חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפטים מעוצבים – בואו להתרשם!

מאת: טלי גלעיצוב23/08/2012951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במידה והחלטתם לחפש אלמנט עיצובי, עמיד לאורך זמן, בעל יכולת כיסוי נרחב על קירות הבית – מומלץ בחום השימוש בטפט.

טפט מהווה כיסוי מושלם לקירות הבית, חדרי ילדים, ארונות, רהיטים משלל סוגים, ועוד יישומים רבים ומגוונים. האפשרות לעצב ולגרום לחלל מסוים להראות ססגוני, פשוט, נקי, יוקרתי, כפרי – בעזרת הדבקת טפט פשוטה, יעילה.

בנוסף, ההוצאה הכספית על הדבקת הטפט תצא בסופו דבר זולה יותר מאשר שימוש בצבעים לכל קירות הבית, או קניית דליי צבע לחדר אחד בצבעים שונים – ונשארים עם צבעים שבהם אין צורך ואין שימוש בהם יותר.

בעיני המתבונן:

לעיתים עבודה איכותית מראה את ההבדל המהותי בעיצוב הבית. שימת דגש על הנקודות הקטנות ביותר בתחום הדבקת טפטים מובילה לתוצאות מרהיבות עין הגורפות מחמאות והשתאות נוכח הטפט המוגמר.

שימוש ההולך ונהיה נפוץ הינו טפטים מעוצבים בדירות קטנות. על ידי שימוש בהדפס של חורשה, או נופים נרחבים, והדבקה על קיר הסלון, ישנה המשכיות המקנה לצופה בה תחושה כי החלל גדול מכפי שהוא באמת, ואפשרות לגשת "החוצה" לחורשה ולנוח בה.

אלמנט עיצוב זה משאירי את המתבונן עם תחושת סיפוק עצומה, היות והושגה הרחבת חלל ללא צורך בשבירת קירות, והרגשה של הכנסת החוץ לפנים הבית.

ייעוד שונה:

ייעוד טפטים לקיר קיבל תפנית מרשימה בעשור האחרון. השימוש אינו רק לחדר האורחים או על קירות הסלון. ניתן לשלבו באין סוף חללים, על גבי ריהוט, חומרי גלם שונים, ניתן אף לעטוף ספרים ומחברות אם יש זמן לכך.

החומר ממנו מיוצר טפט עבר שדרוגים גם לגבי איכותו ועמידותו, וגם לגבי איכות הסביבה. ניתן למצוא טפטים מחומר ממוחזר, טפט אקולוגי ועוד.

היתרון העצום של טפטים מעוצבים הוא יכולת ההתאמה לכל טעם אישי, לנסות ולהתחרט ולהדביק מחדש, ללא צורך בהשקעה מאסיבית של עבודה ו/או הוצאה כספית.

לא על הטפט לבדו:

טפט אכן מהווה חיפוי נהדר לקירות הבית, ניתן לשלבו עם צביעת קירות. אך כמו כל חומר עיצובי טוב, איכותו נמדדת לא רק במרכיביו, אלא ביכולת להניח ולהצמידו כמו שצריך. זוהי עבודה אשר צריכה להיעשות טוב ואף טוב מאוד. לכן בתחום הדבקת הטפטים מומלץ מאוד לשכור את שירותיהם של בעלי מקצוע וניסיון בתחום זה. על מנת ליהנות מיופיו ואיכותו של הטפט לאורך שנים.

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172517 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175136 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172609 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172367 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172290 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162221 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162261 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica