חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באין אונות: פיזיולוגי או פסיכולוגי

אין אונות היא מצב מתמשך או חוזר של בעיות זקפה אצל גברים. מנגנון הזקפה הוא מורכב וכולל מספר שלבים, כאשר כשל בכל אחת מהמערכות המעורבות עשויה להביא לכשל בזקפה או בשימורה. טיפול באין אונות צריך להתחיל מאבחון נכון של הגורם לבעיה. יחד עם זאת, קיימות שיטות טיפול באין אונות שאינן תלויות במקור הכשל.

 

רבים מקשרים בין גיל לאין אונות. מחקרים רבים שאין אונות תמידית מופיעה אצל כרבע מהגברים האמריקאים שעברו את גיל 50. הסיבה לכך היא השפעה של מצב בריאותי ירוד והופעת מחלות שונות שאופיינית לגיל הזה (עודף משקל, בעיות לב ויתר לחץ דם, טרשת וכדומה), וירידה טבעית ברמת הטסטוסטרון. בכ-10% ממקרי האימפוטנציה מקור הבעיה איננו פיזיולוגי, אלא פסיכולוגי בלבד. ברוב המקרים ניתן להתאים שיטת טיפול באין אונות, אשר תסייע למטופל; יחד עם זאת, גברים רבים חשים מבוכה ובושה, ולא מוכנים לדון בבעיה כה אינטימית אפילו עם רופאים.

 

אם כן, על מנת להחליט על דרך הטיפול באין אונות, יש לערוך בדיקות מקיפות לאיתור שורש הבעיה. במקרים רבים הסיבה לחוסר תפקוד מיני היא כשלים בזרימת הדם. טרשת עורקים היא אחת האשמות העיקריות באין אונות. סיבות פיזיולוגיות שכיחות נוספות הן אי איזון הורמונלי, מחלות של בלוטת הערמנוית, סכרת, מחלות נוירולוגיות, יתר לחץ דם ושימוש בתרופות נגד יתר לחץ דם, אורח חיים לא נכון כגון צריכת אלכוהול ועישון, שימוש בנוגדי דיכאון וכדומה. סיבות פסיכולוגיות כוללות לחץ ומתח, חרדת ביצוע (מצב בו כשלון אחד גורר אחריו כשלונות נוספים), טראומה ואומבדן, וכדומה.

 

לעתים הגורמים הפסיכולוגים והפיזיולוגיים משולבים אצל המטופל. לצורך הפרדת הגורמים ניתן לערוך בדיקה שנקראית בדיקת זקפת לילה. גבר בריא שאין לו בעיה רפואית המונעת זקפה תקינה יגיע לזקפת לילה  (זקפה בלתי רצונית המופיעה במהלך השינה). במקרה כזה, הטיפול באין אונות צריך לעסוק בתחום הרגשי והפסיכולוגי. אם הגבר לא מגיע לזקפת לילה, סימן שקיים גורם פיזיולוגי וחשוב לאתר אותו על מנת למנוע או למזער את הנזקים.

 

לסיכום, טיפול באין אונות מתחיל מהבנת מהות הבעיה אצל כל מטופל ומטופל. במקרים רבים ניתן להתאים טיפול יעיל, לכן חשוב לפנות לקבלת עזרה מקצועית ולא להדחיק את הבעיה.

 



תגיות המאמר: טיפול באין אונות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181813 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181152 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181097 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152569 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152570 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152042 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica