חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קיבלת היתר להעסקת עובד זר? מה עכשיו?

מאת: עובדים זריםגיל הזהב05/10/20091149 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר קבלת היתר העסקה לעובד זר סיעודי

לאחר שאדם עבר את מבחן התלות, הוא מקבל היתר העסקה לשנתיים של עובד זר. כעת מגיע השלב בו צריך למצוא את העובד המתאים ביותר שיענה על צרכיו של הקשיש או הנכה. כיום קיימות לא מעט חברות סיעוד שיעשו עבור המשפחה את כל העבודה, החל מהגשת הטפסים להליך הבירוקרטי, עד לבחירת עובד זר שיתאים למשפחה וליווי הכניסה לבית.

לאחר שנמצא עובד זר המתאים למשפחה, הן מבחינת היכולת למלא אחר המטלות המבוקשות והן מבחינת תקשורת ושפה. יש להכין את הבית למגורים של העובד, בייחוד כאשר מדובר באדם קשיש הנדרש לעזרה צמודה, שכן אז העובד יעבור לגור בביתו של המטופל.

יש להקצות לעובד חדר בבית, בו תהיה לו פרטיות, מקום בטוח לחפציו האישיים ומקום שיספק לו תנאי מחייה נוחים. כאשר העובד מגיע לראשונה לבית, חשוב לשבת איתו לשיחה, כאשר ניתן ורצוי לצרף בני משפחה קרובים, כך שיכיר את המשפחה המיידית. חשוב להבהיר לעובד מה הציפיות ממנו, אילו מטלות עליו למלא, מהן זכויותיו בבית ולהכיר לו את הבית כך שירגיש בנוח.

במידה ועל העובד הזר לבצע מטלות רפואיות ספציפיות, יש לדאוג לכך שיגיע לבית כמה ימים קודם ובמידה ואדם משתחרר מבית החולים לאחר מחלה או ניתוח, על העובד הזר להגיע לבית החולים על מנת שיוכל לעבור הדרכה מסודרת.

מומלץ שבימים הראשונים של עובד זר בבית, בני משפחה נוספים יהיו נוכחים, כדי להקל את הכניסה לתפקיד. הימים הראשונים ייקבעו בדיוק איזה סדר יום יהיה מקובל בהמשך ושהייה של בני משפחה בבית, תעזור לעובד הזר לבצע את המטלות בהתאם לציפיות המשפחה.

חשוב מאוד להיעזר בסובלנות ולהבין כי עם הזמן העובד יבצע את המטלות באופן שוטף והמטופל, בין אם קשיש או ילד נכה יתרגל לנוכחותו. גם לאחר החזרה לשגרה מומלץ שבני משפחה יהיו זמינים וקשובים, הקפידו לשים לב האם הטיפול שמעניק העובד הזר הוא כפי שציפיתם. מומלץ שיהיה אדם אחד במשפחה שיתפקד כמעין איש קשר, אליו יפנה העובד הזר על כל בעיה.

המטלות והעבודות שעל העובד הזר לבצע משתנות ממשפחה למשפחה על פי הצרכים. בדרך כלל עובד זר צריך לבצע את מטלות הבית השוטפות כמו שטיפת כלים, שמירה על ניקיון הבית, כביסה, עזרה ברחצה / אמבטיה במידת הצורך, החלפה של קטטר או חיתולים למבוגרים, עזרה באוכל, מתן תרופות או כל מטלה רפואית שהעובד הוסמך לעשות מראש.

כמובן שעל העובד לדעת מראש מה המשפחה רוצה לגבי זמני ארוחות, כמה כביסות ביום עליו לעשות ועד כמה מצופה ממנו לנקות את הבית, כלומר האם עליו לדאוג לניקיון כללי של שטיפת כלים וכביסה, או שעליו לשטוף את הבית באופן קבוע ואם כן כמה פעמים בשבוע. חשוב לשמור כי המטלות שעל העובד לעשות, יהיו במידה ולהקפיד על שעות מנוחה גם לעובד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

זקוקים לעובד זר סיעודי? מחפשים מידע על חברות סיעוד? אינדקס גיל הזהב מציע מידע רב על חברות ליבוא עובדים זרים. המאמר בשיתוף - ידיים שירותי סיעוד - עובדים זרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עובדים זרים

מאת: עובדים זריםגיל הזהב30/11/091589 צפיות
בג"צ 1678/07 - גלוטן - שעות נוספות לעובדי סיעוד זרים- עתירה שבמרכזה ניצבת השאלה אם זכאים עובדים סיעודיים, העובדים בבית המטופל, לתשלום עבור שעות עבודה נוספות.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216237 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171865 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162033 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162152 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162068 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152052 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151729 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica