חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגילים מזהב לכל אירוע

מאת: ורד טויןתכשיטים07/08/20121270 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


כיצד עגילים מזהב תורמים למראה שלך

לא משנה מה אתן לובשות, ולאיזה סוג של אירוע אתן מתארגנות- דייט, פגישת עסקים, אירוע משפחתי וכדומה, זוג עגילים מזהב, יעניק לכן מראה מעודכן ואלגנטי.

לכל אישה שרגילה לענוד עגילים מדי יום, יש לפחות זוג אחד של עגילים מזהב בקופסת התכשיטים שלה. עגילים מזהב הם פריט חובה עבור כל אישה שאוהבת לענוד תכשיטים לעבודה ולאירועים.

עבור הרבה נשים, שרגישות לסוגי מתכת שונים, עגילים מזהב הם הרבה יותר מבחירה אופנתית. ישנן נשים, שמפתחות אלרגיות ודלקות בתנוך האוזן, אם העגילים אינם עשויים מזהב. עבורן עגילים מזהב, הם פתרון מושלם. זהב הוא מתכת יקרה ואיכותית, שאינה מאפשרת לחיידקים לצמוח ולהתפתח על פני העור.

אם אתן אוהבות לגוון, אפשר לקנות עגילים מזהב עם אבני חן משובצות, או עם יהלומים משובצים בעגילים העשויים מזהב טהור.

עגילים מזהב מתאימים לאירועים שונים, בין אם זהו דייט ראשון, חתונה מפוארת, יציאה ספונטאנית, פגישת עסקים ועוד.

איזה סוגים של עגילים מזהב אפשר למצוא היום

היום ניתן למצוא בשוק התכשיטים מגוון עשיר ומעניין של עגילים מזהב. חנויות מובילות בתחום התכשיטים מזהב מציעות עגילים מזהב בצירופים שונים, כולל עגילים מזהב עם מוטיבים אתניים.

קבלו רשימה חלקית של עגילים מזהב שניתן למצוא כיום בשוק התכשיטים:

* עגילים מזהב משולבים עם סוגי מתכת נוספים (עגילים מזהב בשילוב עם כסף או זהב לבן).

* עגילים מזהב עם מוטיבים אתניים או אחרים.

* עגילים מזהב משובצים עם פנינים, יהלומים או סוג אחר של אבני חן.

* עגילים מזהב בצורות שונות כמו אליפסה, מרובעים וכדומה.

* עגילים מזהב המהווים חלק מתוך סט שלם (שרשרת, צמיד וטבעת).

עגילים מזהב, מגיעים גם בטווח מחירים משתנה, בין עלויות של עשרות שקלים עד עלות של אלפי שקלים. אפשר למצוא עגילים מזהב שאינם יגרמו לחור גדול בתקציב, ועדיין יראו יפים ואלגנטיים, וייעשו רשום מרשים בדומה לרושם שעושים עגילים הרבה יותר יקרים.

עגילים מזהב מתאימים גם לפעילות ספורטיבית

אם יש תכשיט שמתאים לכל אירוע, אלה עגילים מזהב. כולל אירועים ספורטיביים.

קשה לתאר אישה שמגיעה לריצה או לפעילות אירובית כלשהיא, עם שרשרת צמודה לצוואר, או עם צמיד על היד. לא נוח להתאמן עם תכשיטים צמודים, ומעבר לכך התכשיט אף עלול להינזק תוך כדי פעילות. נכון, יש נשים, שלוקחות סיכון, ונשארות עם התכשיטים עליהן, אבל זהו סיכון מיותר, וגם לא נעים להתאמן כשהתכשיטים משתפשפים על הגוף כשהוא מזיע.

לעומת תכשיטים אחרים, עגילים מזהב הצמודים לאוזן, לא מפריעים, לא גורמים להזעה מיותרת, ומוסיפים יופי ועניין לפניה הסמוקות והמבריקות של האישה המתאמנת.

עגילים מזהב, מדגישים את יופיה של האישה, ואינם מפריעים לפעילות הפיזית שהיא מבצעת באותה העת.

כיצד בוחרים עגילים מזהב

כשאנחנו צריכות לבחור עגילים מזהב לעצמנו, או לאדם אחר, אנו צריכות לקחת בחשבון כמה נושאים- את צבע העור, את מבנה הפנים, את התספורת, ואת הטעם האישי.

נתחיל בצבע העור. באפן כללי, ניתן לומר שעגילים מזהב צהוב מתאימים לברונטיות, שהינן בעלות גוון עור כהה. עגילים מזהב לבן מתאימים לג'ינג'יות ולבלונדיניות שהינן בעלות עור בהיר עד חיוור, עם נטייה לצבע ורוד.

לנשים בעלות מבנה פנים ארוך, מומלץ שייענדו עגילים מזהב צמודי אוזן או חישוקים קטנים, משום שמטרת העגיל היא לאזן את אורך הפנים. לעומת זאת, לנשים בעלות פנים עגולות, מומלץ לענוד עגילים מזהב ארוכים הנתלים מתנוך האוזן.

כמוכן, רצוי להתייחס לסוג התספורת של כל אישה. שיער ארוך ופזור, מזמין עגילים מזהב תלויים, שניתן להבחין בהם, גם בעת שהשיער אסוף. תספורת קצרה או קארה, דווקא מאפשרת לענוד עגילים מזהב צמודי אוזן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131336 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131352 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132120 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131848 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132001 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137003 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138255 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222681 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204983 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205056 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204902 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174170 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173450 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173454 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica