
טיפים - איך לצאת מהמינוס מאת עורך הדין רוני ברוש: לא קשה לחלום על זכיה בלוטו כפתרון של קסם ליציאה מהמינוס. עם זאת, כדאי הרבה יותר להשקיע בכמה צעדים אופרטיביים שיהיו יעילים

לשתול מחשבות, שכנוע סובייקטיבי, לזהות נקודת תורפה, שכנוע אובייקטיבי, איך לטפל בהתנגדות מכירה, התמודדות עם לקוח, טיפול אישי, מורה רוחני: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בעניין של שכנוע ומכירות ולהשפיע על אנשים וכו', והנושא הוא מתייחס לעניין של דיבור בצורה אובייקטיבית ודיבור בצורה סובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי ומה זה אומר סובייקטיבי? אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד עצמו סובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון מצד זה שמתבונן בדבר. לדוגמא נגיד שבן אדם אומר "היום הטמפרטורה ...

איך ללמוד NLP, טעויות של שכנוע, איך ללמוד לשכנע, ממי ללמוד NLP, איפה ללמוד שכנוע, איפה ללמוד NLP, מטפל רוחני, מומחה: שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על אחת מהטעויות של אנשים שלומדים שכנוע לומדים NLP לומדים שכנוע, לומדים מכירות לומדים ניהול משא ומתן או בעיקרון לומדים כל תחום, כן אבל כרגע נתמקד כי מה שאני אגיד עכשיו זה נכון גם בכל תחום אבל כרגע נתמקד באנשים שלומדים את כל הנושא של שכנוע ומכירות ואחת הטעויות שלהם. ואחת הטעויות היא שאנשים שהם מנסים ללמוד שכנוע בעצם לומדים איך לשכנע ...

לא רוצה להתאמץ, עצלנות לעבוד קשה, לא מצליח לעשות כסף, רוצה כסף, לא מוכן להתאמץ, רוצה להיות עשיר, אימון אישי לחיים, מטפל רוחני: מה הסיבה שלך קשה לעשות כסף או שלבן אדם קשה לעשות כסף מה הסיבה? אחת מהסיבות הסיבה היא בגלל שאתה לא באמת רוצה כסף יש משהו שאתה רוצה יותר מכסף, בגלל שאתה רוצה אותו יותר מכסף לכן הוא דופק לך את הדרך להשיג כסף. עכשיו מה אתה רוצה יותר מכסף? חופש ובגלל שאתה רוצה חופש בגלל זה אתה לא מצליח להשיג כסף כי כל פעם כשאתה צריך לעבוד בצורה מסודרת בצורה מאורגנת אתה אומר ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica