חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר מצווה בכותל

מאת: עופר הירשהורות09/02/20091204 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בחרתם לעשות בר מצווה בכותל המערבי כדאי לקחת כמה טיפים לדרך

בר מצווה בכותל

עריכת בר מצווה בכותל זאת משימה מיוחדת ולוגיסטיקה של הסעות, תיאום והכנות לא מעטות.

אם החלטתם לעשות בר מצווה בכותל חשוב שתקחו בחשבון השכרת אוטובוס או מיניבוס להסעת האורחים הלוך ושוב מאזור המגורים שלכם.

חברים של חתן בר המצווה, דודים, דודות ואורחים אחרים שצריכים להגיע לכותל לא תמיד יודעים איך להגיע ויותר חשוב מזה, לא תמיד יש חניה קרובה לכותל המערבי.

ברחבת הכותל נערכים אירועי בר מצווה כמעט מידי יום ואם חשוב לכם שחתן בר המצווה יקרא גם בתורה, רצוי לתאם זאת מראש עם הנהלת הכותל ולדעת שעלייה לתורה מתקיימת בימי שני וחמישי בלבד.

ברחבת הכותל ישנה מחיצה בין גברים לבין נשים וכדאי לקחת בחשבון כי הדודות, חברות והאמא של חתן בר המצווה לא יוכלו להיות קרובות אליו בשעת העליה לתורה.

מתי להגיע לכותל המערבי

ההגעה לכותל המערבי לצורך חגיגת בר מצווה בכותל תעשה בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות.
אין צורך ממשי להגיע בשש בבוקר, ניתן גם להגיע בסביבות השעה שמונה ולקחת חלק פעיל בתפילות הבוקר ברחבת הכותל המערבי.

איך מגיעים לכותל המערבי

כפי שכבר צויין, רצוי לארגן הסעה לאורחים המגיעים לחגיגת בר מצווה בכותל מכיוון שלא כולם מכירים את הדרך ולא תמיד ניתן למצוא חניה קרובה או נוחה, מה שגם ישנם אורחים רבים שיחששו להגיע לאזור מזרח ירושלים - למרות שאין סיבה לחשוש.

ההגעה לרחבת הכותל המערבי יכולה להיות משתי דרכים מרכזיות:

1. חניה בשער יפו והליכה רגלית דרך מתחם השוק, מעבר מהיר ברובע היהודי וירידה במדרגות לרחבת הכותל המערבי.

2. נסיעה על כביש מספר 1 בירושלים המגיע עד לכפר ''ואדי ג'וז'' ומשם ניתן להגיע עד לכניסה הרגלית לרחבת הכותל המערבי. ניתן למצוא חניה לאורך הכביש או בחניונים סמוכים.

מה עושים אחרי בר מצווה בכותל ?

אחרי טקס עליה לתורה ואחרי ההתרגשות הגדולה ניתן למצוא מסעדה בירושלים או לעצור בדרך למרכז הארץ ולחפש מסעדה קרובה. (אבו גוש, לטרון ועוד..)
כמו כן, ניתן להמשיך מרחבת הכותל לטיול קצר בשכונת משכנות שאננים בירושלים או לקחת סיור מודרך בהרי ירושלים הקסומים. (דרך בורמה, משלטים, הר הטייסים ועוד...)

צילום בר מצווה בכותל

כפי שכבר צויין ישנה הפרדה מוחלטת בין נשים לבין גברים ברחבת הכותל ולכן מומלץ לא לשכוח את המצלמה הביתית אצל הדודה או אצל אמא של חתן בר המצווה.

אם החלטתם לשכור צלם אירועים לצילום בר מצווה בכותל, חשוב לזכור כי עדיף צלם ולא צלמת בגלל אותה הסיבה (הפרדת גברים ונשים)

בכל מקרה של חגיגת בר מצווה בכותל ההתרגשות גדולה ועצומה (עצם חגיגת הבר מצווה והמעמד ברחבת הכותל) ולכן מומלץ להצטייד בבקבוק מים קטן לשעת הצורך.

אתר אירוע נטו מספק לכם מערכת נוחה לתכנון ועריכת בר מצווה בכותל או בכל מקום אחר ומאפשרת לכם מציאה נוחה של ספקים שונים לעריכת בר מצווה בכותל. למציאת ספקים שונים לעריכת בר מצווה לחצו על הקישורים הבאים:
ארגון בר מצווה
צילום בר מצווה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל ועורך פורטלים שונים באינטרנט: גינה פור יו - דשא סינטטי, ריהוט גן, גננים. פיקניק - טיולים, אתרי פיקניק, מסלולי טיול. אירוע נטו - חתונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר הירש

מאת: עופר הירשגינון07/06/091497 צפיות
בתקופה זו, שמשק המים אינו במצבו הטוב ביותר, בוודאי שמעתם כבר עשרות פעמים את המונח "דשא סינטטי". לעיתים דברו על הנחת דשא סינטטי בפארקים עירוניים, לעיתים היה זה דשא סינטטי למגרשי כדורגל וכמובן שגם אמרו לנו כבר לשים דשא סינטטי בגינה שלנו במקום הדשא הקיים. האם שמעתם פעם על הנחת דשא סינטטי בתוך הבית? כדאי לנסות...

מאת: עופר הירשריהוט 07/06/091579 צפיות
כמו רוב בעלי הגינות בארץ גם אני רציתי לבנות פרגולה גדולה שתיתן לי פינת צל נחמדה לשבת בה בסופי שבוע ואם כבר פרגולה אז למה לא לעשות תחתיה דק רחב שייתן תחושה נעימה יותר להליכה יחפה בגינה? ואם כבר פרגולה ודק אז למה לא לרכוש ריהוט גן מעץ שישלים אווירה כפרית משגעת? אז למה כולם אומרים שריהוט גן, פרגולות ודקים הם מתכון לעבודה בגינה?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091564 צפיות
אם החלטתם לעשות חתונה עם ספק קייטרינג שנותן לכם אפשרות לבחור במנת אסאדו עסיסית, כדאי לשקול את ההצעה היטב.

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091544 צפיות
לכל חתונה יש אופי אחר ולכל חתונה מתאים סוג קייטרינג אחר. הבחירה בין קייטרינג חלבי ובין קייטרינג בשרי לא תמיד פשוטה. אז מה ההבדל בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי ?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091501 צפיות
כל ישראלי ממוצע אוהב לאכול מנה פלאפל או מנת נקניקיה חמה ברחוב, בחנות או בפיצוציה, אבל לאכול מנת פלאפל בחתונה ? ועוד מדוכני מזון ? למה...

מאת: עופר הירשגינון22/02/091540 צפיות
הנטייה של האנשים בארץ היא לפקח על קבלנים העובדים בבית ועל אנשי מקצוע המגיעים לטפל בבעיות השונות שאותן אנו לא תמיד יודעים לפתור בעצמנו, לא תמיד הפיקוח על אנשי המקצוע הוא יעיל או שימושי אך ההרגשה ש"עלי לא יעבדו" או "אולי אני אלמד משהו" תמיד מקנה לנו את התירוץ לפקח על אנשי המקצוע ששכרנו.

מאת: עופר הירשהורות22/02/091610 צפיות
גינה פרטית היא מקום בילוי מושלם לכל שבת קיצית עם המשפחה. בגדי עבודה מלוכלכים עוטפים את גופנו, השימוש בכלי גינון שונים מסקרנים את הילדים, שותלים פרחים, שיחים ולפעמים גם עצים, גוזמים ענפים, מכסחים את הדשא, מנכשים עשבים ועוד המון חוויות מיוחדות שיכולות לגרום לילדים ולכם שעות של הנאה וכיף. בואו להכיר גינה ממבט של ילדים...

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214057 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204640 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204684 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201475 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201456 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201501 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201635 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica