חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה יעלה לי תיקון סמסונג גלקסי?

מאת: מה רוצהטלפונים סלולריים02/09/2012976 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפיתוחים הטכנולוגיים החשובים ביותר. החל משנות ה2000, בפרט לצעירים שבחבורה, סלולרים הם ללא ספקאחד מהפטנטים התורמים. באמצעותם אנו יכולים להיות בצורה קבועה בקשר טלפוני עם האנשים היקרים לנו - אמא ואבא, החברים ולא אחת לצערנו גם עם מס הכנסה.

אבל בימינו המציאות שלנו היא של עידן טכנולוגי מיוחד- זמן הסמארטפון, זמן שבו הטלפון הוא לכל הדעות יותר מסתם טלפון פשוט הוא גם מחשב קטן, הוא תחליף למצלמה, הוא אפילו פלס ולאמיתו של דבר חוץ מלגדל את הילדים שלנו ניתן לשלוט ולנהל באמצעותו כמעט כל דבר אפשרי.

לסדרת האביזרים השימושיים ביותר של השנים האחרונות אפשר כמובן גםלצרף את הטאבלט. אותו מתקן אלקטרוני גאוני וקטן שיכול בקלילות להיות תחליף מעולה למחשב נייד ולשמש אותנובבית ובחוץ לעסקיםוכמובן גם כדי השאר בעניינים.

מה שכן בדומה לדברים אחרים שלהם הורגלנו- שלכל יתרון יש חסרון, לצער כולם כך גם המצב עם הפלאפונים והטבלטים. הם ללא ספק נוחים להפליא, אולם במרביתם של המקרים הרכישה שלהם ותחזוקתם מחייבים הוצאה רצינית.

מעבדה לתיקון אייפוד טאצ'

יש המון בעיות במכשירים כאלו: אין קליטה, סוללה שמתרוקנת מהר מידי ויש עוד הרבה. בעקבות התלות הגבוהה שקיימת במכשירים כאלה הכרחי לתקנם במעבדה מקצועית ואיכותית. לכן אספתי בשבילכם מספר טיפים חשובים בנושא החשוב הזה:

איך בוחרים מעבדה - חשוב לבדוק שמהעבדה שתבחרו בה היא אכן איכותית ומוסמכת או במילים קצת אחרות, שהאנשים שעובדים בה הם בעלי ותק ויכולת מקצועית ולא רק ילדים בני 18 שחושבים ובטוחים שהם מבינים הכל בתחום.

חלפים - בעניין הזה אל תתפשרו ומומלץ לברר היטב שהם משתמשים רק ברכיבים חדשים ומקוריים.

ערבות לתיקון - יש מקומות שנותנים אחריות מלאה ויש לא מעט שלא, בגלל זה כדאי לברר על נושא זה לפני שמגיעים אל המקום.

מידע מהוותי נוסף

אם עוד לא הסקתם, שגם כשרוכשים מכשיר כמו טבלט מנע הוא הפתרון. כלומר שמירה ותחזוק נכון של הסמארטפון שלכם מסוגלים למנוע חלק גדול מהבעיות והתקלות. אמצעים לדוגמת מדבקת מגן למסך ומגן או כיסוי טוב מסוגלים להאריך את חיי מהכשיר, וכמעט שכחתי שגם יחס עדיןוהימנעות מנפילות, הרי בסופו של דבר, מדובר במיני מחשב.

אם עדיין אתם רוצים חומר לגביפלאפון טאצ' או המלצותעל מעבדות תיקון מקצועיותבעיר ספציפית בארץ - הקליקו למידע נוסף, מומלץ לקריאה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13969 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12938 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12972 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205423 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196558 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187916 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica