חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי – השיטה שסחפה המונים

מאת: מיכל זאימון אישי - כללי05/09/2012757 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר הלא רחוק, היה נהוג להיפגש עם פסיכולוג כדי לעבוד על ה"בעיות" שיש לנו. היום, פסיכולוג זה כל כך שנות התשעים, ובמקום זאת, הרבה אנשים מעדיפים לעשות פגישות שבועיות עם מאמן אישי.

קואוצ'ינג במרכז הוא דומה לטיפול פסיכולוגי אבל בו זמנית הם גם שונים מאוד זה מזה. הדומה הוא שבשני המקרים יש מישהו שנמצא מולנו ומקשיב לכל מה שיש לנו להגיד, בלי לשפט ובלי לבקר.

השונה בין אימון אישי במרכז לבין טיפול פסיכולוגי הוא, קודם כל, בעובדה שמאמן לא נותן וגם לא יכול לתת תרופות כלשהן. למעשה, הבעיות שמובילות אנשים בגילאים ובמצבים אישיים שונים לעשות אימון אישי הן לא הפרעות נפשיות וגם לא בעיות שאי אפשר לפתור ללא לקיחת תרופות.

חשוב להדגיש שמאמן אישי הוא לא רופא ואין לו כל יכולת חוקית או אחרת לתת תרופות. ומשום שהבעיות שמובילות אנשים להתחיל אימון אישי בתל אביב אינן קשורות לבעיות פיזיולוגיות כלשהן, גם אין סיבה לקחת תרופות.

הבדל נוסף בין מאמן אישי לבין פסיכולוג הוא העובדה שמאמן אישי נותן עצות פרקטיות ויעילות, ולפעמים הוא גם נותן תשובות מוחצות וחד משמעיות לתהיות שיש לנו. גם כאן, העובדה שהוא אינו רופא בשום צורה שהיא נכנסת לתמונה- בעוד שפסיכולוג לא יכול באמת לתת תשובות חד משמעיות והוא מנסה להוביל את המטופל להבין את הדברים בעצמו, מאמן אישי יכול "לדחוף" את הלקוח שלו.

אם יצא לכם לשמוע סיפורים על חוויות של אנשים שעשו אימון אישי או עדיין נפגשים עם מאמן אישי, בוודאי נדהמתם (לטובה) מהתובנות שהגיע אליהן המאמן האישי. איכשהו, המאמן האישי מצליח להוציא את המילים מהפה שלכם, שאתם רציתם לומר כשהחברים שלכם התייעצו אתכם, אבל לא הצלחתם למצוא את המילים המדויקות.

אם כן, ההערות, התובנות והתשובות שמאמן אישי יכול לתת ל"מתאמנים" שלו כולן יכולות להוביל אותם למקום טוב יותר, או לפחות לכדי הבנה שהם צריכים לפעול בצורה מסוימת.

כמובן שהמאמן הוא לא משיח ולא גורו, והוא גם לא מתיימר להיות, ועדיין הלקוח צריך להגיע גם הוא לתובנות מסוימות, אבל התהליך מרגיש כל כך בנוח ולא מאולץ שההגעה להבנה וההכרה העצמית מהירה יותר, וכך גם הטיפול בבעיות.

*שוב נדגיש שבעבור הפרעות נפשיות חייבים להיפגש עם רופאים (פסיכולוגים או פסיכיאטרים), ובמקרים מסוימים לקחת תרופות כדי למתן את התסמינים של ההפרעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143076 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143556 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143802 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144045 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144131 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144475 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144367 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205612 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196152 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194063 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173161 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173145 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162663 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162391 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica