חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיירקט סחר

מאת: penglשיווק ישיר09/09/201211011 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיירקט סחר

תחום המכירות והשיווק הישיר הולך ומתעצם בשניםהאחרונות עקב המשבר הכלכלי שפקד את העולם המערבי. קיימים מודלים רבים לשיווק ישיר אך המודל שהרשים אותי במיוחד היה מודל השיווק הייחודי של חברת דיירקט סחר המשווקת מוצרים שונים.

מוצרים ביתיים

מודל זה משולב ממגוון רחב של מוצרים שונים ומגוונים ללקוח המבטיחים תשואה גבוהה לחברת דיירקט סחר, כמו כן בטווח הארוך ניתן להינות מהרווחים באופן משמעותי לפי מודל זה. תחומי ההמכירות הנפוצים ביותר הם של המוצרים הביתיים הכוללים איכויות רבות ופשטות. ככלל המחירים של מוצרים של שיווק ישיר זולים הרבה יותר מאשר אם תקנו את אותם מוצרים בחנות.

שיווק ישיר

ישנם הבדלים מהותיים בין שני סוגי המכירות והשיווק הישיר של דיירקט סחר. לדוגמא מכירה במניות מסתמכות בדרך כלל על הסתברות שמשתנה באופן קבוע. ישנן תנודות מסויימות של המניה ובהתאם לכך המשקיע יבחר באיזה אופן להשקיע את כספו בהתאם לתנודות אלה. בשיווק ישיר אנו מעניקים מוצר מוחשי ללקוח ולא מוכרים לו הסתברות להצלחה כמו למשל במניות, הלקוח מקבל בדיוק על מה ששילם.

השקעות בנדל"ן

השקעות בנדל"ן נחשבות בעיני רבים ליציבות ובטוחות יותר כיוון שמדובר בנכס ללא  תנודות. ניתן להרוויח על ידי קניה במחיר מסויים של נכס ומכירתו במחיר גבוה יותר. דרך נוספת להרוויח בתחום הנדל"ן היא לקנות נכס ולהשכיר אותו לדיירים, על ידי כך בעצם מובטחת לנו הכנסה פאסיבית לאורך זמן. שיווק ישיר של חלק מהחברות הוא גם לשווק נדל"ן. דיירקט סחר מתמחה יותר בשיווק מוצרים ביתיים.

יציבות כלכלית בעולם

גם בנדל"ן קיים סיכון בקניית נכס ולכן מומלץ ללמוד ולעבור הכשרות לפני שמתחילים בפועל את שלב הקניה והמכירה בנדל"ן. אנשים רבים מתעניינים בהשקעות בחו"ל ומחפשים יעדים שונים בעולם על מנת למצוא בסופו של דבר את היעד האולטימטיבי להשקעות. כלכלתן של מדינות רבות נפגעה עקב המשבר הכלכלי בצורה קשה ולכן יש לבצע סקירה נוספת על אותן מדינות בעלות פוטנציאל להשקעה. היתרון בקניית מוצר או שירות מוחשי הוא שההליך מתבצע הרבה יותר מהר מאשר בנדל"ן, שיטת שיווק על ידי דיירקט סחר אפקטיבית הרבה יותר ותורמת לחברות רבות.

דיירקט סחר - מילון אוקספורד

השפעת הפוליטיקה על הכלכלה

בדרך כלל מדינות בעלות יציבות פוליטית לאורך זמן אלו מדינות שכדאי להשקיע בהן ואילו מדינות שהמשטר מתחלף באופן מהיר, כדאיות ההשקעה יורדת באופן כמעט מוחלט מכיוון שהכלכלה ברובה מושפעת מהאנשים היושבים בשלטון. מדינות יציבות הן מדינות כמו בריטניה ומערב אירופה, ארה"ב ומדינות במזרח הרחוק שהחלו לשגשג בצורה כלכלית מדהימה. הדבר תקף גם לגבי דיירקט סחר (מסחר ישיר) המתמחה בשיווק מוצרים שונים ללקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

PengL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pengl

מאת: penglצרכנות25/06/131175 צפיות
חברת דיירקט סחר שמה דגש לדאוג ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר על ידי מתן יחס אישי בשילוב של מחירים הוגנים.

מאת: penglקניות 16/06/131192 צפיות
למרות המציאות הכלכלית הקשה שבה אנו מצויים, חברת דיירקט סחר פועלת רבות למען הצרכן ומעודדת לתחרותיות במשק.

מאת: penglצרכנות04/06/131261 צפיות
חברת דיירקט סחר פועלת רבות למענך הלקוח ומעבר לכך יוצרת עבורך מציאות טובה יותר בכך שמציעה לך מחירים טובים יותר עבור מוצריה.

מאת: penglקניות 19/05/131417 צפיות
חברת דיירקט סחר מספקת לך הצרכן מוצרי איכות במחירים אטרקטיביים. החברה משקיעה בך הלקוח בצורה הטובה ביותר ומעניקה לך יחס אישי.

מאת: penglאימון לרוחניות18/04/131350 צפיות
סדנת צחוק של שלמה צחוק תורמת רבות לבריאות הנפש שלך בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לציין שבריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.

מאת: penglאימון אישי10/04/131254 צפיות
שלמה צחוק מעביר לך סדנת צחוק מושלמת המתאימה לכל גיל ולכל אירוע.

מאת: penglבידור ופנאי - כללי24/03/131343 צפיות
סדנת צחוק מתאימה לכל גיל ויוצרת חוויה מהנה עבורך. סדנאות צחוק רבות החלו לצבור תאוצה בשנים האחרונות בשל השפעתם החיובית על הנפש.

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161913 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/144336 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/138593 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/132062 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128880 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/129278 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica