חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבקות חלבון- למה לשלם יקר? בדקנו והשוונו

מאת: אלירן כהןדיאטה ותזונה19/08/20122289 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אבקות חלבון, למה לשלם יקר? אם אתם מתאמנים או התאמנתם בעבר בחדר כושר, סביר להניח ששמעתם על אבקות החלבון. רבים מאיתנו חושבים שזוהי ''אבקת קסם'', מוצר לא טבעי ושמזיק לבריאות.
אז רצינו להרוס לכם את המיתוסים. אבקת חלבון, הינה אבקה  על בסיס טבעי בלבד- וברוב המקרים מופקת מחלב. חלבון ידוע כאבן היסוד לבניית השריר בגוף האדם, ואת החלבון ניתן לצרוך דרך מוצרי מזון שונים: טונה, חזה עוף וגבינות שונות.ע''פ המלצות של רופאים מומלץ לכל אדם לצרוך 1.8 גרם חלבון על כל קילו בגופו. זאת אומרת שאדם ששוקל 100 קילו עליו לצרוך 180 גרם חלבון וכן הלאה. אבקות החלבון נותנות פתרון פשוט, מהיר וזול יחסית לצריכת החלבון לאנשים המתקשים להגיע לכמות המבוקשת דרך מוצרי המזון. (הרי קל יותר לשתות שייק טעים של חלבון, מאשר לאכול 300 גרם חזה עוף).
אבקות החלבון מתחלקות לארבעה סוגים עיקריים: 1) אבקת חלבון המופקת ממי גבינה- זוהי האבקה שהוכחה שנספגת מהר בגוף ולכן הנפוצה ביותר. 2) אבקת חלבון קזאין - המופקת מחלב. 3) אבקת חלבון המופקת מביצה - אלבומין. 4) אבקת חלבון המכילה תשלובת של החלבונים המוזכרים למעלה.
אבקות חלבון המיוצרות ממי גבינה- מתאימה לאנשים המחפשים חלבון שיספג מהר בשריר לאחר האימון, בכך יאפשר התאוששות מהירה של השריר. אבק חלבון המכילה תשלובת חלבונים מתאיתמה לאנשים אשר מחפשים חלבון איכותי אשר יספג לאורך זמן רב בגוף וגם מעשיר את התפריט היום יומי שלו במספר סוגי חלבון.אבקות החלבון מכילות כמובן חלבון מרוכז המורכב ממספר חומצות אמינו אשר הם אבני הבניין של החלבון.
אבקת החלבון מעושרת בחומצות אמינו חיוניות, אך בעיקר מכילה אבקת החלבון כמה חומצות אמינו חשובות ביניהן גלוטמין ( המחזק מערכת חיסונית והתאוששות כללית), אבקת החלבון מכילה את חומצות האמינו המסועפות ( המונעות תהליכי פירוק) ועוד. פרופיל חומצות האמינו באבקת החלבון הוא גבוה ועשיר מאוד ובד"כ מתואר על כל אריזה ואריזת מוצר.
אבקת החלבון מסייעת בבניית מסת השריר בגופנו ובהתאוששות השרירים לאחר האימון בחדר הכושר או כל פעילות אינטנסיבית אחרת. החלבון ובעיקר אבקת חלבון מי הגבינה הכרחי מאוד לספורטאים או כל אדם העוסק בפעילות ספורטיבית, הן מבחינת יכולת הספיגה שלו(המהירות) וכן מבחינת ערכו התזונתי של החלבון(ערך ביולוגי גבוה). החל בתריאטלטים, כדורגלנים המעוניינים בשיפור הסיבולת, בודי בילדרים, משקולנים בענפי הכוח, ועד למתאמנים המתחילים בחדר הכושר. לכולם נוצר נזק ברקמת השריר אשר יש לתקנו, ואת זה נעשה בעזרת אבקת החלבון.בשילוב מתאים ומושכל, יכולה אבקת החלבון  לשמש כתחליף ארוחה זמין ומאוד איכותי (וגם משתלם כלכלית) לאורך היום ובמיוחד אחרי האימון. זה אודות לערכיו הביולוגיים (לאבקת חלבון מי הגבינה יש את הערך הביולוגי הגבוה ביותר מכל החלבונים בטבע) הגבוהים  וזמינותן הגבוהה של חומצות האמינו המצויות באבקת חלבון מי הגבינה.
לאחר שהבנו את חשיבות החלבון אצלנו בגוף- מדוע זה כל-כך יקר?
מחירי אבקות החלבון בארץ יכולים לנוע בין 300-600 שקלים במינימום לעד 2 קילו אבקת חלבון. רצינו לברר מדוע מחירי אבקות החלבון כאלו יקרים וגילינו:
אבקות החלבון מיוצרות בחו''ל בלבד וכיום אין מפעלים לייצור אבקות חלבון בארץ. התחום של האבקות חלבון בארץ נחשב לא מתקדם, ולכן אינו פתוח לייבוא לארץ כמו מגנים לאייפונים אותם ואביזרים שונים אותם ניתן להזמין מEBAY בזול.
מוכרי החנויות והאבקות בארץ מנצלים עובדה זאת על-מנת לייבא את אבקות החלבון ולמכור אותם במחירים מופקעים וזאת תחת ניצול של הצרכן הישראלי אשר לא מזלזל בבריאותו ומושיט יד אל הכיס.
בבדיקה שלנו התגלה כי ישנו אתר מסודר בשם VITACOST.COM לקניית אבקות חלבון, מוצרי חלבון שונים ומוצרי בריאות כמו: אומגה 3, דיאטת HCG, חטיפי חלבון, אבקות חלבון, מוצרי בריאות וקוסמטיקה - אשר זול במאות אחוזים מהארץ!


VITACOST.COM- האיביי של מוצרי הבריאות
האתר הינו עולמי אשר כדוגמאת EBAY אשר מציע מגוון רחב של מוצרים במחירי עלות, אשר זולים בעשרות ואף מאות אחוזים מהארץ. כמובן שהאתר מציע משלוחים לישראל, וממשק נוח לשימוש.אנו מעוניינים לעצור את הביריונות של מוכרי מוצרי הבריאות בארץ וממליצים לכם בחום להכנס לVITACOST.COM ולהנות ממחירים זולים של מוצרי בריאות כגון אבקות חלבון , חטיפי בריאות וכו'.בנוסף, VITACOST.COM מחלקת לכם 10$ לרכישה ראשונה באתר. למימוש קופון של 10$ לקניה ראשונית באתר לחצו כאן

* פורסם לראשונה ב- VitaCostIL.blogspot.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן כהן

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191993 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189685 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181493 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica