חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברה לביטחון - כיצד נשמור על ביטחון הולכי הרגל מדורסי פגע וברח?

לאחרונה, אנו עדים לתופעה מחרידה ומזעזעת במסגרתה נהגים שיכורים,חיות אדם ממש, דורסים אנשים חפים מפשע במעברי חציה או ברחוב. הם לא רקדורסים והורגים את הקורבנות שלהם, כי אם גם מפקירים אותם שם כאילו היו גושבשר חסר רגשות, חסר משפחה, חסר זהות. לאחר מכן הם בורחים על נפשם. יתפסו –יתפסו ובאם לא יתפסו – ירוויחו ולא ייענשו.


מאת: אל"מ (מיל.) בני טל

באירוע הטרגי בו חזינו בסוף השבוע האחרון שלוש נשים בנותמשפחה מורחבת אחת נדרסו ברגע אחד. שלוש נשים הלכו לעולמן בגלל חוסר זהירותמשווע של עבריין שיכור שעבורו חיי אדם לא מסמלים דבר. לכל אחת מהנשים הללוהייתה משפחה, זהות, עבר ועתיד. כל אחת מהן הייתה עולם ומלואו. הצרה הגדולהביותר היא שהאנשים הללו לוקחים פעם אחר פעם את ההגה לידיים ומרשים לעצמם להתנהג על הכביש בדיוק כפי שהם מתנהגים בשאר אפיקי החיים שלהם.

חברת שמירה ואבטחה | אבטחה אישית

מדינת ישראל ומערכת המשפט מוותרים להם

בשלב שאחרי תפיסת החשוד ופתיחת החקירה הרשמית מגיעים עורכידין ממולחים שמונחים רק על ידי בצע הכסף. הם עושים שימוש בקשרים ומניפולציות על מנת להגיע להסדרי טיעון שהם לא יותר מהסדרי פשע. בגללהסדרים מהסוג הזה אנשים שהלכו בדרך רעה, חטאו ופשעו, משתחררים אחרי מספרחודשים ממאסר. המסר הוא מצער אך ברור – אתה יכול לעשות מה שתרצה – רק שהפעםהבאה תהיה וודאי קטלנית יותר. במילים אחרות, הציבור כולו נפגע בגללהעסקנים והמשפטנים שהפכו את כל הביטחון לעסקנות והם אלו אשר מביאים לשחרורם של החשודים והנאשמים אשר ממשיכים לאיים על החברה.

עורכי הדין הללו לא מתים בתאונות הדרכים. האנשים שמתים הם דווקא אנשים מן השורה אשר הולכים לעולמם על לא עוול בכפם. על מדינת ישראל לאבטח את תושביה לא רק מפני הטילים האיראניים או מפני איום הטרור האיסלמי,כי אם גם מפני פושעים וחיות אדם מסוכנים שפוגעים באזרחים בזדון, דורסיםאותם למוות ולאחר מכן נמלטים מהארץ כפי שהיה במקרה של לי זיתוני, או מסתתרים מהמשטרה כפי שהיה במקרה האחרון. ראש עיריית נתניה כינתה אותו אדםעם לב טוב אך אדם כזה צריך לקבל עונש מוות. שלושה מאסרי עולם מצטברים ללאאפשרות חנינה, או האפשרות הקלה יותר – והיא עונש המוות.

להראות לפרקליטים, לעורכי הדין ולשופטים את תמונות ההרוגים

ישנם המון מקרים ואלפי נהגים שנוהגים בכבישי ארצנו ללא רישיון תקף או כתוצאה מהסדרים משפטיים כאלה ואחרים. למרבה הצער, אין מנגנון פיקוח שיאפשר לרשויות אכיפת החוק לפקח על הנהיגה של כל אותם האנשים שמסכנים את הסביבה והופכים את כלי הרכב לכלי מוות. אנו כאזרחים מחוייבים לדווח עלפורעי החוק הללו למשטרה. זה אולי נתפס כהלשנה, כמשהו לא מקובל, אך זוהיהדרך היחידה בה ניתן להציל חיי אדם.

ובאשר לפרקליטות שמעודדת את ההגעה להסדרי הטיעון והשופטים שמאשרים אותם. צריך לעצור את המנהג המגונה הזה ויפה שעה אחת קודם. עורכי הדין שמקבלים הון עתק חייבים להבין מצדם שתאוות הבצע שלהם הורגת. לכל אלהצריך להראות יומם ולילה את תמונות המשפחה האומללה שנמחקה בין רגע.

B.T.S היא חברת שמירה ואבטחה בניהולו של אל"מ בני טל, החברה מתמחה ב- אבטחה אלימה, פינוי
פולשים בכח, שומרי ראש, אבטחה לפוליטיקאים, מאבק במשפחות הפשע והפרוטקשן בטיפול
בשביתות ועוד... ניסיון של 33 שנים! – התקשרו עכשיו: 03-5272874/9

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטי
לפרטים נוספים :

http://www.bts-security.com/company-profile

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אל"מ במיל. בני טל

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון25/07/139075 צפיות
עונת הקיץ עמוסה במטיילים ובנופשים בערי התיירות בישראל, ובראשן אילת וטבריה. אחד האלמנטים החשובים ביותר עבור מלון הוא אבטחה קפדנית של שטחו. הדבר התחדד עוד יותר לפני יותר מעשור, לאחר הפיגוע הרצחני במלון פארק בנתניה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי17/07/131379 צפיות
המודעות לספורט גדלה ומבורכת, אבל האנשים שעושים ספורט בשעות הלילה חשופים יותר לפושעים פוטנציאליים שעלולים להסב להם נזק. במציאות שבה אנחנו חיים, הפעילות הספורטיבית נדחקת לשעות הלילה, אחרי שאנשים מסיימים את חובותיהם בעבודה ובמשפחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון12/07/132034 צפיות
הרצח המתועב שבוצע בסניף בנק הפועלים בבאר שבע יכול היה להימנע, אילו היו מטפלים בכשלי האבטחה.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון03/07/132261 צפיות
את הוראות הפתיחה באש, ישראלים רבים מכירים עוד מהשירות הצבאי בצה"ל, בין אם היו לוחמים או אפילו בתפקידים אחרים אשר דרשו שמירה על הבסיס או מקומות אחרים. עם זאת, ההוראות עשויות להשתנות מעט ממקום למקום וכן גם בהתאם למצבים של צפיפות קהל, אירועים וכדומה. אם כן, מה הם הנהלים המקובלים?

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון20/06/131917 צפיות
זה קורה להרבה אנשים בחיים, וסביר להניח שגם אתם מכירים את המקרים האלו – שכיחת המפתח לבית, והמתנה מחוצה לו עד שאחד מבני המשפחה מגיע עם המפתח שלו. בדיוק בגלל מקרים כאלו, וגם מתוך ניסיון ליצור פתרון אבטחה שיתמודד עם פורצים, הומצא מנעול טביעת אצבע לדלתות, המכונה מנעול ביומטרי.

מאת: אל"מ במיל. בני טלהודעות לעיתונות - כללי11/06/131228 צפיות
המצב בו אדם מוצא את עצמו מותקף ברחוב, עשוי להוביל לשיתוק עקב פחד או חרדה. שמירה על קור רוח, ושימוש באמצעים נכונים, יכולים לאפשר התגוננות טובה יותר מפני מצב של תקיפה בלתי צפויה ברחוב.

מאת: אל"מ במיל. בני טלצבא וביטחון21/05/131980 צפיות
כל חברת אבטחה יודעת שפתרון המיגון הטוב ביותר הוא אפוד המגן. תופתעו לשמוע שכיום השכפ"צים הכבדים והמסורבלים הופכים לקלים יותר, חסינים יותר ואפילו אפנתיים.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221488 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211598 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181457 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171730 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152507 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152032 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152523 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica