חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התבוננות שמביאה לבהירות

מאת: חני שקדאימון לאיכות חיים07/08/20121034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המבט שלנו על המציאות, זה דרך אמונות והיגדים שנצברו בחיינו עד לרגע מסויים זה.

כאשר אנו מסוגלים להפריד בין ביאה לבהירותהאמונות האמיתיות של המציאות לבין האמונות שיש לנו על המציאות אזי יש לנו בהירות וחוסר שיפוטיות לגבי המציאות.

יוסי סיפר לי: "זה היה פשוט מלחיץ, בטיסה לארה"ב, כשרציתי להתיישב במקומי שהוזמן בראש, ישב פעוט חייכני כבן 3 שנים, ביקשתי ממנו לזוז למקום הפנוי ליד אדם שישן שינה עמוקה, והוא סרב, היה לי חשוב לשבת שם בגלל שרגלי ארוכות. כל המבטים הופנו אלי, האנשים רצו לדעת איך מתפתחת שיחה בין פעוט לאיש גבוה וחיכו בעניין רב לתוצאות השיחה.

פתאום פקח את עיניו האיש שישן שהיה אביו של הפעוט והושיב אותו בכיסא האמצעי ביננו, למראות מחאות הילד, ואני התיישבתי במקום שלי בשמחה, אבל השמחה שלי לא ארכה זמן רב, הפעוט התחיל להכות אותי ולבעוט בי תוך שהוא אומר "אני לא מחבב אותו "אני לא מחבב אותו" ...

כעסתי, אני שאהוב מאוד על ילדים, הולך לעבור טיסה ארוכה ומתישה כשאני מוכה על ידי ילד קטן שבכלל מבלי להכיר אותי צווח שהוא לא מחבב אותי.
מרגיש לא מחובב, הרגשתי תיסכול. ואז במצב זה, של תסכול, כעס וחוסר אונים הסתכלתי על המצב. המציאות של עכשיו היא שפעוט "מתעלל" בי, ו"כולם שותקים". המציאות היא שלא מחבבים אותי ואני מרגיש דחוי.

המחשבות שלי התרוצצו במהירות והיתה לי תחושה של עצב בחזה שהתגבר. פתאום שמעתי מחשבה - "התבוננות מביאה לבהירות" רגע. עצרתי. אני נשאב פה לדרמה. מה פתאום אני מרגיש דחוי, למה? בגלל שהאבא לא התנהג בסדר? בגלל שהילד לא מתנהג בסדר? שניהם עייפים ועוד מעט הילד ירדם ויהיה שקט במטוס.

התחלתי לדמיין טיסה קלה ורגועה כששני ה"שכנים" ישנים שינה עמוקה. וכך זה היה. בחוץ כשהמתנו לביקורת הדרכונים, הפעוט חייך חיוך קטן . הרגשתי שמח וטוב. בשבילי, הבהירות פה, היא התובנה, שמה שראיתי באותו רגע כמציאות ,היא לא תמיד המציאות האמיתית".

וכך בעצם שינתה התובנה שלי את הטיסה ואת הרגשתי לגבי הטיסה, כך שהטיסה כולה עברה עלי בנעימים וללא כעס

"העניין הוא לא במה שקורה לך , אלא במה שאתה עושה עם זה ." וו. מיטשל

ככל שנוכל למקסם רגעים של שמחה, לימים של שמחה, נעצים את המקום בתוכנו שמרגיש בריא,נינוח ומאושר לקבלת ערכת חזרה למסלול שמטרתה להעלות את רמות האנרגיה ושמחה במתנה לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חני שקד מאמנת אישית ורפואית. אימון חזרה למסלול. ניתן להירשם כבר עכשיו בחינם, לסדרת סרטוני ההדרכה, שניתנים לך בחינם, כדי לחזור למסלול לאחר טראומה. סרטונים אלו יכולים לשנות באופן משמעותי את רמת האנרגיה שלך, בדרך לחזרה למסלול וליצירת משמעות בחיים והרגשה טובה! הרשמה לסדרת הסרטונים:   hanishaked13@gmail.com נייד: 050-4005510 פייסבוק: http://www.facebook.com/imun.hani

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חני שקד

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ28/08/125015 צפיות
ליונה לא היה מושג מה היא אוהבת באמת. היא התרגלה שמנהלים את חייה, עד הפרידה הכפויה מאלו ששלטו על מעשיה ומחשבותיה, שגרמה לה להיפרד מדפוס ה"ילדה הצייתנית והכנועה".

מאת: חני שקדאימון אישי - כללי21/08/12950 צפיות
רוב הזמן עסוקים בעשייה ולא ממש מתפנים להקדיש מחשבה כדי לחשוב מדוע אני כאן? יעוד זה ה"משהו" שמחבר אותך להרגשה של שמחה והנאה

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ13/08/124804 צפיות
יש זמנים ובהם הכל לא מסתדר. תחושה של תקיעות שגורמת להתחפרות במצב. לאורה, עזר שינוי תודעתי לחולל שינוי בחייה.

מאת: חני שקדאימון לכסף26/07/121161 צפיות
יפה מגיעה לאימון בשל בזבזנות הירושה שלה. מסתבר שפיזור הכסף בא לענות על חסך באהבה, מצב של בדידות ורצון לתמיכה. דרך האימון היא משחררת את האחזקה שלה ויוצרת הוויה של אישה חזקה שתומכת ואוהבת את עצמה.

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ20/07/121382 צפיות
נאווה החלימה מתאונה בבית, ומתמודדת עם משקל עודף. בעזרת שאלת שאלות נכונות שעבדו בשבילה וחיברו אותה לרגש שונה, היא עברה תהליך של ירידה קלה במשקל.

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ13/07/121219 צפיות
לדעת מה רוצה? מסתבר שזה לא ברור ומובן מאליו. רינה, שעברה אירוע קשה ובנס ניצלה ונשארה בחיים, יודעת שהיא רוצה להיות מאושרת. איך עושים את זה?

מאת: חני שקדהתמודדות עם מצבי לחץ05/07/121237 צפיות
לפעמים מרגישים תקועים. דווקא במקומות האלו במקום שנוכל לעודד את עצמנו , באים שדוני הביקורת העצמית, הספקות, החרדות וההאשמות לכרסם בטוב שבנו. המצב יכול להחמיר אחרי אירוע פתאומי שגורם לטראומה כמו תאונה, אובדן, פיטורים וכו'. ענת, שעברה מחלה קשה, מגלה מה ההשפעה החיובית וגם השלילית של השדון שמלווה אותה עוד מילדותה ומחליטה אחרת.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213816 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193176 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173577 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162771 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162628 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163528 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica