חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עריכת חוזים - עורך דין לכתיבת הסכמים

חוזים והסכמים, נעים בין כישרון ביטוי בכתב לבין ראיית הנולד (וברגעי קדושה גם פרצות נבואה).

המטרה העיקרית במתן ייעוץ להתקשרות חוזית כללית ובעיקר כלכלית, היא שמירה והגנה על זכויות הלקוח, קריאת יחסים עתידיים ואופן התנהלותם, והכל תוך אג'נדה לעיצוב חוזה הוגן וישר, כלפי שני הצדדים (תום לב, הבנת ההשלכות של כל הסעיפים, הסכמה מודעת של שני הצדדים).

עורך דין צריך לעבד מצב היחסים - עובדות ורצונות משותפים של צדדים מתקשרים, ולהמירם להסכם שיתוף פעולה הכולל זכויות וחובות משפטיות (בהתאם לחופש ההתקשרות בחוזה, ובלבד שהן אינן סותרות את תקנת הציבור ואינן נוגדות את החוק).

יכולת ניסוח וכתיבה, עריכה והתאמה לדין הישראלי ולמקובל או נהוג באותו שוק/תחום, מצריכה ניסיון והתמחות משפטית בחוזים, אך בנוסף, לא פעם דרושה יצירתיות, חוכמה לדעת מה לא כדאי להכניס, ואפילו יחסי אנוש גבוהים – כדי לא להכביד בגיליונות בכתב, מקום שעלול לעכב להרתיע או להרתיע מי מהצדדים. בדורנו דרוש גם יכולת טכנולוגית וגישה למאגרי מידע, בו ייאסף נתונים וסוגיות מקובלות וחריגות בשוק או בתחום.

לאופן הזמנת העבודה של עריכת הסכם משפטי, לחץ כאן.

להלן דוגמאות לסוגים:

הסכמים עסקיים, חוזים מסחריים, חוזה אחיד, חוזי עבודה, הסכמי מייסדים, תקנונים (וכן "תנאי שימוש"), זכיינות, בלעדיות, זכויות יוצרים, הסכמי סודיות (סוד עסקי או סודיות עובד), חוזה שכירות, ועוד מגוון סוגי חוזים.

ייצוג ללקוח ניתן לפי העניין, בין בכתב ובין בע"פ, וכן בניהול משא ומתן מול צדדים וגורמים רלוונטיים.

לעיתים, נדרש שירות משפטי גם לאחר חתימת חוזה, כגון:

· בקשה או דרישה להשתחרר מחוזה

· פגם מסוים או טעות בחוזה

· בדיקת חלותו/תוקפו המשפטי של החוזה כולו או בנוגע לסעיפים מסוימים

· הפרה של חוזה והצדקה לקבלת פיצויים



דרכי יצירת קשר עם עוה"ד יונתן לוי בירותי: טלפון:                                    025712262, 0772012115 דוא"ל: lawyeryb@gmail.com
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עוה"ד יונתן לוי בירותי:

טלפון:                         0-25712262, 077-2012115

נייד:                              052-8081155

פקס:                             153-25712262

דוא"ל: lawyeryb@gmail.com

כתובת המשרד:   רחוב זיכרון טוביה 37, נחלאות, ירושלים 94134

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עורך דין יונתן לוי בירותי

בכוחו של משרד עורך-דין למצות זכויותיו של לקוחו, וזאת טרם או אפילו ללא פנייה ודרדור לערכאות משפטיות. אחת הדרכים היעילות לכך היא, באמצעות מכתב משפטי המופנה לגורם שהתקשר ביחסים כלשהם עם הלקוח, וכעת עוה"ד (עם לוגו ורשמיות משרדו), יבהיר לו את מצב הדברים; את זכויות לקוחו, מהות הדין המשפטי בעניין, אפשרויות הלקוח לפעול כנגדו, וכן הצעות לסיום נכון וצודק של הפרשה.

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותינדל"ן ומקרקעין05/09/121388 צפיות
בין דיני מקרקעין, ישנו טיפול משפטי להוצאת דייר-שוכר שאינו משלם את השכירות (שכר הדירה/העסק) עבור המושכר (הבית/הדירה/העסק שבבעלות המשכיר), או בגין הפרות בחוזה השכירות, שבכוחן לבטל את זכות השוכר-הדייר להמשיך ולהתגורר/להשתמש במושכר.

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותיתורת המשפט05/09/128450 צפיות
הצדק ומשפט הן יסודות קיום החברה האנושית, ועצם מהותם ליישום ולהגנה בכל היחסי הגומלין בין הבריות. התורה מורה לספק שירות משפטי צודק ומועיל לפרט כחלק מהציבור: "מִשְׁפַּט אֱמֶת, שְׁפֹטוּ, וְחֶסֶד וְרַחֲמִים, עֲשׂוּ אִישׁ אֶת-אָחִיו", ולא לאפשר לאינטרס הכלכלי לעמוד כיחידי או כמבטל ערכים אחרים, למרות שלמצער קיימת מאז ומעולם סגידה ורדיפה לבצע, שמרבה סכסוכים בין בעלי הדין ונוספים, וכך מאריכה את התיקים ומרבה פרנסה ועבודה לעו"ד. לכן, אבני הדרך, הערכים, העקרונות והאידיאולוגיה במשפט ובדרך החיים הם:" וְהָאֱמֶ

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותינדל"ן ומקרקעין01/08/121495 צפיות
משרד עורך דין העוסק ומתמחה בתחום דיני המקרקעין וחוזים, מגיש מידע מקצועי ומגן על שוכר או משכיר בהסכם שכירות (מאחר שככל אדם מן היישוב, אינו עוסק ומכיר את המקורות המשפטיים הרבים בפרשנות ובמבט של המטרייה החוקתית), ולכן הוא עלול לא לנצל את מלוא זכויותיו המשפטיות, לאבד מכספו ולפעול נגד עצמו, לאבד מכספו ולפעול נגד עצמו בהסכם כובל או מגביל.

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותידיני עבודה31/07/121379 צפיות
משרד עורך דין העוסק ומתמחה בתחום דיני עבודה מגיש מידע מקצועי ומגן על עובד שקשה לו ההכרות והפיענוח (ככל אדם מן היישוב שאינו עוסק ומכיר את המקורות המשפטיים הרבים בפרשנות ובמבט של מטרייה חוקתית), ולכן הוא עלול לא לנצל את מלוא זכויותיו המשפטיות, לאבד מכספו ולפעול נגד עצמו, למשל למנוע ניצול מצד המעבידים או מניעת אפליה אסורה ופסולה תוך כדי שמירת עיקרון השוויון. משרד עורך דין העוסק ומתמחה בתחום דיני עבודה יכול לספק שירות מקצועי ומגן על עובדים או מעבידים-מעסיקים; להסביר לעובד את עיקרי הדין ודרכי התמודד

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותיייעוץ משפטי09/05/1216660 צפיות
ניסוח מכתב משפטי ע"י עורך דין: משרד עורך-דין יכול וראוי להמציא ללקוחותיו שירות של מכתב משפטי, שלעיתים בכוחו למנוע את דרדור הפנייה לערכאה משפטית (ותלוי באמיתות התוכן והסגנון). מכתב משפטי כולל לרוב נקודות אלו: 1. רקע העובדתי של האירוע 2. טענות הלקוח 3. ראיות והוכחות 4. טענות משפטיות (צדקת הדברים, חוק ופסיקה תומכים) 5. ואזהרות שונות ללקוחותיו, כמו גם פנייה לגופים, מוסדות ולרשויות המדינה, בגין עוול שנגרם.

מאת: עורך דין יונתן לוי בירותינדל"ן ומקרקעין08/05/122999 צפיות
כאשר בסביבת מגורי הנכס בבעלותכם עולה בקשה להגשת היתר בנייה, ניתנת לכם על פי חוק, זכות להתנגדות. הועדה המקומית מאפשרת להגיש התנגדות לבקשה (ללא טופס מיוחד) בתוך 14 יום מהתאריך האחרון למשלוח ההודעות או הפרסום. במידה ותוגשנה התנגדויות, הן תצורפנה לבקשה לקראת הדיון במליאת הועדה המקומית. המבקש או המתנגד רשאים יהיו לערער על החלטת הועדה המקומית בפני ועדת ערר תוך 30 ימים מיום קבלת החלטת הועדה המקומית.

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181318 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181605 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171597 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161726 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162058 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153310 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152371 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica