חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באלרגיה – מידע כללי

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה30/07/20121133 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול באלרגיה יכול להתבצע במספר אופנים כאשר רוב הטיפולים מתחלקים לטיפולים קונבנציונליים וטיפולים אלטרנטיביים. יש שבוחרים באחד מהשניים ויש המחליטים לשלב בין שתי האפשרויות ועל ידי כך מצליחים לרוב להתמודד טוב יותר עם התסמינים השונים וחוסר הנוחות.

מהי בעצם אלרגיה?

מחקרים הוכיחו כי יותר מעשרים אחוז מהאוכלוסייה סובלים מרגישות כזו או אחרת לגורמים חיצוניים, רגישות אשר מפריעה לרבים מהם לתפקד באופן תקין ביום יום. בדיקת אלרגיה יכולה להצביע על רגישות לחומרים מסוגים שונים כמו למשל מרכך כביסה, אבק, פריחה של צמח כלשהו, בעלי חיים, מאכלים מסוימים ועוד. כאשר אצל אדם קיימת רגישות לאותם חומרים שונים וקיימת חשיפה, מערכת החיסון של הגוף מתחילה לפעול ומפרישה היסטמינים כתגובה למה שהיא מזהה כחומר המסוכן לגוף ואז נוצרת תגובה אלרגית כמו פריחה בגוף המלווה לרוב בתחושת גרד, נזלת כרונית ועוד. במקרים קשים בהם קיימת רגישות מאוד גבוהה לחומרים מסוימים, הדבר עלול אף לגרום לחנק ומצוקת נשימה. לכן חשוב מאוד להיות ערניים ובמידה והתסמינים השונים מתחילים להופיע ללא סיבה נראית לעין, לפנות לגורם הרפואי המתאים שיידע להתאים טיפול באלרגיה ממנה אתם סובלים.

טיפול באלרגיה – תהליך אבחון אלרגיה

במידה ואתם חווים תסמינים של פריחה בלתי מוסברת, נזלת אלרגית או כל תופעה אחרת, מומלץ לפנות אל הגורם הרפואי המתאים על מנת שיהיה ניתן לאבחן את הרגישות ולהתאים טיפול באלרגיה למה שיתגלה בבדיקות. כיום נהוג לערוך בדיקת אלרגיה פשוטה בה המטופל נחשף לכמות קטנה של מספר חומרים סטנדרטים שהם אלה שלרוב מעוררים תגובה אלרגית ובדיקה של מצב העור לאחר החשיפה. במידה ולא מצליחים לגלות באמצעות הבדיקה הבסיסית את הסיבה והגורם לתסמינים השונים, ממשיכים הלאה ומנסים לעשות בדיקות דם שונות על מנת לגלות לאיזה חומר המטופל רגיש ומה גורם למערכת החיסונית שלו להיכנס לפעולה ולזהות חומר כלשהו כגורם מאיים למרות שבפועל הדבר לא כך. לאחר שמגלים את הסיבה לתגובה האלרגית, אפשר לנסות ולהימנע מחשיפה לאותו אלרגן ואף לקחת כדורים במידת הצורך או לחילופין לנסות "ולעבוד" על הגוף על מנת למנוע ממנו לזהות את אותו אלרגן כחומר מאיים.

טיפול באלרגיה – רפואה משלימה

על מנת לנסות ולהימנע מלקיחת תרופות או לא להיחשף לאותו אלרגן שגורם למערכת החיסונית להגיב בעת החשיפה, אנשים רבים פונים אל התחום של רפואה אלטרנטיבית וזאת בשביל לחזק את הגוף ועל ידי כך למזער את הרגישות שעד כה גרמה להופעה של התסמינים השונים. טיפול באלרגיה לפי הרפואה האלטרנטיבית יכול להתבצע באמצעות מגוון טיפולים כמו דיקור סיני או דיקור יפני אותו נהוג לשלב עם תזונה בריאה אותה בונים יחד עם נטורופתית מומחית, הוספה של צמחי מרפא ותוספי תזונה, חיזוק המערכת החיסונית ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהבריאות ורפואה כללי03/10/13991 צפיות
דיקור יפני - הדיקור שמעיף מכם את המחלה ומחזיר לכם את הבריאות והשקט

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13987 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131142 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131167 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12945 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/121029 צפיות
נשירת שיער אצל גברים – לא צריך להשלים איתה מכירים את זה? אתם מלטפים את פדחתכם ולפתע נשארות בכף היד שלכם כמה שערות או שאתם קמים מהמיטה ומוצאים שערות על הכר.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213888 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201537 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201342 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica