חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות תיקון אייפון 4

מאת: רוני רוןגאדג'טים02/08/2012896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אתם רוצים סמסונג גלקסי S2? בתקופה בה אנו חיים, בעיקר לצעירים שבחבורה, סלולרים הם ללא ספקאחת מההמצאות המשמעותיות. בעזרתם אנו יכולים להיות בכל שעה ביום מחוברים ובקשר עם האנשים שחשובים לנו- אבא, החברים ולפעמים לצערנו הרב גם עם מס הכנסה.

אך היום המציאות היא של תקופה טכנולוגית חדשה - זמן הטלפונים החכמים, זמן בו הטלפוןהוא הרבה יותר מעוד אמצעי אלקטרוני הוא מחשב קטן, הוא מצלמת וידאו, הוא יומן אישי ובעצם חוץ מלהזמין לנו פיצה כבר אפשרי להשתמש ולנהל באמצעותו כמעט את הכל .

למשפחת המכשירים המשפיעים והשימושיים של השנים האחרונות אפשרי כמובן גם לכלול את הטבלט. אותו פיתוח אלקטרוני קטן ומתוחכם שיכול בקלות להחליף מחשב נייחולעזור לנו בבית ובחוץ במשרד וכמובן גם כדי לראות סרטים.

אך בדומה ל דברים רבים בחיים- שאין יתרון בלי חסרון, לצער כולם כך גם במקרה של רוב הטאבלטים והפלאפונים. אין ויכוח שהם ממש שימושיים, אבל כדאי לזכור שברובם המכריע של המקרים הרכישה שלהם ותחזוקתם מחייבים הוצאה גדולה.

תיקון אייפון 4 והצעות נוספות

יש המון תקלות במכשירים מסוג זה: קורזיה כתוצאה מרטיבות, סוללה שמתרוקנת מהר מידי ולא חסרות עוד בעיות. בעקבות התלות הענקית שיש לנובאביזרים כאלה חשוב לתקנם במעבדה מקצועית ואיכותית. על כן אספתי עבורכם מספר טיפים טובים בתחום החשוב הזה:

בחירת מעבדה - כדאי לבדוק שמעבדת הפלאפונים שתבחרו היא באמת מוסמכת או במילים קצת אחרות, שהאנשים שעובדים בה הם בעלי ניסיון מוכח וידע מקצועי רחב ולא חברה בתחילת שנות העשרים שחושבים ובטוחים שהם שולטים ברזי המקצוע.

חלקי החילוף- בעניין הזה אל תנסו לחסוך ורצוי לבדוק היטב שהם מתקינים רק חלקים חדשים ומקוריים.

ערבות ואחריות לתיקון - יש מעבדות שמספקות אחריותויש גם כאלו שלא, בגלל זה אני ממליץ בחום לבדוק את הנושא הזה עוד בטלפון.

מידע חשוב נוסף

ללא ספק כבר הסקתם, שגם שקונים מכשיר כמו גלקסי S שימוש מבוקר הוא ללא ספק חלק מהפתרון. או במילים פשוטות יותר תחזוקו ושמירה על הסמארטפון שלכם יכולים למנוע את מרבית התקלות. אמצעים לדוגמת מדבקות הגנה למסך ומגן איכותי יכולים להאריך משמעותית את חיי הטאבלט שלכם, וללא ספק גם יחס עדין ומבוקרוהימנעות מנפילות ומים, הרי בסופו של דבר, מודבר במכשיר עדין.

אם עדיין אתם מחפשים נואשות אחר מידע עלאביזרים לטאבלטים או המלצותעל מעבדות תיקון מקצועיותבעיר מסוימת גלשו לכאן, קריאה מהנה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רון

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי19/08/121218 צפיות
עבור רובנו מעבר למקום חדש זהו תהליך כיפי ומרגש. זהו שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחפצים, למיין, לזרוק ולתת מקום לדברים חדשים

מאת: רוני רוןחינוך ולימודים - כללי19/08/12878 צפיות
גם לפי המצב הנוכחי, תעודת בגרות היא אינה תנאי מחייב לקבלה לעבודה טובה, ובאופן כללי לא בהכרח עדות על אינטליגנציה,

מאת: רוני רוןקייטרינג14/08/12860 צפיות
טיפ חשוב שחשוב לי לספק לכם הוא לחשוב היטב כיצד אפשר לעשות את החיים שלכם לפשוטים וקלים יותר, בעיקר בנושאים הקשים

מאת: רוני רוןהריון ולידה14/08/12876 צפיות
תחום הפעוטות מלא במיני מושגים שכלל לא שמענו אודותיהם עד להיריון. החל משמות העגלות וכלה בצעצועים השונים ובכסאות האוכל שילוו את הקטנטן במהלך השנים הראשונות

מאת: רוני רוןאירועים וחתונות – כללי13/08/12778 צפיות
כל אחד מחפש במצבים מסוימים שירות צילום דיגיטלי; לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחום עניין כללי או פשוט כשירות חיוני.

מאת: רוני רוןבניין ואחזקה - כללי13/08/12852 צפיות
התקנה של דוד שמש יכולה להוזיל באופן משמעותי את חשבונות החשמל השנתיים בבית ואפילו בצימרים. זוהי דרך נפלאה לנצל את החום הטבעי של השמש

מאת: רוני רוןאירועים עסקיים12/08/12910 צפיות
טרם בחירת האוכל תבדקו בקפידה מי המוזמנים שיהוו את החלק הענק ביותר באירוע שלכם. אם לרעתכם מדובר באורחים המהמעמד הממוצע,

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182089 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161828 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152777 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151888 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152525 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148391 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica