חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רחלי

מאת: רחליעיצוב26/08/2012836 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב של חדר ארונות בבית הוא סוג של פינוק וחלום שמתגשם לאנשים רבים ובעיקר לנשים רבות. היתרונות שיש לעיצוב של חדרי ארונות על פני התקנת ארון בחדר השינה הם מגוונים. ראשית כל, מדובר על פתרון אחסון מושלם ורחב ידיים הרבה יותר מאשר ארון רגיל, גדול ככל שיהיה. חדרי ארונות כשמם כן הם, הם חדרים לכל דבר, שיכולים להיות מוקצבים לחלל בגדלים שונים על פי מגבלות הבית או על פי רצון הלקוחות.

יתרון נוסף של חדרי ארונות הוא היכולת לעצב אותו בדיוק על פי הצרכים שלכם. בניגוד לארון בגדים, שמגיע לרוב כמקשה אחת או עם יכולת מסויימת לשנות את מבנהו הפנימי על פי הצרכים של הצרכנים, חדרי ארונות הם חדרים שצריך לעצב מן היסוד ולכן אתם בתור הלקוחות, יכולים לתכנן אותו באופן מדוייק על פי הצרכים שלכם. אתם יכולים להחליט בצורה חופשית הרבה יותר כמה מדפים תרצו, כמה מקום לתלייה והיכן הוא יהיה ממוקם, האם תרצו מגירות אחסון, כמה מגירות ובאיזה מיקום, האם תרצו מדפים קטנים לאחסון נעליים או שמא מגירות גדולות ועוד.

כמו כן,  ארונות הזזה מעוצבים נמצאים בחלל נפרד מחדר השינה, מה שחוסך לכם מקום בחלל של חדר השינה, דבר שהוא יתרון גדול במיוחד אם מדובר על חדר שינה קטן ממילא, או יתרון גם עבור חדר שינה רחב יותר. כך או כך, כל ארון הבגדים שלכם שמגיע בדמות חדר ארונות יהיה דבר המוצנע מעיני מבקרים וישאיר אותו לעיניכם ולשימושכם בלבד.

עוד יתרון בלתי מבוטל שיש לעיצוב של חדרי ארונות על פני הכנסת ארון רגיל לחדר השינה הוא עניין האיוורור. כאשר אתם מקפלים בגדים ומכניסים אותם לארון, בין אם הם כובסו בזה הרגע ובין אם הם נלבשו ועדיין טובים לשימוש חוזר, הארון בסופו של דבר נסגר בדלתות שלא משאירות אפשרות לבגדים הללו להתאוורר כהלכה או לצבור עובש כתוצאה מהאטימות. לעומת זאת, בחדר ארונות יש מרחב גדול יותר ולכן החלל לא צובר לחות וכתוצאה מכך גם לא צובר עובש.

חדרי ארונות הם פתרון מושלם לכל מי שרוצה לאחסן את בגדיו באופן שמתאים בדיוק לצרכיו, מי שרוצה להצניע את בגדיו, מי שרוצה לשמר על הבגדים בצורה טובה יותר ומי שצריך למצוא פתרון אחסון גדול יותר ואפילו לא רק לבגדים. בהצלחה. שיא העיצובים.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131075 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/13999 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131139 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131324 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131139 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131102 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131291 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172605 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162217 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162258 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica