חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הזמנות ליום הולדת: רק פעם בשנה

מאת: טלי גלהזמנות אירועים21/08/20121174 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום ההולדת הוא יום אחד בשנה המציין את התאריך שבו נולדנו, וזו בהחלט סיבה טובה למסיבה. רובנו נוהגים לערוך חגיגה, גדולה או קטנה, וכמובן מזמינים את כל האנשים שאנחנו אוהבים במיוחד – משפחתנו היקרה וחברינו הטובים ביותר. אפינו עוגה טעימה, קנינו נרות יפים כמספר השנים של גילנו, קישטנו עם בלונים, וכבר תכננו איזו משאלה נבקש הפעם בתקווה שתתגשם. עכשיו נותר לנו להכין את ההזמנה לאירוע המרגש שלנו ולשלוח לאורחינו.

עיצוב הזמנות ליום הולדת הוא טרנד חדש ונפלא שסוחף את קהילת החוגגים בארץ ובעולם. כולנו רוצים לערוך את מסיבת יום ההולדת המרגשת והמוצלחת ביותר, ואין ספק שההזמנה שלנו היא חלק מהפקת האירוע אותו חייבים לתכנן. לא משנה אם מדובר בילדיכם בן החמש, באבא שלכם שהגיע לגיל היובל או אפילו בסבתא שחוגגת את יום הולדת ה-100. כל אירוע שכזה מצריך הזמנה מיוחדת ואישית שתבטא את מי שאתם, את סוג האירוע שלכם, וכמובן את נושא המסיבה.

כיום ניתן לכתוב ולעצב את ההזמנה לבד ובקלות, אבל גם ניתן להיעזר באנשי מקצוע שמתמחים בתחום הזמנות לאירועים, כשהם למעשה יוכלו לבטא וליצור מבחינה טכנית את ההזמנה החלומית שלכם. בכל מקרה, על מנת לעצב את ההזמנה שלכם, עליכם לבחור את הצבעים המתאימים והסגנון המתאים שלכם. שיטוט קצר באינטרנט יעלה עבורכם אינספור רעיונות להזמנות.

היו יצירתיים

אם מדובר במסיבת יום הולדת של ילדים, רצוי ליצור הזמנה צבעונית, שמחה, מקושטת. אם מדובר בילד שהגיע לגיל המצוות לדוגמה, עיצוב הזמנות לבר מצווה הוא שוק רחב עליו תוכלו למצוא מידע רב על גבי הרשת עם מגוון דוגמאות. אם מדובר ביום הולדת של אדם מבוגר יותר, עצבו משהו קלאסי ואלגנטי עם דגש על תכונת אופי מסוימת או תחביב מסוים של בעל השמחה. זה יכול להיות בישול, צניחה חופשית, איש משפחה, קרייריסט – וזה יהיה נושא ההזמנה.

חישבו על נוסח ההזמנה. כאן אפשר לבטא את היצירתיות בכיף. הנוסח הוא הנושא העיקרי של ההזמנה שלכם ואתם גם יכולים ללכת על סגנון פורמאלי ופשוט. מה שבטוח – כתבו את כל הפרטים (מקום, שעה, המזמין, אישור הגעה, מפת הגעה, טלפונים לבירורים). לפני שאתם מדפיסים, עשו סקר שוק קצר בין חברים או בין אנשי מקצוע והתייעצו איתם לגבי סוג הנייר, המעטפה, הגודל וכדומה. בקשו גם לשלוח אליכם את הדוגמה להדפסה בטרם חלוקת ההזמנות ואשרו אותה. והכי חשוב – אל תשכחו לאחל מזל טוב ולשמוח, כי יום הולדת יש רק פעם בשנה.

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121341 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141781 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141558 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136998 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126160 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica