חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית חנות וירטואלית באינטרנט - יתרונות מול חסרונות

מאת: דוד כהןבניית אתרים29/07/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שמעוניין להקים חנות וירטואלית ברשת, שואל את עצמו בוודאי מה היתרונות והחסרונות בניהול חנות מקוונת, בהשוואה לחנות מחוץ לרשת. יש הרבה מאוד יתרונות מובנים מאליהם בניהול חנות רשת מקוונת, אך לא כולנו יודעים גם להסתכל על החסרונות. במאמר הזה אנסה לשפוך אור על האפשרויות שבהקמת חנות כזו.

יתרונות:

עדיף להתחיל עם היתרונות. רבים וטובים יודעים כי להקים ולנהל חנות מקוונת ברשת, הרבה יותר זול מאשר להקים חנות אמיתית. אין צורך בתשלום שכ"ד, משכורות והוצאות אחזקה פיזית. אחזקה של אתר מקוון ברשת, יכול להגיע ל-50% דולר לחודש בערך, כדי לשלם עבור אתר האחסון ורכישת השם שבחרתם עבור האתר. אם הקמתם את האתר בצורה יעילה, לא תאלצו להשקיע כספים רבים באחזקתו, שעלולה בהחלט לעלות אלפי שקלים בחודש, במקרה הפחות טוב.

בנוסף, יש את העניין של להגיע אל החנות שאתם אוהבים. רוב בני האדם מעדיפים לרכוש את המוצרים הנדרשים להם בקרבת הבית או העיר שבו הם מתגוררים. לעיתים נדירות בלבד אנחנו מוכנים להשקיע זמן ודלק, בשביל לרכוש חולצה שכל-כך מצאה חן בעיננו, אבל היא בחיפה ואנחו בתל-אביב. חנות וירטואלית היא עסק בינלאומי מעצם הגדרתה. ניתן למצוא אותה מכל מדינה בעולם ולבצע רכישה, עובדה שתהפוך את העסק הוירטואלי שלכם למשתלם ביותר.

חנות וירטואלית ניתן להקים בכל גודל שתחפצו וגם לשנות את גודלה בקלות רבה. בחנות הוירטואלית תוכלו למכור אלפי מוצרים או רק 2 מוצרים ועדיין החנות תשאר מעניינת ומושכת. בחנות המוקמת פיזית, גודל החנות, הוא זה שמכתיב את מספר המוצרים שניתן להציע למכירה ולכן, אם המוצרים שאתם מוכרים הם בעלי מגוון רחב, תאלצו לשכור חנות גדולה יותר ולהשקיע הרבה יותר באחזקתה.

גם הקמתה של חנות וירטואלית היא כאלף מונים קלה יותר מאשר הקמת חנות פיזית. חנות וירטואלית מכובדת, בעלות סבירה, ניתן להקים תוך מספר ימים, בעוד שחנות פיזית מצריכה סיוע של בעלי מקצוע בתחומים רבים ואת העלות אי אפשר אפילו לחשב, יש לנו נטייה להתחיל לבנות עם תוכנית, שבסופה אנחנו מגלים שחרגנו מהתקציב הראשוני. ברור לכם שמדובר במאות אלפי שקלים.

חסרונות:

אחרי שעברנו על היתרונות הנפלאים של הקמת חנות וירטואלית, צריך גם להתמודד עם החסרונות ויש כאלה. בואו נתחיל במתחרים. הרף שצריך לעבור, כדי להתמזג בעולם העסקים הוירטואלי הוא נמוך למדי. כל אחד היום מסוגל להקים לו חנות מקוונת, כך שהתחרות היא קשה. חנות פיזית, אמורה בעצם להתחרות רק בחנויות הקרובות אליה, אך חנות וירטואלית מנהלת תחרות קיומית ומתמשכת עם מרכזי קניות מקוונות בכל העולם.

צריך לזכור שהגולשים מיומנים ואינם מהססים לבצע השוואות מחירים ברשת וגם מחיר נמוך בשקלים בודדים, יכולים להכריע את הכף לגבי מכירה בחנות שלכם או של מישהו אחר. ברחוב הקונים קצת פחות רגישים לנושא של מס' שקלים פחות או יותר ולהיפך, לעיתים כדי לבצע רכישה של מוצר בקרבת הבית,הם יעדיפו לשלם קצת יותר.

עכשיו נתייחס לחשיפה. לחנות פיזית, מובטחת איזו חשיפה של עוברי אורח שהופכים לקונים פוטנציאליים, תלוי במיקומה הגיאוגרפי כמובן. חנות וירטואלית לא נחשפת לעיני הגולשים "העוברים ושבים". כדי שתהיה זרימה של גולשים, בעל החנות הוירטואלית אמור להשקיע את כספו בשיווק ברשת, מנועי חיפוש, אופטימיזציה, מודעות ופרסומות ועוד.

לכן, כשאתם חושבים על חנות וירטואלית, ההצלחה אינה מובטחת או פשוטה, כפי שחושבים. האתגרים רבים וההצלחה הגדולה תגיע, למי שמסוגל לעמוד בהם ולקחת סיכונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201468 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205177 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica