חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנינים ושילובם ב- תכשיטי זהב

מאת: יוסיתכשיטים07/08/20121215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפנינה היא המוצר האורגני היחיד שמשתמשים בה ביחד עם מתכות יקרות כגון כסף וזהב כדי לייצר תכשיטים או עדיי חן. בדרך כלל כל האבנים או תוספות שאנו משתמשים בהם לצורך יצור תכשיטי זהב יוקרתיים הינם אבנים שאנו מוצאים ממכרות שונות בכל רחבי העולם מלבד הפנינים שאינם נכרות ממכרות במעמקי האדמה. הפנינה מיוצרת בטבע בתוך קונכייה הגדלה בים בדרך כלל עקב תקלה או מצב לא רגיל כשגרעין של חומר זר נכנס לגוף של הקונכייה במקרה . עוד מלפני אלפי שנים בני אדם היקרו והעריכו את הפנינה וידעו כי לפעמים בתוך הקונכייה שהם שולים ממעקי הים אפשר למצוא אוצר יפה , לבן ,מבריק ,ואצילי שהיא נדירה ביותר. בגלל נדירותם ערך הפנינים לעולם היה יקר אפילו בכמה מונים מזהב ושאר דברי ערך באותו משקל.

כל הניסיונות של בני אדם לגלות ולהבין את הסוד של מכניקה של היווצרותם של הפנינים וגידולם באופן תעשייתי ויזום עלו בתוהו ומשך מאות שנים אף אחד לא הצליח לייצר פנינים באופן מלאכותי ותעשייתי בכך שיחייבו את הפנינה לייצר פנינה. רוב המאמץ של פיתוח למטרה הזאת הושקע במזרח ובמיוחד בסין וביפן מקומות בהם העריכו את הפנינים באופן מיוחד ביותר וראו בה אבן עדי יוקרתי ומוערך ביותר. עד שבתחילת המאה העשרים איש אחד בשם מיקימוטו הצליח לגדל פנינים בתוך קונכייה בים. למעשה הוא הבין איך קורית התאונה שגורמת בטבע לכך שהקונכייה מייצרת ומגדלת גוף זר בתוכה. בכך התחילו במזרח לגדל פנינים בים קרוב לחוף ולהפיץ אותם לכל יצרני התכשיטים בכל העולם.

עקב כך מחירי הפנינים ירדו פלאים ויצורם ההמוני נתן הזדמנות לכל אחד לרכוש לעצמו פנינים ו- תכשיטי זהב וכסף המשולבים עם פנינים מכל הסוגים וגדלים וצבעים. שלל כזה שלא היה לעולם בהישג יד של כל כך הרבה אנשים. תעשיה שלמה התחילה בייצור תכשיטי זהב ושימוש בפנינים ועדיים המיוצרים מהן. עיצוב תכשיטי זהב בשילוב פנינים מאז יצור פניני מיקימוטו התרחבה מאד והיום ישנם מפעלים וחנויות שמתמחים אך ורק ביצור ומכירת תכשיטי זהב בשילוב פנינים ביחד עם יהלומים ואבני חן ומחרוזות פנינים .

היום כל אחד יכול לרכוש לעצמו מחרוזות פנינים ותכשיטי פנינים במחירים נוחים ועממיים עד כדי כך שניתן לרכוש מחרוזת פנינה פשוטה בשווקים במחירים מגוחכים מה שהיה בלתי אפשרי לחלוטין לפני מאה שנים. מגוון הדגמים של תכשיטי זהב בשילוב פנינים כגון עגילים, טבעות , ותליונים היום רחב ביותר מכל צורות ועיצובים. הפנינה כל כך נפוצה היום וכל כך נגישה לכל יד עד כדי כך שבמספר גני שעשועים כמו מצפה תת ימי באילת ניתן לרכוש קונכייה סגורה המכילה פנינה ולאחר פתיחתה לבחור תליון טבעת או עגילים מזהב ולהדביק את הפנינה על תכשיטי זהב . פנינים בשיטה החדשה מיוצרים על ידי החדרת כדור המיוצר ומעוצב בצורה של כדור קטן או טיפה או חצי כדור או כל צורה שמבקשים לתוך השכבות של הרקיקה בקונכייה עטוף ברקיקה של קונכייה אחרת . לאחר השארת הקונכייה בימיים למשך מספר שנים הקונכייה שרואה בכדור המוחדר לגופו כגוף זר ופולש מכסה אותה בשכבות של הפרשה ובכך מייצרת פנינה יפה ומדהימה. אז שולים את הקונכייה מהמים ופותחים אותה וממינים את הפנינים לפי צבע וברק ואז מעבירים אותם לשוק ומשתמשים בהם לפי הצרכים.

 



תגיות המאמר: תכשיטי זהב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית התכשיט הראשון - תכשיטי זהב - טבעות אירוסין - תכשיטים בעיצוב אישי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי

מאת: יוסיתכשיטים04/09/12874 צפיות
בענף יצור תכשיטי הזהב והיהלומים שינוי מודלים ועיצוב ופיתוח דגמים חדשים מתרחשים בתדירות גבוהה מאוד. ניתן להגיד כי אחרי תעשיית הביגוד, יצור התכשיטים הוא הענף המחדש ומייצר הדגמים בתדירות ובחדשנות הגבוהים ביותר. תעשיית יצור התכשיטים, מעצם היותה יצרן מותרות חייבת לחדש את עצמה במהירות רבה מאוד, יותר מענפי יצור ואספקה של מוצרי צריכה אחרים.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222651 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204952 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205024 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204873 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica