חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ בטיחות אש בתהליך רישוי עסקים

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי21/08/2012954 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועץ לבטיחות אש

אחד הסיכונים הגדולים ביותר עבור כל בית עסק, חנות, מסעדה, מפעל, בית קפה, מחסן וכיוצא בזה הוא התפרצות של דליקה מכל סיבה שהיא. סכנותיה של האש נהירות ואינן דורשות הסבר. כאשר האש באה במגע עם חומרים ורכיבים המצויים בבית העסק הנחשבים למסוכנים או דליקים הסיכון עולה פי כמה. בעבר אירעו בישראל ובמקומות רבים אחרים בעולם מקרי שריפה בבתי עסק שגרמו לנזקים בהיקף של מיליוני דולרים ולפגיעות חמורות בנפש.

עם השנים עברו הליכי הבירוקרטיה בענף העסקי רפורמות רבות ובין היתר הוסדרו כל הליכי הבטיחות הנוגעים גם לאש. בתהליך רישוי העסק המוקדם מתבקש כל בעל עסק לקיים התייעצות כוללת עם יועץ בטיחות אש זאת על מנת לקבל הנחיות מסודרות כיצד לנהוג במקרה של שריפה ומוקדם מכך כיצד עליו לאבזר ולצייד את החנות בצורה מקסימלית עד למזעור כל התפרצות אש עתידית.

יועץ בטיחות אש

בחברות המעניקות שירותי ליווי וייעוץ להנפקת רשיון עסק ניתן ליהנות משירותיו של יועץ בטיחות אש המומחה לפעילות מסוג זה. היועץ יסביר וילווה את תהליך הגשת הטפסים, יצור קשר מול הרשויות השונות, יערוך ויגיש את התוכניות הדרושות לקבלת הרישיון על פי הצרכים והתקנות בישראל.

במקביל ניתן לקבל מיועץ בטיחות האש שירותי תדריכים ייחודיים עבור כל העובדים בחברה או במפעל ובהם להתמקד בדרכי התפעול הנכונות, הצטיידות ומילוט וכל יתר הנתונים הרלוונטיים המסייעם בהתמודדות במקרה חלילה של שריפה.

רשיון עסק ראשון לציון

לכל עיר בארץ מחלקה ייעודית המטפלת ברשיונות עסק. בעלי עסקים המבקשים לפתוח מפעל, חנות, עסק כלשהו בראשון לציון מתבקשים לפנות אל מחלקת רישוי עסקים בראשון לציון ולהתחיל את התהליך הבירוקרטי הרחב הכולל גם את פעילותו של יועץ לבטיחות האש.

במידה ואתם מבקשים לחסוך לעצמכם את ההליך המורכב תוכלו לפנות אל החברות המוזכרות מעלה המעניקות שירותי ליווי לאורך הליך רישוי עסקים בראשון לציון ובכלל. לחסוך זמן רב, אנרגיה אין סופית ולהתעסק בדברים חשובים יותר בהקמת העסק מאשר במרדף אחר רשיונות וניירת. את החברות הללו ניתן למצוא בקלות ברשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121094 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222235 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201513 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica