חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטים בעיצוב אישי

מאת: יוסיתכשיטים04/09/2012878 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בענף יצור תכשיטי הזהב והיהלומים שינוי מודלים ועיצוב ופיתוח דגמים חדשים מתרחשים בתדירות גבוהה מאוד. ניתן להגיד כי אחרי תעשיית הביגוד, יצור התכשיטים הוא הענף המחדש ומייצר הדגמים בתדירות ובחדשנות הגבוהים ביותר. תעשיית יצור התכשיטים, מעצם היותה יצרן מותרות חייבת לחדש את עצמה במהירות רבה מאוד, יותר מענפי יצור ואספקה של מוצרי צריכה אחרים. בכל עת שאנו מתבוננים בקטלוגים חדשים של תכשיטים, ניתן לראות אין ספור מודלים ועיצובים חדשניים יצירתיים ומענייני, ואליהם גם מצטרפים תכשיטים בעיצוב אישי. שימוש באבנים בעלי צבעים שונים בנוסף לחיתוך חדשני של אבני חן המוכרות לנו מאפשר ליצרנים ולמעצבי התכשיטים לפתח ולעצב דגמים חדשניים ומרהיבים כל הזמן.

הצרכן הממוצע הוא בדרך כלל קנין שמרן ומבקש לקנות תכשיט דומה או כמעט דומה לתכשיט שהוא או היא ראו אצל חברים וקרובים או בחלון ראווה של חנות מותגים מסוימת. אך כמו באופנה, מחפשי התכתיבים החברתיים יחפשו מודלים מובילים באופנה בקטלוגים או בחנויות וירטואליות באינטרנט. אנשים נחשפים לתכשיטים בכל מקום אבל יש המבקשים להוסיף לתכשיט מסוים משהו מעצמם ובכך לייצר תכשיטים בעיצוב אישי.

ברור שיצור תכשיטים בעיצוב אישי ועל פי הזמנה מסוימת, עולה יותר מתכשיט אותו רוכשים בחנות תכשיטים. מרבית תכשיטי הזהב היהלומים ואבני החן הנמכרים בחנויות מיוצרים מדגמים מוכנים מראש.

מנסיוני רב השנים, אני נוכח, כי אנשים מבקשים לרכוש תכשיטים מדגמים המוכרים להם אך מבקשים לעצב אותם באופן כזה שיראה להם ולקרוביהם עם חותם אישי שלהם ויעניק להם תחושה כי התכשיטים אותם הם עונדים הינם תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי.

שינויים משמעותיים בעיצוב ניתן להשיג באמצעות שינויים קטנים ביותר בצורה של האבן המרכזית או שינוי בגודל אבנים המעטרות מסביב את האבן המרכזית או שינוי קטן באבנים שבצידי הטבעת, או שינוי במיקומה ובצורתה של האבן המרכזית. כך מושג מוצר סופי שגם הוא בגדר תכשיטים בעיצוב אישי, שכן הרוכש הכניס את השינויים בעצמו.

על מנת לספק את בקשותיהן השונות של הלקוחות, בדרך כלל, חייב היצרן והצורף המיומן לתכנן ולבנות מודל חדש, כדי לספק את הדרישות של הלקוח ב- תכשיטים בעיצוב אישי. בעבר כל דרישה לתכשיטים בעיצוב אישי הייתה מתבצעת בעבודת יד על ידי צורפים מיומנים המסוגלים לעצב תכשיט על פי ציור או הנחיות הלקוח. שיטה חדשנית יותר כדי לבצע וליצור תכשיטים בעיצוב אישי נעשית היום על ידי שימוש בתוכנת מחשב הנקראת "RHINO" המאפשרת לנו לתכנן את המודל הווירטואלי במחשב ולאחר מכן להדפיס אותו בתלת ממד בעזרת מדפסת מיוחדת תוך שימוש בשעווה במקום דיו ובאמצעות תוכנה זו בונים או מדפיסים את המודל המתוכנת בעזרת שעווה מיוחדת.

כאמור בשתי השיטות הנ"ל הקונה או המזמין יתבקש לשלם את מלוא ההוצאות והעלויות הכרוכות ביצור הדגם המבוקש בעיצוב אישי. אמנם עלויות היצור והביצוע אינן זולות, אך כך הקונה זוכה בתכשיטים לפי דרישותיו והגדרותיו, ז"א תכשיטים בעיצוב אישי וייחודי שאין דומה לו.

שיטה נוספת ליצור תכשיטים בעיצוב אישי, שהיא חסכונית הן בעלות והן בזמן הייצור של תכשיט בעיצוב אישי, היא ע"י שימוש בחלקים שונים של תכשיטים המשתלבים ביחד כמו לגו. ישנם מספר מפעלים ויצרני תכשיטים שמייצרים את רוב המודלים שלהם ממספר חלקים כך שיהיה אפשרי להעביר חלק מטבעת או עגיל או תליון לתכשיט אחר לגמרי ופשוט לשתול אותו בתוך חלק מתכשיט אחר. השיטה הזאת נקראת יצור תכשיטים בשיטה המודולרית. בשיטה זו ניתן לענות על רוב הדרישות של הלקוח המבקש לייצר תכשיטים בעיצוב אישי בלי לדרוש מהלקוח לממן יצור תכשיט שלם לפי בקשתו. שיטת יצור מודולרית מאפשרת ליצר את אותו תכשיט בצורות שונות ולאפשר שיבוץ אבנים שונים לגמרי על אותו תליון או עגיל או טבעת בלי לבזבז יותר מדי כסף וזמן.

המסקנה היא שכל אחד יכול להזמין ליצר עבורו תכשיטים בעיצוב אישי ועל פי הזמנה ודרישות מדויקות שלו ולהשיג זאת בהתאם ליכולותיו הכספיות. אנו ממליצים לצרכן המבקש ליצר תכשיט מסוים על פי דרישותיו ובעיצובו האישי והייחודי לבדוק את כל האפשרויות ליצור התכשיט הרצוי לפני ההזמנה ובכך לחסוך כסף רב.

 

 



תגיות המאמר: תכשיטים בעיצוב אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בית התכשיט הראשון - תכשיטי זהב - טבעות אירוסין - תכשיטים בעיצוב אישי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי

מאת: יוסיתכשיטים07/08/121221 צפיות
הפנינה היא המוצר האורגני היחיד שמשתמשים בה ביחד עם מתכות יקרות כגון כסף וזהב כדי לייצר תכשיטים או עדיי חן. בדרך כלל כל האבנים או תוספות שאנו משתמשים בהם לצורך יצור תכשיטי זהב יוקרתיים הינם אבנים שאנו מוצאים ממכרות שונות בכל רחבי העולם מלבד הפנינים שאינם נכרות ממכרות במעמקי האדמה. הפנינה מיוצרת בטבע בתוך קונכייה הגדלה בים בדרך כלל עקב תקלה או מצב לא רגיל כשגרעין של חומר זר נכנס לגוף של הקונכייה במקרה . עוד מלפני אלפי שנים בני אדם היקרו והעריכו את הפנינה וידעו כי לפעמים בתוך הקונכייה שהם שולים ממע

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222692 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204993 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205066 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204912 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174171 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173451 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173456 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica